Ads Top

YARIN YGS | ANT─░DEPRESANSIZ YAZI!


Merhaba, ben yar─▒n YGS s─▒nav─▒na girecek olan ve ┼čuan blog ortam─▒nda tak─▒lan, ├žal─▒┼čsa yapacak belki ama ├žal─▒┼čmayan ├Â─črenci.

Diyecek ├žok ┼čey d├╝┼č├╝nemiyorum ama anlatmak istiyorum bir ┼čeyler. Nas─▒l desem, ├žal─▒┼čmad─▒m, haz─▒rlanamad─▒m, kafama takmad─▒m. Eve yorgun geldim okuldan, stajdan. Dersleri almad─▒ akl─▒m, anlayamad─▒m.

Zorlamad─▒m da ├ž├╝nk├╝ bir yerden sonra ba┼č─▒m a─čr─▒maya ba┼člad─▒. Birde ''ne yap─▒yosun ki?'' tepkilerini al─▒nca tamamen so─čudum b─▒rakt─▒m ders ├žal─▒┼čmay─▒.

Birde yok mu ┼ču ''hayat─▒n─▒n s─▒nav─▒'' moduna girenler falan beni ├žok sinirlendirdi. Bu hayat─▒n─▒n s─▒nav─▒ de─čil. Yani karde┼čim, bu s─▒nav her y─▒l oluyor. Hayat─▒n─▒ etkileyecek psikolojik sorunlar yaratma kendinde. 


Evrene mesaj yollama, dua etme, kurban kesme, t├╝ts├╝ yapma, muska falan filan. PK filmini izleyin bu konuyu daha iyi anlamak i├žin, sa├žmal─▒─č─▒. Kazanmak istiyorsan YGS'yi iki yol var; birincisi e┼ček gibi sistemin dedi─či ┼čekilde ├žal─▒┼čacaks─▒n, ikincisi de sorular─▒n cevaplar─▒n─▒ sana birileri verecek. ├ľzel okul mu? Dershane mi? ben yazlar─▒ herhangi bir yerde i┼č arayan insan─▒m ulan.

Sistemin sa├žmal─▒─č─▒ desen saymakla bitmez, seni asosyal yap─▒yor, yetenekle girilebilecek yerler, ├Ârne─čin g├╝zel sanatlara gitmek i├žin matematik bilmek zorundas─▒n bunu bir kenara b─▒rak benim okudu─čum lisede 4. s─▒n─▒fta matematik dersi yok!


Yani ├Âzetle ├Âfkemi, stresimi, her ┼čeyi bir kenara b─▒rakarak bask─▒lara kulak t─▒kayarak rahat├ža s├Âyl├╝yorum ki; ald─▒─č─▒m kitaplar─▒ iyiki kirletmemi┼čim seneye de ├ž├Âzerim (antidepresans─▒z) . Umar─▒m bu y─▒l pislik, lanet olas─▒ bask─▒c─▒ insanlar kar┼č─▒ma ├ž─▒kmaz!

10 yorum:

  1. Yar─▒n ki s─▒navda ba┼čar─▒lar dilerim

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, yar─▒n nas─▒l ge├žti─či hakk─▒nda bir yaz─▒ payla┼čmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.

      Sil
  2. Ba┼čar─▒lar diliyorum. Bu arada karikat├╝rler bir harika:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Daha e─člence kats─▒n istedim yoksa dram kategorisinde olacakt─▒ yaz─▒ =) te┼čekk├╝rler =D

      Sil
  3. ─░nsan hayat─▒nda birka├ž y─▒l─▒n hi├žbir ├Ânemi yok. S─▒nav da ├╝niversite de hayattaki ba┼čar─▒ i├žin yeterli de─čil. T├╝m hayat─▒nda ba┼čar─▒lar dilerim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim bende ayn─▒ fikirdeyim bir y─▒l─▒n nesi vard─▒r ki ├žok b├╝y├╝t├╝yoruz g├Âz├╝m├╝zde.

      Sil
  4. ┼×imdiden ba┼čar─▒lar diliyorum. ├ľnerdi─čin filme de bakt─▒m ┼čimdi, Aamir Khan filmiymi┼č. Daha ├Ânce dikkatimi ├žekmedi herhalde. Yoksa o adam─▒n filmlerini severim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende ├žok severim, anlaml─▒ filmlerde oynuyor genellikle. Son filmi dangal'─▒ kesin izlemenizi tavsiye ederimm =D

      Sil
  5. S─▒nav─▒n umar─▒m g├╝zel ge├žmi┼čtir. Ge├žmi┼č olsun ┼čimdiden ve hakl─▒s─▒n hayat─▒n─▒n merkezine bir s─▒nav─▒ koymaman laz─▒m. Okula gitsen de gitmesen de bazen bir ┼čeyler de─či┼čmiyor. Ben bile o kadar sene okudum bitirdim ┼čimdi alakam olmayan bir i┼čte 1,5 y─▒ld─▒r ├žal─▒┼č─▒yorum. Bu sistemde en iyi yerde de okusan sonu├žlar pek de─či┼čmiyor. D├╝┼č├╝nme bu t├╝r ┼čeyleri mutlu olaca─č─▒n ┼čeylere bak sen :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bekledi─čim yorum buydu ya, beni ├žok iyi anl─▒yorsunuz tavsiyeniz i├žin te┼čekk├╝rler =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.