Ads Top

S─░NEMA KONU┼×ALIM | F─░LM BLOGU?


Merhaba, ben en b├╝y├╝k hobisi film izlemek olan ve ├žizgi roman film ve animasyonlar─▒ ba─č─▒ml─▒s─▒ sinemasever...

─░lk izledi─čimi hat─▒rlad─▒─č─▒m filmlerden biri Chucky daha dokuz on ya┼č─▒mda faland─▒m herhalde ve ├žok korkmu┼čtum. Eve bilgisayar ald─▒─č─▒m─▒z zaman─▒ hat─▒rl─▒yorum da, karde┼čimle s├╝reli oynard─▒k, ben s├╝remde film izlerdim karde┼čim oyun oynard─▒.

K├╝├ž├╝kl├╝─č├╝mden beri, daha ├žok ger├žeklikten uzak fantastik, bilim kurgu filmleri falan severim. Bay─▒ld─▒─č─▒m dram filmleri de var tabi. Hint filmleri zaten favorilerim aras─▒nda, hep bir mesaj verme derdi olmas─▒ benim en ├žok ho┼čuma giden ┼čeylerden. 

Oldum olas─▒ hayal kurmay─▒ severim, hala da kurar─▒m izlediyseniz Walter mitty'nin gizli ya┼čam─▒ gibi oturdu─čum yerden hayallere dal─▒p ger├žek hayatla ba─člant─▒m─▒ minumum d├╝zeye indirip dal─▒p gidiyorum, k├╝├ž├╝kken uyumadan ├Ânce dakikalarca s├╝per g├╝c├╝m olsun diye dua etmi┼č insan─▒md─▒r, ├Ânceleri se├žiciydim ┼ču g├╝├ž, bu g├╝├ž falan sonra ne olursa dedim. 

Sonra tabi ger├žekte olmaz b├Âyle ┼čeyler diye tutup ger├žek hayata ├žektiler beni, bakt─▒m ger├žek hayat baya s─▒k─▒c─▒ be. Att─▒m kendimi ├žizgi roman filmlerinin aras─▒na. Marvel'i ├žok seviyordum ├ľr├╝mcek adam, kaptan amerika, demir adam falan sonra DC'ye sard─▒m Batman, Joker, X-men falan. ┼×imdi hepsine bay─▒l─▒yorum ama DC daha karanl─▒k ve ciddi geldi─či i├žin onu daha ├žok seviyorum.

Bazen bir oyuncuya tak─▒l─▒p t├╝m filmlerini izledi─čim oluyor, son zamanlarda Leonardo DiCaprio'ya takm─▒┼čt─▒m ├Ânceleri Aamir Khan vard─▒, Benedict falan. Bazen de kategoriye konuya falan tak─▒l─▒yorum bilim kurguya tak─▒ld─▒m m─▒ ├ž─▒kam─▒yorum i├žinden veya dram beni benden al─▒yor...

M├╝zikal filmlerde s─▒k─▒l─▒yorum, animasyon sevmeden olmaz zaten, animasyon derken pepe sanmay─▒n, ┼ču animasyon ├žocuklar i├žin diyenler umar─▒m s├╝per animasyon filmlerini bu sayede ka├ž─▒r─▒rlar.

Film konu┼čuldu─ču ortamda en fazla konu┼čmak ├žok ho┼čuma gidiyor, ┼čunu da izledim bunu da falan anlat─▒yorum filmi, ├Âneriyorum, arkada┼člar─▒m mesaj at─▒p film ├Ânerisi istiyor. (Futbol konu┼čulsa iki kelime edemem)

Film ├Ânerisi isteyen demi┼čken yak─▒n zamanda bir blog daha a├žmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. ┼×├Âyle anlatay─▒m; film eczanesi gibi bir esprisi olacak, mesela mutlu eden filmler, motive eden filmler, depresyondan kurtaran filmler gibi derdi olanlara ila├ž gibi film ├Ânerileri olacak bir film ├Âneri blogu. Fikir nas─▒l?

Bari izledi─čim filmler bir i┼če yaras─▒n, yar─▒yor da asl─▒nda bug├╝n beni ben yapan en b├╝y├╝k etkenlerden biri filmler ├ž├╝nk├╝ hayat─▒mda beni farkl─▒ d├╝┼č├╝ncelere iten beni y├Ânlendiren ├žok film oldu bunlar─▒ da payla┼čmak istiyorum ki ba┼čkalar─▒ da yararlans─▒n ve geriye d├Ân├╝p bakt─▒─č─▒mda izledi─čim filmleri haf─▒zamda tazeleyip, bir de kaliteli bir blog sayfas─▒ g├Âreyim falan filan.

