Ads Top

Milletvekili Olsan─▒z Neyi De─či┼čtirirdiniz? | SORUYORUM!


Merhaba, d├╝n yazd─▒─č─▒m soruyorum yaz─▒s─▒n─▒ bir seri haline getirmenin e─členceli olabilece─čini d├╝┼č├╝nd├╝m ve bu da ikinci yaz─▒.

Stajyer oldu─čum i┼č yerinde yeni gelecek veya gelmeyecek sistem ile 18 ya┼č─▒ndakilerin bile art─▒k milletvekilli─čine adayl─▒─č─▒n─▒ koyabilece─či konu┼čuluyordu ki ben de 18 olaca─č─▒mdan bana d├Ân├╝p d├╝┼č├╝nsenize ├ľmer ba┼čkan falan dediler. Ben de ben olsam yine iyi akl─▒m az ├žok ba┼č─▒mda ne de olsa dedim ve o soru geldi.

Milletvekili olsan neyi de─či┼čtirirdin? ─░lk olarak m├╝tevazi olmaya ├žal─▒┼čarak ├Âncelikle bunun e─čitimi almak gerek dedikten sonra ba┼člad─▒m saymaya:

─░lk olarak e─čitim sistemi dedim. Neden dediler. Mesela dedim, ressam olmak istiyorsam ├╝st d├╝zey matematik g├Âr├╝p i├žinde alakam olmayan derslerin oldu─ču bir s─▒nava 12 y─▒l boyunca haz─▒rlanmayay─▒m.

─░lk okuldan sonra ├Â─črenciler yeteneklerine g├Âre s─▒n─▒fland─▒r─▒l─▒p ona g├Âre e─čitilse. Bu bana hep ├žok mant─▒kl─▒ gelir, b├Âyle olmas─▒ gerekti─čini d├╝┼č├╝n├╝yorum ve bu sa├žma sapan sistem i├žerisinde, her ┼čeyin boktan oldu─ču ┼ču d├Ânemde bunlar konu┼čulup d├╝zeltilmesi gerekirken. Bizim milletvekilleri ba┼čka ├╝lkelere kapak atma derdinde. 

Neyse, siz millet vekili olsan─▒z neyi de─či┼čtirirdiniz? Sonu├žta ├žok da ciddi siyasetin konu┼čuldu─ču bir blog sayfas─▒ de─čilim. O y├╝zden e─členmek i├žin soruyorum ├žok ciddiye al─▒p yormay─▒n kendinizi sonu├žta bir milletvekili gelip buray─▒ okumayacak internette kapak s├Âzler aray─▒p twit─▒rda falan payla┼čacak...

8 yorum:

  1. ─░lk olarak milletvekili maa┼č─▒n asgari ├╝cret yapard─▒m. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. “Pa┼čam vekil maa┼člar─▒n─▒ d├╝zenleyece─čiz ne kadar verelim?” Mustafa Kemal Atat├╝rk: “├ľ─čretmen maa┼člar─▒n─▒ ge├žmesin.”

      Sil
  2. H─▒mmm bi d├╝┼č├╝neyim.├ťlkeyi tek bir millet vekili y├Ânetsin.Cumhurbaskani falan onun yardimcisi olsun.Bu millet vekili dr ben oldu─čum i├žin ben y├Ânet icem yani ├╝lkeyi haha ­čśâ bence harika bi fikir

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bence bunu d├╝┼č├╝nmeyen millet vekili yok hepsinin hayali padi┼čah olmak herhalde =D ─░dam da geliyor galiba yak─▒nda ilk ├ža─ča d├Âneriz.

      Sil
  3. Gaddar degilim kesinlikle ama bende idamdan yanayim kardesim ­čśÇ ama.nadir kisilere uygulanmaliki millet elini ceksin art─▒k insanlardan. ­čśâ Bendemi ta┼č devrindenim simdi ?

    Yan─▒tlaSil
  4. Yaz─▒ndaki fikre kat─▒l─▒yorum. ─░┼č i┼čten ge├žmeden ki┼či hayat─▒n─▒ d├╝zg├╝n bir e─čitimle ┼čekillendirebilmelidir. Do─čruluk pay─▒n─▒ bilmiyorum, ama Rusya'da ├žocuklar daha do─čar do─čmaz gen analizinden hangi sporlara yatk─▒nsa ona y├Ânlendirildi─či ve b├Âylelikle de olimpiyatlarda daha ├žok ba┼čar─▒ al─▒nd─▒─č─▒ tespit edilmi┼č. ├ťlke olarak sanat gereksiz g├Âr├╝l├╝yor zaten, e─čitim d├╝zelse de sanat k├╝lt├╝r├╝ ve e─čitimi ge├ž oturur. Avrupa ald─▒ ba┼č─▒n─▒ gitti bu konularda.

    Mustafa Kemal Atat├╝rk: "Sanats─▒z kalan bir milletin hayat damarlar─▒ndan biri kopmu┼č demektir."
    ┼×ucu bucu de─čilim, ama do─čru bir s├Âz :)

    Milletvekili olsayd─▒m e─čer, meclisteki boks m├╝sakabalar─▒na son vermeye ├žal─▒┼č─▒rd─▒m. Ho┼č g├Âr├╝nt├╝ler de─čil o seviyedeki insanlar i├žin.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Boks m├╝sabakalar─▒ her hafta yay─▒nlan─▒yor diye duydum reytingte al─▒yor herhalde =D Ne desek bilemiyorum ├žok yanl─▒┼č gidiyor her┼čey olmas─▒ gereken bunlar de─čil. Umut da b─▒rakm─▒yorlar insanda.

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.