Ads Top

DOCTOR WHO 2. SEZON | DAV─░D TENNANT | OHA!


Doctor Who ┼ču ana kadar izledi─čim en zengin i├žerikli bunun yan─▒nda ┼ča┼č─▒rt─▒c─▒, komik, duygusal olan hep de ara ara a├ž─▒p izleyece─čim, arkada┼člar─▒ma izlettirece─čim b├Âl├╝mlerle muhte┼čem bir dizi oldu─čunu bana kan─▒tlad─▒.

Bu sezonda evrenin gelece─či, uzayl─▒ kurt adam, insan robotlar, canlanan resimler, ┼čeytan, paralel evrenler falan filan beni iyice co┼čturdu, oha falan dedim yani, bu diziyi izlemeyip ├žok da uzaktan bakarak k├╝├ž├╝msemi┼čim ya.

Bana g├Âre ilk de diziye g├Âre dokuzuncu doktora al─▒┼čm─▒┼č olarak, onuncu doktorla kar┼č─▒la┼č─▒nca hop dedim tam al─▒┼čm─▒┼čt─▒m falan ama bir ka├ž b├Âl├╝mde ├Ânceki doktoru unuttu─čumu fark ettim, ├Âyle g├╝zel oynam─▒┼č ki David Tennant beni ├Ânce doktor oldu─čuna ikna etti ├╝zerine de ├žok ┼čey ekledi.

(Rose ├žok g├╝zel)
En sevdi─čim b├Âl├╝m ilk sezon Father's Day iken bu sezon The Satan Pit oldu, evrenden ├Ânce ya┼čam─▒┼č olan ┼čeytanla kar┼č─▒la┼č─▒p, din, inan├ž gibi konular─▒n ├╝zerine sorgulatt─▒─č─▒ i├žin bu b├Âl├╝me bay─▒ld─▒m. Doomsday b├Âl├╝m├╝n├╝ de unutmamak laz─▒m Rose karakterine ne vedayd─▒ ama ├žok duygusal b├Âl├╝md├╝.

Dalek, Siberman gibi k├Ât├╝ karakterleri ve k├Ât├╝ efektleri ciddiye almazken ├Ânemli karakterler olu┼čturduklar─▒, g├╝zel hikayeler yazd─▒klar─▒ i├žin ve bunun yan─▒nda ├žok g├╝zel oynad─▒klar─▒ i├žin dizinin ele┼čtirece─čim bir yan─▒ kalm─▒yor dizinin. Bu diziyi yazanlarda ger├žekten muhte┼čem bir hayal g├╝c├╝ oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum umar─▒m b├Âyle devam eder.

Diziyi izlemeye devam ediyorum, ├žok s├╝per b├Âl├╝mler var ┼čuan kendimi kapt─▒r─▒p ├╝├ž g├╝nde bir sezon falan bitiriyorum. Her sezon i├žin ayr─▒ yaz─▒lar yazaca─č─▒m... Bazen diyorum b├Âl├╝m b├Âl├╝m yaz da sonra yok art─▒k diyorum, ke┼čke b├Âl├╝m b├Âl├╝m yazan olsa da okusam.

4 yorum:

  1. David Tennant yeni seride favori doktorum. 12. doktor da iyidir. Sen iyisi mi yeni sezona yeti┼č :-)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu h─▒zla yeti┼čirim herhalde ama bir yandan da her b├Âl├╝m├╝n tad─▒n─▒ ├ž─▒karas─▒m var, ┼čuan 5. sezondan biraz b├Âl├╝m izledim Matt Smith de g├╝zel ama Tennant kadar de─čil =)

      Sil
  2. ├žok merak ettim yaz─▒n izlenecekler listeme ekledim....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. G├╝nde 3 b├Âl├╝m falan garanti izlenir =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.