Ads Top

ELVADA LOGAN! WOLVER─░NE! (TEKBA┼×IMAS─░NEMA)


Merhaba, ben sinemaya arkada┼č─▒yla gitmek yerine bir m─▒s─▒r, pringels ve kolayla giden, ilk seans ucuz oldu─ču i├žin ilk seansa giren ve Recep ─░vedik filmiyle ayn─▒ tarihlerde yay─▒nlanmas─▒ sebebiyle de─čer g├Ârmeyen veya bilinmeyen bu g├╝zel filmi sinemada tek ba┼č─▒na izleyen, ben.

Dedi─čim gibi, tek ba┼č─▒ma izledim ├╝h├╝h├╝h├╝hhh. Hem de film dramd─▒. Bir veda filmiydi. Tek ba┼č─▒ma derken de sinema bombo┼čtu. Ald─▒m bileti ge├žtim yerime, film ba┼člad─▒, ulan dedim madem kimse yok niye bilette yazan yerime oturuyorum ki? kalkt─▒m ve en ortaya oturdum.

Neyse, b─▒rakal─▒m da ki┼čisel ┼čeyleri filme ge├želim, bu filme sayg─▒s─▒zl─▒k yap─▒yormu┼čum gibi hissediyorum. ├ľnce konusundan sonra ne d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝mden bahsedece─čim, spoiler vermem herhalde izlemediyseniz de okuyabilirsiniz.




Filmin Konusu: Ya┼članm─▒┼č g├╝c├╝n├╝ neredeyse kaybetmi┼č karakterimizin son yolculuk hikayesi. Logan her ┼čeyi b─▒rakm─▒┼č ve k├Â┼česine ├žekilmi┼čken belki de intihar etmeyi d├╝┼č├╝n├╝rken bir k─▒z ├ž─▒k─▒yor ve o k─▒z─▒ ula┼čt─▒rmas─▒ gereken bir yer var...

Filmin fragmanlar─▒: 1.fragman , 2,fragman !!
(Fragmanlarda kullan─▒lan m├╝zikler diyorum ve susuyorum!!)

Dram, macera, yolculuk ve fantastik kategorili bir film oldu─čunu s├Âyleyebilirim. Bu filmi anlamak i├žin ├Ânceki filmlerini izlemenize de gerek yok zaten wolverin filmleri d─▒┼č─▒nda i├žinde wolverinde oldu─ču x-men filmlerini izlemenize hi├ž gerek yok...



Film inand─▒r─▒c─▒l─▒─č─▒ y├╝ksek, benim i├žin en iyi ├žizgi roman filmiydi. Deadpool'dan bile iyiydi her ne kadar kategorileri farkl─▒ olsa da o filmde g├╝ld├╝─č├╝mden fazla bu filmde duyguland─▒m.

Filmde yer alan k─▒z─▒n oyunculu─čuna hayran kald─▒m, Caliban karekterine bay─▒ld─▒m ve Profes├Âr X'e ne desem bilemiyorum. Bu kadar karaktere ├Ânem veren bir ├žizgi roman filmi daha ├Ânce izlememi┼čtim. Bu filmi ben her bir ka├ž ayda bir a├ž─▒p izlerim yani ├Âyle bir film...

12 yorum:

  1. ├çok g├╝zel bir filme benziyor. Yaln─▒z ba┼č─▒na film izlemenin de tad─▒ ayr─▒d─▒r ya :) yine de in┼čallah yak─▒nda sana e┼člik eden sevdi─čin biri olur su s─▒nav─▒ atlat da :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ne s─▒nav─▒ ­čśť yanl─▒z film izlemek ├žok g├╝zel ya sadece filmden sonra film Hakk─▒nda konu┼čacak kimse olmamas─▒ k├Ât├╝ ­čśĆ

      Sil
  2. Aslinda ana karakterin ya┼članmasi mantikli degil. Bu adamin hucreleri yenilenmiyor muydu? Deyip oldukca rahatsiz edici bi yorum birakiyorum.:)) Fakat anlatimin gayet sevimli. Recep ivedik 'i de guzel yorumlamistin.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen yenileniyordu da adam─▒n g├╝c├╝ onu zehirliyor mant─▒─č─▒ kurdular koskoca film yap─▒p bu ayr─▒nt─▒y─▒ unutmazlardi herhalde =) Sizin de yorumunuz gayet sevimli hep okumak isteyece─čim t├╝rden =D

      Sil
  3. Ne g├╝zel sinema salonunu kendin i├žin kapatt─▒rm─▒┼čs─▒n gibi :)) Film ilgimi ├žekti, bi bakay─▒m .)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen de ├Âyle oldu biraz da korkutucuydu, korku filmi olsa izleyemezdim herhalde ├ž─▒kard─▒m salondan =D

      Sil
  4. Yeni bir logan bulacaklarda Hugh Jackman'a ├žok al─▒┼čm─▒┼čt─▒k be :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben farkl─▒ bir wolverine g├Ârmek istemiyorum uzun zaman ama filmdeki x23'├╝n devam filmini beklerim =D

      Sil
  5. ha haa bunu izlemedim ama ben de senin gibiyim. hep yaln─▒z giderim sinemaya, kola papkorn al─▒r─▒m, ve ucuz ilk seansa giderim :) hep bo┼č salonda izliyom filmleri :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bir yandan ├žok ho┼č bir ┼čey ger├žekten de, az da yaln─▒zl─▒ktan zevk al─▒yoruz asl─▒nda =D

      Sil
  6. Logan yaz─▒n─▒za korkarak ba┼člad─▒m ama spoiler olmamas─▒ sevindirdi beni. ─░zlemek i├žin biraz zaman ge├žmesini bekliyorum.
    En son c├╝mleye tak─▒ld─▒m, filmi daha ├žok merak eder oldum.:)
    Kaleminize sa─čl─▒k:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Spoiler vermemeye ├žo─ču zaman dikkat ediyorum, hi├ž kimsenin film zevkini ka├ž─▒rmak istemem =D Yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler film tan─▒t─▒m─▒n─▒n uzman─▒ndan bu g├╝zel yorumu almak beni sevindirdi =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.