Ads Top

Ancak Bu Kadar Renkli Olabilirdi | MODERN ZAMANLAR


''Siyah beyaz bir film ancak bu kadar renkli olabilir ve sessiz bir film ancak bu kadar ├žok ┼čey anlatabilirdi...''

Kategori: Komedi, Dram, Melodram.

Merhaba, nabersiniz? ben daha iyiyim. Ne zamana g├Âre mi? Bu filmi izlemeden ├Ânceye g├Âre daha mutlu ve ne┼čeliyim.

Bu filmi kapitalizm hakk─▒ndaki yaz─▒ma yorum olarak herteldensef 'in ├Ânerisi ├╝zerine izledim. ├ľncelikle ona te┼čekk├╝r ederim.


F─░LM NEY─░ ANLATIYOR?

Bu film ├žal─▒┼čmaktan ├ž─▒ld─▒ran, sakar, komik bir adam─▒ izletirken bir yandan da sanayile┼čmeyi ve ekonomik krizi e─členceli bir ┼čekilde ele al─▒p ele┼čtiren bir sistem ele┼čtirisi filmi.




BEN─░M YORUMUM!!

Bu filmi not ettim, bende her zaman farkl─▒ bir yeri olacak. Charlie Chaplin ger├žekten ├žok iyi bir oyuncuymu┼č ve onun ya┼čad─▒─č─▒ zamanda ya┼čamay─▒ ├žok ├žok isterdim. Art─▒k onun b├╝y├╝k bir hayran─▒y─▒m ve oynad─▒─č─▒ t├╝m filmleri izleyesim var. Benim deyimimle i├ži dolu bir filmdi bu film, anlatmak istedi─či bir ┼čeyler vard─▒. Bu anlatmak istedikleri de benim ho┼čuma gitti, mizah yaparak bir ┼čeyleri ele┼čtirmeyi ben de hayat tarz─▒ olarak benimsemi┼čimdir ve bu filmde o tarz─▒ net olarak g├Ârd├╝m.


Film boyunca bizi g├╝ld├╝ren Chaplin filmin sonunda da bize her ┼čeyin bitmedi─čini ve g├╝lmemizi s├Âyl├╝yor. Ger├žekten de g├╝lmeliyiz, hani derler ya hayat ├╝z├╝lmeye vakit ay─▒racak kadar uzun de─čil diye. G├╝lelim yahu daha ├Âlmedik sonu├žta, ya┼čad─▒k├ža umut vard─▒r. Pes etmedik├že, hala yapmak istediklerimizi yapabiliriz. Boyun e─čmek zorunda de─čiliz. Neden yapamayal─▒m, birileri bize yapamazs─▒n dedi─či i├žin mi? Veya ba┼čkalar─▒ yapamad─▒─č─▒ i├žin mi? G├╝l├╝n yahu hahah ­čść­čśů

6 yorum:

  1. Rica ederim, ├žok memnun oldum izlemene ├žok g├╝zel yorumlam─▒┼čs─▒n :) Dedi─čin gibi izledikten sonra benim i├žin de Chaplin ayr─▒ bir yer edinmi┼čti, bu yaz─▒yla yeniden anlam kazand─▒.. Te┼čekk├╝rler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ger├žekten de ├žok farkl─▒ bir oyuncuymu┼č, sayenizde izledim filmini ve herkese izleticem =D

      Sil
  2. Siyah beyaz kimi filmler var ki yakalad─▒─č─▒mda seyrederdim. ┼×imdiler de pek rastlam─▒yorum. Mesela Arka Pencere vard─▒. Grace Kelly. Yine H─▒rs─▒z konulu ya da ad─▒ ├Âyle olan Grace Kelly filmi. Rebecca. Bana bunlar─▒ hat─▒rlatt─▒n─▒z :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Benim bir ├Ân yarg─▒m vard─▒ fakat bu film sayesinde filmin renge veya sese ihtiyac─▒ olmad─▒─č─▒n─▒, anlatmak istedi─či bir ┼čey varsa bunun yeterli oldu─čunu anlam─▒┼č oldum =)

      Sil
  3. Bu filmi bildigim halde ve Chapline gercekten seven biri olarak bir cok filmini izlemisken bunu niye izlemedim bilmiyorum. Suan ac─▒p izlicem, tesekkurler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim izledikten sonrada yorumunuzu blogunuzda falan payla┼č─▒rsan─▒z keyifle okuruz =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.