Ads Top

UZAYLILARI SEVER M─░S─░N─░Z? ­čĹŻ


Merhaba, bug├╝n bu yaz─▒ya ┼ču tarihi s├Âzle ba┼člamak istiyorum, ''Uzayl─▒ da olsa insan insand─▒r...'' Arif, Gora.



─░nsan: Milyarlarca galaksinin i├žindeki, milyonlarca g├╝ne┼č sisteminin bir tanesinin i├žinde bulunan bir gezegenin, bir ├╝lkesinin, bir ilinin bir il├žesinin bir evinde do─čan, akl─▒ olan bir canl─▒.

Ve evinde tavla oynarken diyor ki ''Ne uzayl─▒s─▒ evlad─▒m sa├žmalama, uzayl─▒ olsa g├Âr├╝rd├╝k.'' T─▒pk─▒ elman─▒n i├žindeki bir kurdun d├╝nyay─▒ elmadan ibaret sanmas─▒ gibi.

Neyse, burada amac─▒m bir ┼čeyleri kan─▒tlamak de─čil. Bug├╝n sadece uzay, evren, uzayl─▒ gibi konulara merakl─▒ olan insanlara g├╝zel bir ka├ž video ├Ânermek. 

T├╝rkiye Ufo ve Uzay ara┼čt─▒rmac─▒s─▒ Haktan Akdo─čan'─▒ ilk defa iki y─▒l ├Ânce televizyonda g├Ârd├╝m ve s─▒k─▒ bir takip├žisi oldum. Her y─▒l iki kere programa ├ž─▒kmaya ba┼člad─▒ ve ben g├╝n say─▒yordum. Ve siz ┼čansl─▒s─▒n─▒z ├ž├╝nk├╝ g├╝n saymayacaks─▒n─▒z direk videolar─▒ buraya at─▒yorum. Videolara dal─▒p yorum yapmay─▒ unutmay─▒n, ─░yi seyirler...








8 yorum:

  1. Farkl─▒ bir de─čerlendirme a├ž─▒s─▒, dikkatimi ├žekmedi de─čil :) Ama benim tek ve en sevdi─čim uzayl─▒ Doctor Who. Uzayl─▒ da demek ne kadar do─čru bilmem ama, ┼ču Arif' in tan─▒m─▒na tam uyuyor :) Te┼čekk├╝rler, sevgiler..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de te┼čekk├╝r ederim yorumunuz i├žin. Doctor Who dan bir ka├ž b├Âl├╝m izlemi┼čtim, g├╝zel bir dizi =)

      Size de sevgiler...

      Sil
  2. Belki uzayl─▒lar da bize inanm─▒yordur. Olamaz m─▒?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Milyarlarca galaksinin i├žinde sayamayaca─č─▒m─▒z kadar ya┼čam vard─▒r eminim. Baz─▒s─▒ bizden geli┼čmi┼č baz─▒lar─▒ da ilkel olabilir ve inananlar da inanmayanlar da vard─▒r elbet.

      Sil
  3. Birka├ž kez rast gelip dinledim Haktan Akdo─čan'─▒. Anlatt─▒klar─▒ ilgin├ž.

    Uzayl─▒lara gelince. Hen├╝z hi├ž tan─▒┼čmad─▒m. Nas─▒llar bilmiyorum bu y├╝zden. Sevimli ya da de─čil. <Asl─▒nda pek merak da etmiyorum. Hadi iyi kalpli de─čillerse :))))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tan─▒┼čan insanlar─▒n anlatt─▒klar─▒na g├Âre zarar vermiyorlar ki, ─▒┼č─▒k h─▒z─▒ndan daha h─▒zl─▒ yolculuk ederek buraya gelecek teknolojiye sahiplerse bizi yok etmek isteseler bunu ├žoktan yapabileceklerini tahmin ediyorum =)

      Sil
  4. ├çocuk ya┼čtayd─▒m Eric von Daniken'in Tanr─▒lar─▒n Arabalar─▒'n─▒ okudu─čumdan beri ufo'lara inan─▒yorum, yaln─▒z umar─▒m iyi niyetli, bar─▒┼č├ž─▒l olanlar─▒ gelir bir g├╝n d├╝nyaya gelirlerse, bir de istila i├žin gelirlerse yand─▒k:))) ├çok te┼čekk├╝rler:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de evrenin ne kadar b├╝y├╝k ve bizim bildi─čimiz k─▒sm─▒n─▒n ne kadar k├╝├ž├╝k oldu─čunu ├Â─črenince inanmaya ba┼člad─▒m. Yorumunuz i├žin te┼čekk├╝rler =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.