Ads Top

ZAMAN G├ľSTERECEK | B─░'┼×EY OLACA─×IM!


Merhaba dostum, ben be┼č tav┼čan kovalay─▒p hi├žbirini yakalayamayan insan.

D├Ânem d├Ânem sard─▒─č─▒m ┼čeylerim oldu, hobilerim. Nas─▒l anlatsam; 13  ya┼č─▒mda gitar ald─▒m, dedim ki gitarist, ┼čark─▒c─▒ vs. bir ┼čey olaca─č─▒m. Kurslara gittim ├žald─▒m mald─▒m, evet mald─▒m 3 ay sonra att─▒m gitar─▒ bir k├Â┼čeye.

Sonra iki ├╝├ž sihirbazdan etkilendim, internette ne kadar sihirbazl─▒k hakk─▒nda yaz─▒, video, film varsa izledim. Ne teknikler ├Â─črendim neler. Misafirlere yapt─▒m oyunlar, okulda ├Â─čretmenlerime arkada┼člar─▒ma. Sonra da ├žocuk├ža bulmaya ba┼člad─▒m dedim b├Âyle meslek mi olur, b─▒rakt─▒m.

Gel zaman git zaman, ├ž─▒kt─▒ kar┼č─▒ma din konular─▒, dindar bir ├ževrede b├╝y├╝yorum ve sorgulayan bir insan─▒m, dald─▒m konulara har─▒l har─▒l ara┼čt─▒r─▒yorum, din, evren, ateizm, deizim, kapitalizm, kominizm, sosyalizm, bu arada ┼ču zamanlar ya┼č─▒m 15. Filozof olacakt─▒m. Hala zaman zaman sorgulasam da baz─▒ ┼čeyleri asl─▒nda yava┼č yava┼č b─▒rakt─▒m, ├ž─▒k─▒lm─▒yor i┼čin i├žinden.

─░ki ├╝├ž etkilendi─čim kitap okudum, yazar olaca─č─▒m dedim. Yazarlar─▒n hayat─▒, yaz─▒m teknikleri vs. ├╝zerine vuuhuu g├╝nlerce ara┼čt─▒rma yapt─▒m. Edebiyat ders kitaplar─▒m─▒ roman niyetine okumaya ba┼člad─▒m. ├ľnceden bana s─▒k─▒c─▒ gelen konular aniden elimden d├╝┼č├╝remedi─čim konular olmaya ba┼člad─▒. Bu d├Ânem uzunn s├╝rd├╝.

V├╝cut geli┼čtirmeye yaz─▒ld─▒m, eh tabi bir ay gittim sadece ama ne bir ayd─▒. Dolu dolu. Ba┼člad─▒m ara┼čt─▒rmaya proteinler, mineraller falan. Eve al─▒nan damb─▒llar vs. dedim ki ┼ču afi┼čteki adamlar gibi kasl─▒ olaca─č─▒m, ┼čimdi ne sa├žma hayaller diyorum, ne salakm─▒┼č─▒m bir y─▒l ├Ânce (gelecek y─▒lda ┼čimdiki haline salak diyecek)

┼×imdi ne olsam bilemiyorum, hobim blog. ─░nternette yaz─▒lar yazmak okunmak, yorum almak. Bu t├╝r bir i┼č yapmak, yazarl─▒─č─▒n bir dal─▒ gibi bir ┼čey. Ama hala ne olaca─č─▒m bilemiyorum, bize hep bir ┼čey ol derler, bir ┼čey olmak zorunday─▒z ya, b─▒rakam─▒yoruz zamana, kayg─▒l─▒y─▒z hep. Annem bankac─▒ ol diyor garanti olsun hayat─▒n, babam ne olursan ola yine gel gibi konu┼čuyor ama bir bok olmassam eve almaz herhalde. Zamana b─▒rakam─▒yor, g├╝venemiyoruz, ne olaca─č─▒n─▒ aylar ├Ânceden d├╝┼č├╝n├╝yoruz, ┼čuan acayip kafalarday─▒m bazen bir ┼čey olmak i├žin ├╝niversite okumak m─▒ gerek, diyorum. Bunlar kapitalist sistemin oyunlar─▒ falan diyorum. Daha neler diyorum neler...

...Neyse, neler olaca─č─▒n─▒ zaman g├Âsterecek.

8 yorum:

  1. Bu kadar ┼čeyi denemen, istemen bile sana ├žok ┼čey kazand─▒racak. Akranlar─▒na g├Âre bir ad─▒m ├Ânde olacaks─▒n. BU ya┼čad─▒klar─▒n─▒ tecr├╝be say ve yoluna devam et. Ba┼čard─▒─č─▒n─▒ hissetti─čin an da doyum noktas─▒na ula┼čt─▒─č─▒nda ba┼čka alternetifler d├╝┼č├╝nebilirsin ama her ┼čeyi yar─▒m b─▒rakmakta iyi de─čil gibi. Blog yazarl─▒─č─▒nda uzun soluklu ve ba┼čar─▒l─▒ olman─▒ diliyorum. Zaten blog yazmaya bir kere bula┼čt─▒─č─▒nda b─▒rakmak hi├ž kolay olmuyor haberin olsun..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim asl─▒nda mant─▒kl─▒ dedikleriniz her ┼čey birer tecr├╝be, blog yazmak da b─▒rak─▒lm─▒yor iki g├╝n yazmasam eksik hissediyorum =D

      Sil
  2. Neyi seviyorsan meslek olarak onu ol derim ben.

    Yan─▒tlaSil
  3. izledi─čim bir videoda s─▒nava bir hafta kala uzman psikolog baz─▒ ┼čeyler ├Ânermi┼čti, ald─▒─č─▒m notlar─▒ blogumda payla┼čt─▒m okuman─▒ tavsiye ederim: http://yinebirgunbizboyle.blogspot.com.tr/2017/03/panik-atag-nefes-egzersizi-ile.html

    kayg─▒ d├╝zeyin artmaya ba┼člam─▒┼č normal olarak :) bir ┼čey olmak i├žin ├╝niversite okumak ┼čart de─čil ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Haha beni iyi anl─▒yorsunuz, te┼čekk├╝rler =)

      Sil
  4. blogunuzu izlemeye ald─▒m sizide bloguma beklerim

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler tabi hemen geliyorum =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.