Ads Top

ZAMAN GÖSTERECEK | Bİ'ŞEY OLACAĞIM!


Merhaba dostum, ben beş tavşan kovalayıp hiçbirini yakalayamayan insan.

Dönem dönem sardığım şeylerim oldu, hobilerim. Nasıl anlatsam; 13  yaşımda gitar aldım, dedim ki gitarist, şarkıcı vs. bir şey olacağım. Kurslara gittim çaldım maldım, evet maldım 3 ay sonra attım gitarı bir köşeye.

Sonra iki üç sihirbazdan etkilendim, internette ne kadar sihirbazlık hakkında yazı, video, film varsa izledim. Ne teknikler öğrendim neler. Misafirlere yaptım oyunlar, okulda öğretmenlerime arkadaşlarıma. Sonra da çocukça bulmaya başladım dedim böyle meslek mi olur, bıraktım.

Gel zaman git zaman, çıktı karşıma din konuları, dindar bir çevrede büyüyorum ve sorgulayan bir insanım, daldım konulara harıl harıl araştırıyorum, din, evren, ateizm, deizim, kapitalizm, kominizm, sosyalizm, bu arada şu zamanlar yaşım 15. Filozof olacaktım. Hala zaman zaman sorgulasam da bazı şeyleri aslında yavaş yavaş bıraktım, çıkılmıyor işin içinden.

İki üç etkilendiğim kitap okudum, yazar olacağım dedim. Yazarların hayatı, yazım teknikleri vs. üzerine vuuhuu günlerce araştırma yaptım. Edebiyat ders kitaplarımı roman niyetine okumaya başladım. Önceden bana sıkıcı gelen konular aniden elimden düşüremediğim konular olmaya başladı. Bu dönem uzunn sürdü.

Vücut geliştirmeye yazıldım, eh tabi bir ay gittim sadece ama ne bir aydı. Dolu dolu. Başladım araştırmaya proteinler, mineraller falan. Eve alınan dambıllar vs. dedim ki şu afişteki adamlar gibi kaslı olacağım, şimdi ne saçma hayaller diyorum, ne salakmışım bir yıl önce (gelecek yılda şimdiki haline salak diyecek)

Şimdi ne olsam bilemiyorum, hobim blog. İnternette yazılar yazmak okunmak, yorum almak. Bu tür bir iş yapmak, yazarlığın bir dalı gibi bir şey. Ama hala ne olacağım bilemiyorum, bize hep bir şey ol derler, bir şey olmak zorundayız ya, bırakamıyoruz zamana, kaygılıyız hep. Annem bankacı ol diyor garanti olsun hayatın, babam ne olursan ola yine gel gibi konuşuyor ama bir bok olmassam eve almaz herhalde. Zamana bırakamıyor, güvenemiyoruz, ne olacağını aylar önceden düşünüyoruz, şuan acayip kafalardayım bazen bir şey olmak için üniversite okumak mı gerek, diyorum. Bunlar kapitalist sistemin oyunları falan diyorum. Daha neler diyorum neler...

...Neyse, neler olacağını zaman gösterecek.

8 yorum:

  1. Bu kadar şeyi denemen, istemen bile sana çok şey kazandıracak. Akranlarına göre bir adım önde olacaksın. BU yaşadıklarını tecrübe say ve yoluna devam et. Başardığını hissettiğin an da doyum noktasına ulaştığında başka alternetifler düşünebilirsin ama her şeyi yarım bırakmakta iyi değil gibi. Blog yazarlığında uzun soluklu ve başarılı olmanı diliyorum. Zaten blog yazmaya bir kere bulaştığında bırakmak hiç kolay olmuyor haberin olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aslında mantıklı dedikleriniz her şey birer tecrübe, blog yazmak da bırakılmıyor iki gün yazmasam eksik hissediyorum =D

      Sil
  2. Neyi seviyorsan meslek olarak onu ol derim ben.

    YanıtlaSil
  3. izlediğim bir videoda sınava bir hafta kala uzman psikolog bazı şeyler önermişti, aldığım notları blogumda paylaştım okumanı tavsiye ederim: http://yinebirgunbizboyle.blogspot.com.tr/2017/03/panik-atag-nefes-egzersizi-ile.html

    kaygı düzeyin artmaya başlamış normal olarak :) bir şey olmak için üniversite okumak şart değil ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha beni iyi anlıyorsunuz, teşekkürler =)

      Sil
  4. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tabi hemen geliyorum =)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.