Ads Top

De─či┼čken Ruh Halim | Kar─▒┼č─▒k Kafam | Anksiyetem!


Yine merhaba, ben g├╝n├╝n yorgunlu─čunu, stresini, y├╝ksek temposunu b─▒rak─▒p, sakin, sessiz bir ┼čekilde bilgisayar─▒n─▒n ba┼č─▒na ge├žip bir ┼čeyler yazmak isteyen k├╝├ž├╝k, acemi ve tutars─▒z blogger.

Bug├╝n bahsetmek istedi─čim konu ani de─či┼čen ruh halim veya ruh halimiz. ┼×uan bir gerginlik var ├╝zerimde nedenini bilmedi─čim, birazdan g├╝lebilirim de, s─▒n─▒f─▒mdan bir k─▒za ├ž─▒kma teklifi edebilir veya kankamla cumartesi bulu┼čup logan filmini izleyece─čimiz anla┼čmas─▒n─▒ bozabilirim ve bu kararlar─▒ kitaptan okudu─čum bir c├╝mle veya diziden izledi─čim bir diyalog bana verdirebilir.

Bunu ya┼č─▒ma ba─čl─▒yorum biraz, biraz da beynimdeki kimyasallara. Belki de burcumda yaz─▒yordur hi├ž okumad─▒─č─▒m, inanmad─▒─č─▒m. Neye inanaca─č─▒m─▒ da bilmiyorum ya art─▒k. 

Bazen sohbet ederken, sohbet etti─čim ki┼činin cevab─▒ma kar┼č─▒n verece─či cevab─▒na verdi─čim cevab─▒n onda olu┼čturaca─č─▒ d├╝┼č├╝nceyi ve onun benim hakk─▒mdaki g├Âr├╝┼člerinde etkisinin ne olaca─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝nerek s├Âylemedi─čim ├žok ┼čey oluyor, s├Âylemem gereken.

Anksiyete! evet o da var tabi. Bazen de gereksiz yere lauvbali hareketler ┼čakalar vs. yaparak e─členiyorum ve dedi─čim gibi bana bunlar─▒ sokaktaki bir tabelada yazan yaz─▒n─▒n bana an─▒msatt─▒─č─▒ filmde okunan kitapta ge├žen bir c├╝mleyi hat─▒rlatt─▒─č─▒ i├žin yap─▒yorum. Ben ne yap─▒yorum yaa.

Neyse bu kadar, kar─▒┼č─▒k kafam─▒n i├žinden sesler bunlar ┼čimdilik. Al─▒n kustum buraya. Okuduysan─▒z tebrikler. Sizin de kafan─▒zdaki sesleri yorum olarak yazman─▒z beni memnun eder ve yaln─▒z olmad─▒─č─▒m─▒ hissettirir bay bay...




8 yorum:

  1. Bana gayet do─čal ve normal geldi bu halin, ├╝lkenin hali ├Âyle yap─▒yor diyorum (benim iddiam:)tam mutlu olal─▒m derken bir haber ├ž├Âk├╝yor t├╝m enerjimiz:( hele ak┼čam haberleri, bir tak─▒m tiplerin ekranda arz-─▒ endam etmesi of...yani ├žok iyi anl─▒yorum, pani─če gerek yok:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahaha her ┼čey normalle┼čti ya bence iyiye gitmiyoruz pek. Haberleri de izlemiyorum ben ya bide izlesem kafay─▒ yerim herhalde =)

      Sil
  2. yaz─▒ dilin ├žok iyi, senin ilac─▒n yazmak bence :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim farkl─▒ olmaya ├žal─▒┼č─▒yorum yeni ┼čeyler denemeye ├žal─▒┼č─▒yorum =)

      Sil
  3. Benim her g├╝n├╝m b├Âyle bu aralar. Ne┼čeliyken birilerini g─▒rtlaklama noktas─▒na gelebiliyorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aman g─▒rtlaklamay─▒n =) Nefes al─▒p 10a kadar say─▒n belki ge├žer ge├žmezse g─▒rtlaklay─▒n =D

      Sil
  4. Okurken kendimi g├Ârd├╝m bu y├╝zden seni ├žok iyi anl─▒yorum. Ve inan verebilece─čim bir tavsiyem bile yok. San─▒r─▒m dengesizliklerimiz ile yava┼č yava┼č delirerek yola devam edece─čiz.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yava┼č yava┼č delirmek =D beni anlayan olmas─▒ beni ├žok mutlu ediyor ├ž├╝nk├╝ d├╝nya git gide anlay─▒┼čs─▒z insanlarla doluyor :/

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.