Ads Top

Okuyucular─▒ Tan─▒yal─▒m | NEDEN BEN─░ OKUYORSUNUZ?


Merhaba, say─▒n ├žok de─čerli okuyucu arkada┼člar─▒m. Bana g├Âre hi├ž de uzun gelmeyen ama neredeyse alt─▒ ay gibi bir s├╝redir blog yaz─▒yorum.VAY BE! 6.AY!

Yeni fark ettim. Ben ne yazd─▒m, film, dizi kitap, deneme. Ki┼čisel blog denince akla gelen kategoriler falan filan.

Bug├╝n anlatmak istedi─čim konu; sizleri tan─▒mak ve yaz─▒lar─▒m─▒ neden okudu─čunuzu, neden sevdi─činiz veya sevmedi─činizi ├Â─črenmek.

Bunu uzun zamand─▒r planl─▒yordum ama bir s├╝re ge├žmesini ve k├╝├ž├╝k de olsa bir okuyucu kitlemin olu┼čmas─▒n─▒ bekledim. Ve size soruyorum:

Ka├ž ya┼č─▒ndas─▒n─▒z? Beni neden okuyorsunuz?

Bunun yan─▒nda a─č─▒r ele┼čtiri ve ├Ânerilere a├ž─▒─č─▒m. Ciddiyim ├žok a─č─▒r ele┼čtiri yapabilirsiniz. Ama k├╝f├╝r etmeyin. Acaba benden nefret eden var m─▒d─▒r ya? Benden daha ├žok benden? bir ben var benden i├žeri...

Bu yorumlardan bir sayfa olu┼čturup bloguma eklemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum ve yorumlar─▒n─▒z─▒ sab─▒rs─▒zl─▒kla bekliyorum. Bekliyorum...
Hala bekliyorum...

24 yorum:

  1. Okuyorum ├ž├╝nk├╝ samimi ve ba┼čar─▒l─▒ yaz─▒yorsun. Yeniliklere a├ž─▒ks─▒n veeeee bence yazmay─▒ sevdi─čini belli ediyorsun. (ya┼č:22)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Belki de i├žimi d├Âkmeyi ve anlanmay─▒ seviyorum ve bunu da en iyi yazarak yapabiliyorum. Yorumunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim =) ben de (17)

      Sil
  2. 63 Ya┼č─▒nday─▒m sayfan─▒z─▒ farkl─▒ buluyorum. Ele┼čtirmeyi ve ele┼čtirilmeyi severim. ├ç├╝nk├╝ ele┼čtirinin amac─▒ iyi ┼čeyleri ├Âne ├ž─▒kartmak, yanl─▒┼č ya da eksik olan ┼čeylerin tamamlanmas─▒na sa─člamakt─▒r. Blo─čunuzun proaktif bir karekteri var. Daha da iyile┼čece─čini umuyorum. Ba┼čar─▒lar diliyorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sizin gibi olgun insanlar─▒n da okudu─ču bir blog olmak ger├žekten gurur verici. Fikirlerimin, eme─čimin de─čer g├Ârmesi beni mutlu ediyor, yorumunuz i├žin ├žok te┼čekk├╝rler.

      Sil
  3. Ben de 29. Her yazan ve yaz─▒lan de─čerlidir. Blog yazan gen├žler ise benim i├žin daha de─čerlidir. Umar─▒m gen├žken benim yapt─▒─č─▒m gibi s─▒k─▒l─▒p da silmezsin bu kadar eme─či. Takipteyiz.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hahah silmek diyince g├╝ld├╝m valla o kadar aylarca yazd─▒m ya =D Te┼čekk├╝r ederim de─čer verip zaman ay─▒r─▒p yorum yapt─▒─č─▒n─▒z i├žin.

      Sil
  4. ├çok be─čendim bu fikri :) ya┼č 24 olmu┼čken benim i├žin ├Ânce eme─če sayg─▒, sonra samimiyet hissetmek ├Ânemlidir. Bu samimiyeti bulmu┼čken kaybetmemek laz─▒m. Nice 6.aylar olsun.. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler bu samimi yorumunuz i├žin =) Samimi olmayan bilgi yaz─▒lar─▒ yamay─▒ denedim ciddi olmay─▒ denedim ama komik oluyorum ├Âyle demek benim tarz─▒m buymu┼č diyip yaz─▒ nas─▒l giderse ├Âyle yaz─▒yorum =D

      Sil
  5. :) Ya┼č 27... Samimi, e─členceli yaz─▒yorsun. Bazen okurken sab─▒rs─▒z biri oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum, nedense? Ba┼čar─▒lar diliyorum...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok iyi tespit, hep sab─▒rs─▒z─▒m ve karars─▒z─▒m :) Zamanla daha sab─▒rl─▒ olaca─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝nsem de o zaman ne zaman gelecek diye de sab─▒rs─▒zlan─▒yorum =D Size de ba┼čar─▒lar...

