Ads Top

─░FTARLIK GAZOZ | CEM YILMAZ! (KES─░N ─░ZLEY─░N!)


Merhaba, nas─▒ls─▒n─▒z? ─░yisinizdir in┼čallah. Ben hala kafas─▒ kar─▒┼č─▒k ne iyi ne de k├Ât├╝, ''toparla art─▒k ┼ču kafan─▒'' dedi─činizi duyar gibiyim ve ''biz senin kafa kar─▒┼č─▒kl─▒─č─▒n─▒ dinlemek zorunda m─▒y─▒z?'' diye ekledi─činizi. 

Bug├╝n bir filmden bahsetmek istiyorum, g├╝zel bir film, farkl─▒ bir film, cesur bir film. ─░zledikten sonra neden bu filmin ├žok duyulmad─▒─č─▒n─▒ reklam─▒n─▒n yap─▒lmad─▒─č─▒n─▒ anlad─▒m, ├ž├╝nk├╝ bu filmin bir mesaj─▒ vard─▒.

Film ┼ču ┼čark─▒yla ba┼čl─▒yor ve ┼čark─▒ filmin ├Âzeti niteli─činde s├Âzler ta┼č─▒yor diyebiliriz, bu ┼čark─▒n─▒n asl─▒nda derin de bir hikayesi varm─▒┼č. Biz de ayn─▒ ┼čark─▒yla ba┼člayal─▒m yaz─▒ya...


Kahraman ─▒rk─▒ma s─▒zm─▒┼č ihanet, B├╝t├╝n y├╝reklerde ac─▒ ve nefret, D├╝┼čmanlar─▒m mert de─čil hepsi de namert, T├╝rke T├╝rkden ba┼čka yoktur dost nimet.  Ata`n─▒n verdi─či ilkelerle co┼čal─▒m, Onun g├Âsterdi─či hedeflere ko┼čal─▒m. T├╝rkiyem T├╝rkiyem cennetim  Benim e┼čsiz milletim,  T├╝rkl├╝─č├╝n gen├žli─čin ├Ânderi Atam Senin eserindir bu y├╝ce vatan  ─░zindeyiz millet├že a┼čk ile co┼čan, Ya┼ča var ol cumhuriyet ey aziz vatan.  Atan─▒n verdi─či ilkelerle co┼čal─▒m  Onun g├Âsterdi─či hedeflere ko┼čal─▒m, T├╝rkiyem T├╝rkiyem cennetim, Benim e┼čsiz milletim…

Film eskiyi anlat─▒yor, bana g├Âre eski taa 80'ler. O zamanlar k├Ât├╝, kar─▒┼č─▒k, farkl─▒ g├Âr├╝┼člere sayg─▒ duymayan, birbirinden nefret eden insanlar var, san─▒rs─▒n seksenler de─čil de 2017.

Filmin ├žo─ču sahnesinde ├Ârne─čin; s─▒n─▒fta ge├žen bir sahnede tahtada Atat├╝rk ilkelerinin yaz─▒l─▒ olmas─▒, duvarda as─▒l─▒ olan Yurtta sulh cihanda sulh tabelas─▒ ├žok ├žok iyiydi.

Cem Y─▒lmaz'─▒n oyunculu─ču ve filmlerine bay─▒l─▒r─▒m zekice g├Ândermeleri falan vard─▒r ama bunu bir yana b─▒rakal─▒m ├ž├╝nk├╝ bu bir Cem Y─▒lmaz filmi de─čil, onun oyunculuk yapt─▒─č─▒ bir film. Onu farkl─▒ rolde g├Ârmek beni ├žok mutlu etti. O kadar komedi filminden sonra bir dram filminde bu kadar ba┼čar─▒l─▒ bir oyunculuk sergilemesi beni etkiledi. Konu asl─▒nda Cem Y─▒lmaz da de─čil, filmdeki Adem'in hikayesi.

