Ads Top

KİTAP OKUYAMAMAK | ÇILGIN AVM!


Merhaba, ben g├╝nde 3 yay─▒n yazan blogger. ├ť├ž yay─▒n! ├ť├ž! ├ť├ž! ve daha g├╝n bitmedi. Neden yaz─▒yorum, bilmiyorum. Yazmam gerekti─čini d├╝┼č├╝n├╝yorum. Yoksa kafay─▒ yiyece─čim.

Her ┼čeyi kafaya takan ben bug├╝n de takt─▒m kafaya bir ┼čeyler. Hastay─▒m bo─čaz─▒m, ba┼č─▒m falan a─čr─▒yor bir yandan da gribim. Evde oturup yemek yiyorum d├╝nden beri, biraz dedim ├ž─▒kay─▒m da hava al─▒p d─▒┼čar─▒da kitap okuyay─▒m.

├ç─▒kt─▒m d─▒┼čar─▒, havalar ─▒s─▒nm─▒┼č g├╝ne┼č ├žok g├╝zel oksijen desen (d─▒┼čar─▒s─▒ bok kokuyor) eh i┼čte. Parka do─čru y├╝r├╝yorum. Bir tane bank bo┼č de─čil, y├╝ksek sesle konu┼čan insanlar ve sal─▒nga├ž ve kaykayda ba─č─▒rarak oyun oynayan ├žocuklar. Hemen oradan uzakla┼č─▒p AVM ye do─čru yol ald─▒m. Belki dedim kitap okuyacak yer vard─▒r...

Girdim avmye en ├╝st kata ├ž─▒kt─▒m ├ž├╝nk├╝ en alt kat ├žocuk park─▒ ve teknoloji ma─čazalar─▒ di─čer iki kat k─▒yafet, en ├╝st katta sinema kitap yemek. Sinemada ┼ču aralar benlik film yok olsa da param yoktu zaten. Belki de param yok diye benlik film olmad─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum falan filan.

Kitap├ž─▒da kitaplara g├Âz gezdiriyorum ma─čaza g├Ârevlileri etrafta dola┼č─▒p rahats─▒z ediyor beni, almayaca─č─▒m ya arka kapa─ča falan bakaca─č─▒m ├Âyle tak─▒laca─č─▒m. Oradan da gittim. Restorantlar─▒n oldu─ču b├Âl├╝m manyak gibi kalabal─▒k, oturacak yer yok ki kitap okuyal─▒m 60 tane masa var yemek yenecek. Buldum bir yer oturdum hemen sesleniyorlar ''HO┼×GELD─░N─░Z, NE ALIRDINIZ!'' diye. Ya bir ┼čey almak zorunda m─▒y─▒m, ne rahats─▒z ediyorsun. Gelip ge├žen garson ne al─▒rd─▒n─▒z falan oradan da gittim oturacak yer ar─▒yorum, YOK! 

Eve d├Ân├╝yorum yolda okumaya ba┼člad─▒m kitab─▒m─▒ ki ara ara da yola bak─▒yorum araba ├žarpmas─▒n diye...

...Ne desem bilemiyorum, sadece yemek yeyip, gezip, al─▒┼čveri┼č yap─▒p, s─▒├žmak i├žin d├╝zenlenmi┼č her yer, okumak i├žin yer bulmak zor bu d├╝nyada!

6 yorum:

  1. ─░┼čte bunu bildigimiz i├žinde evden ├ž─▒kam─▒yoruz

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen de ├Âyle k├╝t├╝phaneye gitsem herkes ders ├žal─▒┼č─▒yor kitap okuyan yok, okumak istersen de yer yok :P

      Sil
  2. B─▒rak─▒n d─▒┼čar─▒da bir mekan─▒, evimde bile belli yerler d─▒┼č─▒nda kitap okuyamam :) Kitap okumak i├žin en iyi yer yatak odas─▒d─▒r bence. ─░lgini da─č─▒tan hi├žbir ┼čey olmuyor. Tek seferde 150-200 sayfa okuyabiliyorsun.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Vay be 150-200 muhte┼čem say─▒ ben g├╝nde 30 okursam tamam diyorum =D Ger├žekten de her yer ├žok sesli. Okumak i├žin kendimize ├Âzel alan yaratmam─▒z gerekiyor :)

      Sil
  3. Valla d─▒┼čar─▒daki sesten nas─▒l kitap okuyabilirsin bilmiyorum. Benim kafam alm─▒yor ya. ├ťniversitede bile okumak imkans─▒z. O kadar ├žok bo┼č ses ├ž─▒karan insan var ki toplu katliam yapas─▒m geliyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahah toplu katliyam iyi fikir ama cehalet katliyam─▒ olsun =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.