      Sil
  6. Merhaba Meczup,

    Ben 33 ya┼č─▒nday─▒m. ─░lk nas─▒l ke┼čfetti─čimi hat─▒rlam─▒yorum seni do─čal, samimi, farkl─▒, ├Âzg├╝n ve yarat─▒c─▒ buldu─čum i├žin okuyorum. B├Âyle devam et.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim Serdar abi, senden bunu duymak beni ger├žekten mutlu etti =D

      Sil
  7. 30 ya┼č─▒nda bir ablan olarak i├žten, samimi, payla┼č─▒mc─▒ ve aktif oldu─čun i├žin takip ediyorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler ├ľzlem abla ben de seni her zaman takipteyim =D

      Sil
  8. A├çIK S├ľZL├ť,AKICI B─░R ├ťSLUBUN OLAN VE SAM─░M─░ B─░R─░ OLARAK G├ľR├ťYORUM.BU ARADA YA┼×IM 65.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim, ya┼č─▒ b├╝y├╝k okuyucum olmas─▒ beni ├žok mutlu ediyor, sizlerden ├žok ┼čey ogrenecegime eminim :)

      Sil
  9. Seni okuyorum ├ž├╝nk├╝ kalemin olduk├ža yumu┼čak. Yani okuduklar─▒m ak─▒p gidiyor. S─▒k─▒c─▒ konular hakk─▒nda yaz─▒yor bile olsan bunu daha e─členceli ve okunabilir bir duruma getiriyorsun. Bu ├Ânemli bir ├Âzellik blog gibi sosyal yaz─▒n d├╝nyas─▒nda. Ama a├ž─▒k├žas─▒ ben daha uzun isterdim yaz─▒lar─▒n─▒. ├ľzellikle bilgi vermeyi ama├žlayan yaz─▒lar─▒n─▒n daha detayl─▒ olmas─▒ gerekti─čini d├╝┼č├╝n├╝yorum. Bu arada ya┼č─▒m 20. Sana booool ┼čans diliyorum. Asla yazmay─▒ b─▒rakma.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tesekkur ederim Eda, ben de senin yaz─▒lar─▒na bay─▒l─▒yorum uzuuunnnca yaz─▒yorsun ama ak─▒p gidiyor. Ben de sana bol ┼čans diliyorum. Yazmay─▒ b─▒rakmayaca─č─▒z ­čśë

      Sil
  10. Az ├Ânce ke┼čfettim seni. Fark─▒n ile koymu┼čsun sen zaten kendini ortaya. Renkli ki┼čilikleri hep sevmi┼čimdir. Bu rengi yaz─▒ya aktarabilmek de iyi bir u─čra┼č ister. Ya┼č─▒m 16, ya┼č─▒n 17. Neyse i┼čte. I┼č─▒k h─▒z─▒nda ilerlemeye devam etmelisin. (Ayak ├╝st├╝ verdik bak akl─▒ s─▒ra bir ├Â─č├╝t.) Karalamaya devam! :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Benim ya┼člar─▒ma yak─▒n insanlarla burada kar┼č─▒la┼čmak ├žok g├╝zel umar─▒m burada daha fazla oluruz ├Âyle, slimeli boktan youtube k├Â┼čelerinde veya facebook okey gruplar─▒nda de─čil =D

      Sil
    2. On iki ya┼člar─▒nda blog yazar─▒ ├žocuk g├Ârm├╝┼čt├╝m bir keresinde. Yazan yaz─▒yor yani. Edebiyat─▒ da baya─č─▒ bir iyiydi. Akranlar─▒m─▒n bir├žo─čundan -hatta hepsinden- ├žok daha iyi yaz─▒yor. Akranlar─▒m─▒n b├Âyle i┼člere imza atmas─▒ beni sevindiriyor. Tan─▒d─▒─č─▒m akranlar─▒mdan blo─čumda ├žok├ža bahsederim, hepsinin zaman─▒ bo┼č bir ┼čekilde ├Âld├╝rd├╝─č├╝n├╝ g├Âr├╝yorum. Nerede abs├╝rtl├╝k var onlarda orada. ├ťz├╝l├╝yorum bunlar─▒ b├Âyle g├Âr├╝nce, ne diyeyim. Yapt─▒klar─▒ tek ┼čey ├žekti─či sa├žma sapan a┼čk ac─▒lar─▒, teselliler ve izledikleri evlilik tarz─▒ programlar─▒n ele┼čtirilerini yapmak... Sadece akranlar─▒m da de─čil tabii, b├╝t├╝n insanlar neredeyse b├Âyle. D├╝nyay─▒ biraz da farkl─▒ a├ž─▒dan de─čerlendirmek gerek. Ben neden bu kadar uzun yazd─▒m ki ┼čimdi? Kendi yaz─▒ma bu kadar uzun yaz─▒ girmeye ├╝┼čeniyorum. Yoruma ne kadar uzun kelime girmi┼čim bak ┼čimdi. ─░yi bir yaz─▒ ├ž─▒kard─▒ bundan kesin. :D

      Sil
    3. Aynen sana kat─▒l─▒yorum, bu arada yaz bu konu hakk─▒nda bir ┼čeyler blogunda da okuyal─▒m =)

      Sil
  11. A├ž─▒k├žas─▒ bir├žok ki┼čiyi takip ederim, seni de takip etmekteyim. Yazd─▒─č─▒n konular─▒ ve anlat─▒m ┼čeklini ├žok sevdim. Bu arada ya┼č─▒m 16. Blo─čumu takip etmek istersen, yan─▒t vererek sana blo─čumun linkini verebilirim. Ba┼čar─▒lar efendim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ya┼č─▒ma yak─▒n olanlar─▒ g├Âr├╝nce buralarda ├žok mutlu oluyorum, aram─▒zda kals─▒n buralar ya┼čl─▒ dolu =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.