Ya bug├╝n de sinema konu┼čal─▒m dedim de pek sinema konu┼čmad─▒k, ne var yani ben yine Oscar─▒ yanl─▒┼č ki┼čiye vermedim, sadece konuyu ├žok iyi ele alamad─▒m.

K─▒saca; genel olarak filmleri m├╝zik, oyunculuk, hikaye, verdi─či mesaja g├Âre de─čerlendirir ve zor film be─čenirim. Son zamanlarda T├╝rkiye de g├╝zel filmler yap─▒lmasa da ├žok ┼č├╝k├╝r ki yabanc─▒ sinema var ├ž├╝nk├╝ biz aptall─▒klara g├╝lmek istemiyoruz art─▒k biraz amac─▒ olan ┼čeyler izlemek istiyoruz...Yani ben izlemek istiyorum.

11 yorum:

  1. Ben fikrini be─čendim a├ž─▒k├žas─▒. Etraf─▒ndaki film ├╝zerine yo─čunla┼čm─▒┼č bloglar─▒ ┼čimdiden incelemeye ba┼čla. Onlardan farkl─▒ olarak biraz daha i┼čin e─člence k─▒sm─▒na odaklanacaks─▒n san─▒r─▒m. Herkes s─▒k─▒c─▒ ele┼čtiri yaz─▒lar─▒n─▒ okumay─▒ sevmiyor ama senin yaz─▒lar─▒n hem kolay okunur hem de e─členceli olursa gayet ba┼čar─▒l─▒ olur sanki. Hadi bakal─▒m bol ┼čans sana.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler :) bende s─▒k─▒l─▒yorum o bloglardan oyuncular, y├Ânetmenler falan yazm─▒┼č ama filmi tam olarak anlatamam─▒┼č falan =D ben e─členceli bir dille anlatmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.

      Sil
  2. ├žok iyi fikir.Madem film dan─▒┼č─▒lacak birisin ( ki benimde film k├╝lt├╝r├╝m hi├ž fena de─čildir ) o zaman bu bahsetti─čin blogu a├žta bizde nasiplenelim.Yok ├Âyle sadece kendine m├╝sl├╝man olmak.Bir de ├Âzellikle kategorilerin a┼č─▒r─▒ g├╝zel olmu┼č yani iyi d├╝┼č├╝nm├╝┼čs├╝n.├ç├╝nk├╝ izlemek istedi─čimiz spesifik biri ya da bir ┼čeyler yoksa sadece o an ki ruh halimize ba─čl─▒ olarak film se├žiyoruz.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ruh halimize g├Âre film se├žiyoruz bazen veya izledi─čimiz film ruh halimizi de─či┼čtiriyor, bende ruh halimizi olumlu y├Ânde etkileyecek filmler payla┼čmaya gayret edece─čim =)

      Sil
  3. Yeni blog fikrin senin tarz─▒nda oldu─čunda ba┼čar─▒l─▒ olur. Yoksa film tan─▒tan ├žok blog var biliyosun..Bu blogu yazmayacak m─▒s─▒n art─▒k..Hadi bakal─▒m hay─▒rl─▒ olsun

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu blogu asla b─▒rakmam =D Di─čer blog tek konuda olacak bu blog her konuda =D

      Sil
  4. Muhte┼čem bir fikir!
    S├╝rekli ziyaret├žilerinden biri olaca─č─▒m kesin :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Biraz vakit ay─▒rmak gerekecek yapmak i├žin ama ├╝┼čeniyorum i┼čte a├žay─▒m blogu haber ederim o zaman =D

      Sil
  5. Yeni film blo─ču fikri ├žok g├╝zel, kategorilere de bay─▒ld─▒m ancak sevgili meczupcum bu yaz─▒m dilini sak─▒n de─či┼čtirme. Ben senin konulara bak─▒┼č a├ž─▒n─▒ ve dilini seviyorum. Bu arada s─▒nav nas─▒l ge├žti :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝rler ya =) S─▒nav bekledi─čimden kolayd─▒ ama ├žal─▒┼čmad─▒─č─▒mdan ortalama bir puan ald─▒─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum =D

      Sil
  6. ┼ču Batman filmlerini oldum olas─▒ sevemedim :)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.