Ads Top

Kitap Al─▒┼čveri┼čim! K─░TAPLARR!


Merhaaba, bug├╝n ben sinema sonras─▒ kitaplara bakmak i├žin kitap reyonuna y├Ânelip, dayanamay─▒p bir roman alan ve sonras─▒nda bunu alm─▒┼čken ┼čunu da alay─▒m mant─▒─č─▒yla bir ki┼čisel geli┼čim kitab─▒ ve ard─▒ndan kasada iken iki de kitap ayrac─▒ alan pek kitap okumayan ama kitap alan blogger─▒m. (Art─▒k ├žok okuyacak!)



Normalde kitap al─▒r ve ┼č├Âyle bir g├Âz gezdirip rafa b─▒rak─▒r─▒m. Detayl─▒ ayr─▒nt─▒l─▒ ve kafam─▒ vererek okumam bu y├╝zden de kendimi hi├ž kitap yorumu yapacak derecede kitap hakk─▒nda bilgi sahibi g├Âremem.


Can─▒m, ben de bilirim ''g├╝zeldi'' yada ''harikayd─▒'' veya ''be─čendim'' gibi yorum yapmay─▒ da benim bahsetmek istedi─čim sa─člam bir yorum. Anlat─▒m, c├╝mleler, kurgu, hikaye vs. anlad─▒n─▒z siz. 

Hepimizin hayalidir de─čil mi? ┼×u mesela...


Veya ┼ču...


Ya da okurken ┼č├Âyle d─▒┼č d├╝nyadan ayr─▒lmak.


Neyse ya, ben kitap alm─▒┼čt─▒m onlar─▒ anlatacakt─▒m. Ba┼čl─▒yay─▒m ┼č├Âyle bir roman ald─▒m ilgin├ž geldi konusu.


Gelecekte r├╝yalar─▒ hat─▒rlatan yapay an─▒lar yaratan bir teknolojiyi sonra da bunun kontrolden ├ž─▒kmas─▒n─▒ anlat─▒yor san─▒r─▒m...

Sonra da bir ki┼čisel geli┼čim kitab─▒ ald─▒m yazar─▒n─▒ ├žok seviyorum ilk youtubede avucumdaki kelebekler semineriyle tan─▒d─▒─č─▒m ve hayran─▒ oldu─čum bir yazar izlemenizi tavsiye ederim o semineri.



Kitab─▒n arka kapa─č─▒ndaki yorumlar─▒ g├Âr├╝p almamak elde de─čil.


Bu kadar bu iki kitab─▒ bir hafta i├žinde okuyaca─č─▒m ''O kitaplar─▒ okuyaca─č─▒na YGS ye ├žal─▒┼čsana!'' BAAMM! K├╝rekle a─čz─▒na vurdu─čum ilk insan.


Bunlar da son olarak ald─▒─č─▒m kitap ayra├žlar─▒─▒.

Bu kadar anlatt─▒m bug├╝n de bir ┼čeyler, bir ┼čeyler s├Âylemek isterseniz yorum yazabilirsiniz tam a┼ča─č─▒da. Yazmak ├žok kolay, yaz─▒n yani. G├Âr├╝┼čmek ├╝zere hadi yaz─▒n. Yaz─▒nnn.

8 yorum:

  1. yapay d├╝┼č'├╝ merak ettim a├ž─▒kcas─▒ :) not ettim

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yorumunu bir haftaya kadar yazmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum :) ─░n┼čallah g├╝zel bir kitapt─▒r =)

      Sil
  2. Merhaba. Biraz al─▒┼čt─▒rma yaparsan─▒z kitap yorumu da yazars─▒n─▒z. ┼×u k├╝t├╝phaneci amcada kendimi g├Ârd├╝m. Bazen hayattan a┼č─▒r─▒ soyutlan─▒yorum :-)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Size de merhaba. Ke┼čke bende soyutlanabilsem hemen dikkatim da─č─▒l─▒yor benim :/ Sizin blogunuzu okuyarak yorum yapma hakk─▒nda bilgi sahibi olabilirim san─▒r─▒m =)

      Sil
  3. S─▒nava ├žal─▒┼čmak kitap okumaya engel de─čil ki aksine s─▒nav i├žin katk─▒da bulunmu┼č oluyor insan kendine. Bo┼čver ├Âyle diyenlere h─▒h─▒ de ge├ž sen. ─░ki kitap da gayet g├╝zel mutlaka oku :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ke┼čke s─▒navda genel k├╝lt├╝r sorsalar fen falan de─čil de =D

      Sil
    2. Genel k├╝lt├╝r├╝ de kaz─▒k yerden sorarlarsa ne olacak :)

      Sil
    3. hahah =D film dizi sorsalar da arka sokaklar, recep ivedik sorarlar zaten en izlemedi─čimi bulurlar =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.