Ads Top

OKUMA L─░STEM | 8 K─░TAP!



Merhaba, bug├╝n ben okuma listemi payla┼čmak isteyen booktuber blogger. Hepsinin zamanla yorumunu blog sayfamda payla┼čaca─č─▒m. O zaman ba┼čl─▒yoruz...


Bir arkada┼č─▒m bu kitab─▒ okuyup ├žok be─čenmi┼čti matemati─čin ve aksiyonun g├╝zel bir birle┼čimi gibi olmu┼č demi┼čti. Yazar─▒nda pek kitab─▒ yok san─▒r─▒m 3 kitab─▒ vard─▒ di─čerlerini de ├žok ├Âvd├╝ler okumay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.


Bunu da blogda ├žok├ža g├Âr├╝yorum, herkes okuyup yorumunu yap─▒yor genelde de be─čeniyorlar. Yazar─▒n 1984 diye bir distopya kitab─▒ da var ama onu bunu okumak istedi─čim kadar okumak istemiyorum, eminim o da g├╝zel bir kitapt─▒r...


San─▒r─▒m bunun filmini izlemi┼č ve bay─▒lm─▒┼čt─▒m. D├╝nya yok oluyor ve sadece bir adam kal─▒yor o da galaksiyi geziyor, eminim ├žok e─členceli bir kitapt─▒r. Ve seri oldu─čunu duydum b├╝y├╝k├že de bir kitap oldu─čunda aylarca tad─▒n─▒ ├ž─▒karaca─č─▒m bu kitab─▒n.


Bu kitab─▒ iki y─▒l ├Ânce falan okumu┼čtum ├žok da be─čenmi┼čtim ama haf─▒zam─▒n iyi olmad─▒─č─▒ndan hat─▒rlamakta zorlan─▒yorum bunun i├žin tekrar okumay─▒ ├žok istiyorum.


Filmi ├žok e─členceliydi kitab─▒nda ├žok e─členceli oldu─čunu duydum ve kesin okuyaca─č─▒m.


Bu kitab─▒ okuyup sosyalist olmamak m├╝mk├╝n de─čil yorumunu duyduktan sonra kesinlikle okumal─▒y─▒m dedim. Bir kapitalizm ele┼čtirisi olup d├╝┼č├╝nmeye iten bu kitab─▒ kesinlikle okumay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.



Stephen King'in bir ka├ž kitap ve hikayelerini okudum hayat─▒n─▒ da ara┼čt─▒r─▒p belgesellerini izledim. Kendisi ├Ârnek ald─▒─č─▒m bir yazar olup bu korku kitab─▒n─▒ okumay─▒ kesinlikle istiyorum.


Kesinlikle okuduktan sonra dalga ge├žecek olsam da ger├žekten merak ediyorum bu kitab─▒n neden bu kadar sevilip al─▒nd─▒─č─▒n─▒ ve rezalet bir filmi yap─▒lan bu kitab─▒ kesin okuyaca─č─▒m.

------------

OKUMA L─░STEM : HAYVAN MEZARLI─×I | S─░MYACI | MARSLI | HAYVAN ├ç─░FTL─░─×─░ | OLASILIKSIZ | OTOSTOP├çUNUN GALAKS─░ REHBER─░ | K├ľT├ť ├çOCUK | M├ťLKS├ťZLER

Sizin bana ├Ânerece─činiz kitaplar var m─▒d─▒r? Sizin okuma listenizde hangi kitaplar var? Benim listem hakk─▒nda ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunuz...

12 yorum:

  1. Hayvan ├žiftli─činin listede olmas─▒na sevindim :) Ben de ├Âncelikle Stephenie Meyer- G├Â├žebe kitab─▒n─▒ ├Âneriyorum, ak─▒c─▒ keyifli bir kitapt─▒r filmine nazaran. Bir de Sofie' nin D├╝nyas─▒ geldi akl─▒ma. Basit ama okunmas─▒ gerekenler aras─▒nda oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum. ├ľnerilerin devam─▒n─▒ beklerim kendi ad─▒ma da :) Te┼čekk├╝rler..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├ľneriler i├žin te┼čekk├╝r ederim, ├žok uzun bir listem oldu art─▒k okumaya ba┼člamal─▒y─▒m =D bir yandan da be─čendiklerimin yorumunu yap─▒p ├Ânerece─čim :)

