Ads Top

┼×U HORTUMLU D├ťNYADA F─░L YANLIZ B─░R HAYVANDIR | K─░TAP YORUMU!


Merhaba, ben sonunda bir kitab─▒ ba┼čtan sona okuyan, blogunda ilk ve ayn─▒ zamanda en sevdi─či kitab─▒n yorumunu yapacak olan blogger.

Kitab─▒n iade garantili olmas─▒ dikkatimi ├žekmi┼čti ve yazar─▒ ├Ânceden bir ka├ž seminerinden tan─▒d─▒─č─▒mdan kitab─▒ hemen ald─▒m. Kitab─▒n arka kapa─č─▒ndaki ''Ke┼čke sonsuz sayfal─▒ bir kitap olsayd─▒.'' ve ''Bir seferde okudum.'' yorumlar─▒ beni kitab─▒ almaya tamamen ikna etti.

Ve kitab─▒ tabi ki iade etmeyece─čim aksine yast─▒─č─▒m─▒n alt─▒na koyup zaman zaman alt─▒n─▒ ├žizdi─čim c├╝mleleri tekrar okuyaca─č─▒m.

Ahmet ┼×erif ─░zg├Âren kesinlikle ├žok farkl─▒ bir yazar. Bize gaz vermiyor, motive ediyor. Kitap bitti─činde ister istemez bir g├╝l├╝mseme olu┼čturuyor okuyanda. K├╝├ž├╝k k├╝├ž├╝k hikayelerle de ├žok tatl─▒ bir kitap olmu┼č.

Yani ele┼čtirece─čim hi├žbir yan─▒n─▒ g├Âremiyorum kitab─▒n. Kitap bittikten sonra ko┼čarak k├╝t├╝phaneye gidip yazar─▒n di─čer kitaplar─▒n─▒ arad─▒m. S├╝permen T├╝rk Olsa Pelerinini Annesi Takard─▒ ve S├╝permen ve U─čur B├Âce─či kitaplar─▒ aras─▒nda se├žim yaparken ikinci s├Âyledi─čim kitab─▒n ilk sayfas─▒n─▒ a├ž─▒nca ''YEM─░N EDER─░M OKUDU─×UM EN G├ťZEL K─░┼×─░SEL GEL─░┼×─░M K─░TABI MUTLAKA OKUYUN!!!'' notunu g├Âr├╝nce teredd├╝ts├╝z onu se├žtim. 

Ben de k├╝t├╝phaneden al─▒p okudu─čum kitaplar─▒n bir k├Â┼česine not yazaca─č─▒m bundan sonra. Neyse sizi alt─▒n─▒ ├žizdi─čim c├╝mlelerle ba┼č ba┼ča b─▒rakay─▒m.

- Asl─▒nda nereye gidece─čini bilmenden daha ├Ânemlisi, kim oldu─čunu bilmen. Kim oldu─čunu bilirsen, gidece─čin yer de─či┼čti─činde ortal─▒kta d─▒md─▒zlak kalmazs─▒n ve nereye gidece─čini ├žok daha iyi belirlersin.

- Tarlan─▒n yirmi yerini birer metre kazd─▒─č─▒n─▒zda hi├žbir ┼čey bulamazs─▒n─▒z, bir yerini yirmi metre kazd─▒─č─▒n─▒zda da suya ula┼č─▒rs─▒n─▒z.

- Yerli filmler size kavga etmeyi, Amerikan filmleri ├Âld├╝rmeyi ├Â─čretiyor olabilir. Ama ├Â├ž ald─▒─č─▒ i├žin, ba┼čkas─▒n─▒ yaralad─▒─č─▒ i├žin mutlu olan bir ruh yoktur.

SON OLARAK K─░TAPTAN B─░R H─░KAYE!

Adam evine telefon etmi┼č ve kar┼č─▒s─▒na yabanc─▒ bir kad─▒n ├ž─▒km─▒┼č:

- Kimsiniz?
- Ben yeni temizlik├žiyim bug├╝n i┼če ba┼člad─▒m.
- Haa tamam, kar─▒m─▒ telefona ├ža─č─▒r─▒r m─▒s─▒n─▒z?
- ├ľz├╝r dilerim ama kar─▒n─▒z, kocas─▒ sand─▒─č─▒m bir adamla ┼ču an yatak odas─▒nda.

Adam ├ž─▒ld─▒racak gibi olmu┼č hiddetle:

- ┼×u anda elli bin dolar kazanmak ister misin?
- Tabii.
- Git onlar─▒ ├Âld├╝r.

Hizmet├ži on dakika sonra nefes nefese d├Ânm├╝┼č:

- ├ľld├╝rd├╝m beyefendi, ┼čimdi ne yapay─▒m?
- ─░kisini arka bah├žedeki havuza at!
- Ama bu evin arka bah├žesi yok ki!

Bir sessizlik olmu┼č. Adam:

- Pardon, oras─▒n 412 72 73 de─čil mi? Demi┼č.

Karar vermeden ├Ânce mutlaka dinleyin.

10 yorum:

  1. Ak─▒c─▒ bir ┼čekilde okudu─čuna ve notlar ald─▒─č─▒na g├Âre faydal─▒ bir kitap..Bundan sonra kitap okumadan ├Ânce tavsiyeleri daha ├žok dikkate al─▒cam..Te┼čekk├╝rler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet baya ak─▒c─▒ bir kitapt─▒ ben de art─▒k kitap yorumu yazan bloggerlar─▒ ziyaret edip ona g├Âre kitap alaca─č─▒m =D

      Sil
  2. Bu kitap ├žok g├╝zeldir bende ├žok severim. :) Yazar─▒n Avcunuzdaki Kelebek kitab─▒ da ├žok g├╝zeldir, ona da mutalaka bak─▒n derim. Bir de Avcunuzdaki Kelebek'in s├Âyle┼čini Youtube'da bulabilirsiniz, ka├ž kez dinledim ben bilmiyorum. Can─▒m s─▒k─▒ld─▒─č─▒nda falan kula─č─▒ma tak─▒p dinler iyi hissederdim, bir bak─▒n derim. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de izlemi┼čtim hatta okulda izlettiklerinde baya hava yapm─▒┼čt─▒m. Ger├žekten okunmas─▒ gereken bir yazar Ahmet ┼×erif ─░zg├Âren =D

      Sil
  3. Bu yazar─▒n ismini duydum. Yaz─▒n kitab─▒ okumaya baya heveslendiriyor ­čśÇ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░zledi─čim sevdi─čim filmi izlettirmek okudu─čum bay─▒ld─▒─č─▒m kitab─▒ okutmak i├žin yapamayaca─č─▒m ┼čey neredeyse yok =D

      Sil
  4. offf hikaye ├žok fenaym─▒┼č :)
    te┼čekk├╝rler tan─▒t─▒m i├žin, g├╝zel bir kitap oldu─ču belli. Ben de izlemi┼čtim kendisinin bir ka├ž videosunu ve be─čemnmi┼čtim.

    Yan─▒tlaSil
  5. TAVS─░YENE ├ľNEM VERD─░─×─░M ─░├ç─░N YAZDIKLARINDA GER├çEK PAYI OLDU─×UNU D├ť┼×├ťN├ťYORUM.K─░TABI BELK─░ DE K─░TAPLARI OKUYACA─×IM,TE┼×EKK├ťRLER.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim, bende yorumlara ve okuyuculara ├Ânem verip kaliteli ┼čeyler payla┼čmaya gayret edece─čim =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.