Ads Top

K─░TAP KONU┼×ALIM.


Yine bug├╝n de merhaba, bu ka├ž─▒nc─▒ merhaba saymad─▒m ama umar─▒m sayamad─▒─č─▒m kadar ├žok merhabam olur bir g├╝n ve bu merhabalar ard─▒ndan hay─▒rl─▒ haberleri getirir... Ben bug├╝n de kitap konu┼čmaya ├žal─▒┼čacak olan blogger.

Pek fazla bilgim olmasa kitaplar hakk─▒nda az ├žok bir ┼čeyler biliyorum. Yazar olmak gibi bir hayalim hep de vard─▒r k├Â┼čede. Asl─▒nda ┼čuan da kendimi yazar olarak say─▒yorum ama ben say─▒yorum, benim saymam yetmez.

─░lk kitap okumam─▒, hangi kitab─▒ okudu─čumu falan hat─▒rlam─▒yorum. Ger├žek anlamda iki y─▒l ├Ânce kitap okumam gerekti─činin fark─▒na vard─▒m. Ki┼čisel geli┼čim ve deneme kitaplar─▒yla ba┼člay─▒p ├Âyle devam ettim. Roman okumada ba┼čar─▒s─▒z─▒m bitiremiyorum.

Yazarlar deseniz baya ara┼čt─▒rd─▒m. Cine5'te bibliyofil diye bir program vard─▒ ├Ânceden ben youtube'de videolar─▒yla ke┼čfettim o program─▒ ve sard─▒ beni ve t├╝m b├Âl├╝mlerini izledim, yazarlarla sohbet ediliyor yabanc─▒ yazar olarak Tess Gritsen bile geldi.

Bir de TRT'de bir kitap bir yar─▒┼čma program─▒ vard─▒ k├╝t├╝phaneye girip, rastgele bir ki┼čiye soru sorup bilirse kitap hediye ediliyordu.

Son olarak da NTV'de ├ľnce S├Âz Vard─▒ program─▒ vard─▒. ─░skender Pala, Ahmet ├ťmit ve Mario Levi'nin sohbetlerini dinlemeye bay─▒l─▒yordum ara s─▒ra kendimi ya┼čl─▒ hissediyor nerede o eski ─░stanbul diyordum (─░stanbul'a hi├ž gitmedim.)

Bu arada ─░skender Pala'n─▒n unutamad─▒─č─▒m bir s├Âz├╝ vard─▒ ┼č├Âyle demi┼čti; ''Bir y─▒lda yazd─▒─č─▒m bir kitap asl─▒nda elli art─▒ bir y─▒lda yaz─▒lm─▒┼čt─▒r.'' demi┼čti. Yani hayat birikimini ├žok iyi anlatm─▒┼čt─▒.

Neyse. Bazen de k├╝t├╝phanede veya kitap├ž─▒da kendimi kaybederim, saatlerce dola┼č─▒m onlarca kitab─▒n arka kapa─č─▒n─▒ okuyup b─▒rak─▒r ve hi├žbir ┼čey almam. Bazen de sadece kapa─č─▒ i├žin ald─▒─č─▒m kitaplar olur...

Ve evet ben de kitab─▒n film yap─▒ld─▒─č─▒nda kitab─▒ daha iyi bulanlardan─▒m filmin hayal g├╝c├╝m├╝z├╝ k─▒s─▒tlad─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝r├╝m. Ya beyin, zeka, beden dili vs. konulu kitaplara da bay─▒l─▒r─▒m. Herkes gibi benim de bir kitap kafe a├žmak gibi bir hayalim vard─▒r veya birisi a├žs─▒n i┼čte ya kitap okuyana kahve bedava olsun falan filan.

Siz ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz kitaplar hakk─▒nda? Ne t├╝r kitaplar─▒ seviyorsunuz? Veya hangi yazar─▒ seviyorsunuz? Ya da eklemek istedi─činiz bi┼čey var m─▒d─▒r? bekliyorum yorumda.

2 yorum:

  1. Cok g├╝zel anlatmissin, d├╝┼č├╝ncelerinin tamamina kat─▒l─▒yorum :)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.