      Sil
  2. Marsl─▒'y─▒ okudum muhte┼čemdi. Olas─▒l─▒ks─▒z'a yeni ba┼člad─▒m. 50-60 sayfas─▒n─▒ okudum. Di─čerleri hakk─▒nda fikrim yok.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hepsini ├Âzenle se├žtim okunmas─▒ gereken kitaplar oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum ve be─čendiklerimi tavsiye edece─čim, Olas─▒l─▒ks─▒z─▒ baya be─čenmi┼čti arkada┼č─▒m.

      Sil
    2. Olas─▒l─▒ks─▒z─▒ okudum bitirdim. Yar─▒s─▒ndan sonra gerilim, heyecan ve merak giderek artt─▒. Ama bilim kurgu kitaplar─▒n─▒n sonu t├╝rk filmi tad─▒nda bitince hayal k─▒r─▒kl─▒─č─▒ ya┼č─▒yorum. Marsl─▒'da da ayn─▒ ┼čeyi ya┼čam─▒┼čt─▒m. Sonu daha iyi olabilirmi┼č ama her ┼čeye ra─čmen harika bir kitapt─▒.

      Sil
    3. Kesilikle okuyaca─č─▒m bir ara. Bu arada bir blog a├ž─▒p yazsan─▒z yorumlar─▒ s─▒k─▒ takip├žiniz olurum =D

      Sil
  3. Meczup beyin de─čerli bir organ. Ve genelin yan─▒lg─▒s─▒n─▒n aksine herkeste yok. Bu y├╝zden sana diyece─čim tek ┼čey k├Ât├╝ ├žocuk,veliaht, yabanc─▒ gibi kitaplar─▒ okumaman. ─░nan ki beyin m─▒nc─▒klamas─▒ ya┼č─▒yorsun. Paran ├ž├Âpe gidiyor. Ben hepsini wattpad den okumu┼čtum s─▒rf ne olduklar─▒n─▒ g├Ârmek i├žin. Alma.
    Otostop├žunun Galaksi Rehberi be┼či bir araday─▒ tam alaca─č─▒m s─▒rada bas─▒m─▒ bitti. Kafay─▒ yiyorum online de bulam─▒yorum. Yukar─▒da bir arkada┼č g├Â├žebeyi ├Ânermi┼č ona +1 diyorum ve bende stephenie meyer in yeni kitab─▒ olan kimyager i ├Ânererek artt─▒r─▒yorum.
    Modern klasikler dizisinden de okuyabilirsin.
    Bir de Grange'in kitaplar─▒ndan hi├ž okudun mu?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok fazla populer kitaplar─▒n d─▒┼č─▒na ├ž─▒kamad─▒m ve ├žok fazla da okumuyorum iki haftada bir kitap falan okuyorum bunu h─▒zland─▒rma ve g├╝zel kitaplar okuma ├žabas─▒nday─▒m, tavsiyelerinizi ald─▒m te┼čekk├╝rler en yak─▒n zamanda okumaya ├žal─▒┼čaca─č─▒m =D

      Sil
  4. Otostop├žunun galaksi rehberini ├žok merak ediyorum! Eminim ├žok g├╝zeldir. Fakat k├Ât├╝ ├žocuk i├žin ayn─▒ ┼čeyi s├Âyleyemeyece─čim:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahah yorumlar─▒n─▒zdan sonra k├Ât├╝ ├žocu─ču okumam─▒n vakit kayb─▒ndan ba┼čka bir ┼čey olmad─▒─č─▒n─▒ fark ettim zaten =D

      Sil
  5. Simyac─▒, okuma ┼čenli─čimde olan bir kitap. Yazar─▒ olduk├ža be─čeniyorum. Stephen King'i yaz mevsiminde okumaya ald─▒m. Korku t├╝r├╝ kitap okumad─▒m ┼ču ana kadar ama be─čenece─čimi d├╝┼č├╝n├╝yorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de ara┼čt─▒rarak yapt─▒m okuma listemi hepsini be─čenece─činizi d├╝┼č├╝n├╝yorum :)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.