Ads Top

KİTAP OKUYAMAMAK | ÇILGIN AVM!


Merhaba, ben günde 3 yayın yazan blogger. Üç yayın! Üç! Üç! ve daha gün bitmedi. Neden yazıyorum, bilmiyorum. Yazmam gerektiğini düşünüyorum. Yoksa kafayı yiyeceğim.

Her şeyi kafaya takan ben bugün de taktım kafaya bir şeyler. Hastayım boğazım, başım falan ağrıyor bir yandan da gribim. Evde oturup yemek yiyorum dünden beri, biraz dedim çıkayım da hava alıp dışarıda kitap okuyayım.

Çıktım dışarı, havalar ısınmış güneş çok güzel oksijen desen (dışarısı bok kokuyor) eh işte. Parka doğru yürüyorum. Bir tane bank boş değil, yüksek sesle konuşan insanlar ve salıngaç ve kaykayda bağırarak oyun oynayan çocuklar. Hemen oradan uzaklaşıp AVM ye doğru yol aldım. Belki dedim kitap okuyacak yer vardır...

Girdim avmye en üst kata çıktım çünkü en alt kat çocuk parkı ve teknoloji mağazaları diğer iki kat kıyafet, en üst katta sinema kitap yemek. Sinemada şu aralar benlik film yok olsa da param yoktu zaten. Belki de param yok diye benlik film olmadığını düşünüyorum falan filan.

Kitapçıda kitaplara göz gezdiriyorum mağaza görevlileri etrafta dolaşıp rahatsız ediyor beni, almayacağım ya arka kapağa falan bakacağım öyle takılacağım. Oradan da gittim. Restorantların olduğu bölüm manyak gibi kalabalık, oturacak yer yok ki kitap okuyalım 60 tane masa var yemek yenecek. Buldum bir yer oturdum hemen sesleniyorlar ''HOŞGELDİNİZ, NE ALIRDINIZ!'' diye. Ya bir şey almak zorunda mıyım, ne rahatsız ediyorsun. Gelip geçen garson ne alırdınız falan oradan da gittim oturacak yer arıyorum, YOK! 

Eve dönüyorum yolda okumaya başladım kitabımı ki ara ara da yola bakıyorum araba çarpmasın diye...

...Ne desem bilemiyorum, sadece yemek yeyip, gezip, alışveriş yapıp, sıçmak için düzenlenmiş her yer, okumak için yer bulmak zor bu dünyada!

6 yorum:

  1. İşte bunu bildigimiz içinde evden çıkamıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen de öyle kütüphaneye gitsem herkes ders çalışıyor kitap okuyan yok, okumak istersen de yer yok :P

      Sil
  2. Bırakın dışarıda bir mekanı, evimde bile belli yerler dışında kitap okuyamam :) Kitap okumak için en iyi yer yatak odasıdır bence. İlgini dağıtan hiçbir şey olmuyor. Tek seferde 150-200 sayfa okuyabiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay be 150-200 muhteşem sayı ben günde 30 okursam tamam diyorum =D Gerçekten de her yer çok sesli. Okumak için kendimize özel alan yaratmamız gerekiyor :)

      Sil
  3. Valla dışarıdaki sesten nasıl kitap okuyabilirsin bilmiyorum. Benim kafam almıyor ya. Üniversitede bile okumak imkansız. O kadar çok boş ses çıkaran insan var ki toplu katliam yapasım geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah toplu katliyam iyi fikir ama cehalet katliyamı olsun =D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.