─░zlenmesi gereken bir film oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum mesela filmde anlat─▒lan Lafonteine'nin A─čustos B├Âce─či ile Kar─▒nca hikayesini bile o kadar g├╝zel de─či┼čtirmeleri asl─▒nda saz ├žalman─▒n bo┼č durmak olmad─▒─č─▒n─▒ ve kar─▒ncan─▒n a─čustos b├Âce─či saz ├žalmadan ├žal─▒┼čamad─▒─č─▒n─▒ sonras─▒nda da a─čustos b├Âce─či yemek istedi─činde kar─▒ncan─▒n ona kap─▒y─▒ kapatmak yerine yard─▒mc─▒ olmas─▒ gibi eklemelerle daha da anlaml─▒ bir hale getirmi┼čler hikayeyi. Bu filmin vermek istedi─či mesaj─▒ anlad─▒─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum ama sonunu abartmalar─▒ ho┼č olmam─▒┼č...

...Genel olarak film hakk─▒ndaki g├Âr├╝┼člerim bunlard─▒r. Sizin film veya yaz─▒m hakk─▒ndaki d├╝┼č├╝nceleriniz nelerdir? ├ľnerdi─činiz, izlememi ve yorumlar─▒m─▒ istedi─činiz film var m─▒? Yeni yaz─▒m teknikleri deneyip kendimi geli┼čtirmeye ├žal─▒┼č─▒yorum ve beni do─čru y├Ânlendirecek yorumlar─▒n─▒z─▒ ├žok ihtiyac─▒m var. Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere, kendinize ├žok iyi bak─▒n, ba┼čkalar─▒ndan ├žok kendinize bak─▒n ­čśë

10 yorum:

  1. Filmi izleyip senin gibi baya be─čenmi┼čtim :) Okuma listemde g├Âr├╝nd├╝k├že yaz─▒lar─▒n─▒ okuyorum ve kafan─▒ topla demiyorum ama ┼čunu s├Âylemek istedim kafan─▒n toplu olmad─▒─č─▒n─▒n alt─▒n─▒ ├žizme. Negatiflikler insan hayat─▒nda ge├žici ama negatif bir noktay─▒ ├Âzellikle belirtmek enerjinin o ├žizgide devam etmesi demektir ve atlatma s├╝recini uzatabilir ☺

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hm anlad─▒m olumlama serinizi takip ediyorum zaten =) Yorum yapt─▒─č─▒n─▒z i├žin ├žok te┼čekk├╝rler bundan sonra olumsuzluga dikkat ├žekmeye dikkat etmeliyim ­čśç­čśŐ

      Sil
  2. izlememi┼čtim ama denk gelirse izleyece─čim muhakkak.
    sevgiler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yorum i├žin te┼čekk├╝rler, size de sevgiler =)

      Sil
  3. ├çok etkilendi─čim hatta kendime biraz ge├ž izledi─čim i├žin k─▒zd─▒─č─▒m bir filmdi.
    Mutlaka izlenmeli!

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de ├žok ge├ž izledim, yaz─▒da da anlatt─▒─č─▒m gibi, iyi reklam─▒ yap─▒lmad─▒ bu filmin veya reklam─▒ yap─▒lmas─▒na izin verilmedi.

      Sil
  4. Filmi izlemeye bir t├╝rl├╝ f─▒rsat─▒m olmad─▒. Baya bir ara girince unuttum bu filmi sizin yaz─▒n─▒z─▒ okuyunca tekrar akl─▒ma geldi. Arkada┼člar yorumlarda baya filmi ├Âv├╝yorlar ee art─▒k bana da izlemek d├╝┼čer bende bug├╝n izleyece─čim in┼čallah :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Blogunuzda da yorumunuzu okumak isterim =D

      Sil
  5. Gora tamam ama sonras─▒nda Cem Y─▒lmaz sadece stand up yapsin diyenlerdenim. O konuda ├ťzerine yok ger├žekten :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben filmlerinin ├žo─čunu seviyorum asl─▒nda bence ikisine devam etmeli :) ├ç├╝nk├╝ ├╝lkede sa├žma sapan komedi filmleri yerine zekice d├╝┼č├╝nd├╝ren komedi yapan bi cem y─▒lmaz var.

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.