Ads Top

Saftık Biz | AHYIR | SAFIM ULAN BE!


Merhaba dostlar, ben zeki ama çalışmayan, kilolu olmayan ama kilolu olduğunu düşünen vs. yada ailecek meyve yerken tabakta kalan son üzümü alsam mı falan diye düşünen almakla almamak arasında kafa yoran galiba saf bir insan.

Bir film izledin ya da müzik dinledin veya bir yazı okudun çok gaza geldin havalısın, bugün fena olacağım diyorsun . Kızla konuşmaya kızın yanına gittiğinde Medcezir'deki Yaman gibi değil de Leyla ile Mecnun'daki mecnun gibi oluyorsun. Elini ayağını nereye koyacağını bilemeyip saçmalamaya başlıyorsun. ''sun'' dediğime bakma hisset diye söylüyorum yoksa ''um' demem gerek.

Ne var ki olamadıysak Yaman gibi, Kıvanç gibi, Sherlock gibi. Havalı olamadık biz, saftık. Umursamaz olamadık ilgi gösterdik, fark ettik, ilgilendik. İzinsiz bir şey yapamadık, yüzsüz olmadık, heyecanlandık. Kolay sevemedik, bekledik, özledik. Vazgeçemedik, hayal ettik, düşündük. Göz yumamadık, vicdanımıza karşı gelemedik...

Vay be bir çok şeyi yapamamışız, eksiklik mi bu yapamadıklarımız yoksa fazlalık mı? bilemedik. Eksiklik gibi hissettik, öyle hissettirdiler, Bunları yapmak değil yapamamak zordu aslında, Çoğu zaman yapmak daha cazip geldi, yapmak istedik. Yapmadık (bazen yaptık)

Uyanık olmak istedik, öyle ol dediler. Yemeyenin malını yerler dediler, doyduk ta biz zaten, varsın yesinler. Affiyetttt.

Doyduk diyebildik, uzanmadık başkalarının tabağına. Kendi tabağımızı bile doğru düzgün bitiremedik, bitir dediler, günah, ağlar bak arkandan. Mide fesadı geçirecektik az kalsın.

Hep bir şeyler istediler bizden ahyır diyemedik. EEee yazamadın da. Diyorum ya bırak demeyi yazamadık bile bazen. Sevdiler bizleri, sır verdiler. Çok güvendiler kimseye söylemezsin dediler. Söylemedik de (Çoğu zaman)

Dinledik hep, dinlemediler bizi, özlemediler bizi. Sevdiler ama önemsemediler bizi. Beklemediler bizi, sormadılar ona buna. Sorarlar sandık. Biz de güvendik anlattık bir şeyler, anlattıklarımızı başkalarından duyduk çoğu zaman, pişman olduk anlattığımıza. Yavaş yavaş anlatmamaya başladık. İçimize konuştuk...

...Mutluyduk biz, sevgi doluyduk. Unuttuk, pufffffffffffffff.

8 yorum:

  1. Saf olmak dürüst, temiz, üçkağıtçı olmamak, dupduru, arı olmak ne güzel:) yaşasın saf olmak.
    O yüzden üzülme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne üzülücem ya ühühühh =D Yaşasın saf olmak (Ama uyanık olmaya kalkışsak en uyanığı oluruz)

      Sil
  2. Selaamm bi saf da burada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündüğümden az değiliz herhalde =D

      Sil
  3. Merabaa...bloğumda etkinlik sonucunu paylasmistim.Eşiniz belli oldu haberiniz olsun :) ayrıca o zaman bende safım.Temiz kalplilik iidir öldürmez en azından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler haber verdiğiniz için en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum etkinliği ve dediğiniz gibi öldürmez. Süründürebilir =)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.