Ads Top

BU NE HIZ! | NASIL GEÇTİ HABERSİZ...


-Nas─▒l ge├žti habersiz, o g├╝zelim y─▒llar─▒m.- diye ba┼člamayaca─č─▒m tabi yaz─▒ya ka├ž y─▒l oldu ki, neye eski diyece─čim ├╝├ž d├Ârt y─▒l ├Ânceye mi? -Bizim zaman─▒m─▒zda zaman m─▒ vard─▒ evlad─▒m.- gibi kli┼čelere hi├ž girmeyece─čim. Bug├╝n ben bir ka├ž tespit bir ka├ž karikat├╝r koyup gidece─čim...



Zaman h─▒zland─▒ diyorlar do─čru mu? Baz─▒lar─▒ ┼ča┼čk─▒n, ne ara 2017 oldu diye ┼ča┼č─▒r─▒yor. Baz─▒lar─▒ daha d├╝n gibiydi diyor ya┼čananlar. Peki ne oldu bu zamana, nereye ko┼čuyor, neden ko┼čuyor b├Âyle? 

Ben ya┼č─▒tlar─▒mdan farkl─▒ olarak m├╝zik zevkim biraz kar─▒┼č─▒kt─▒r T├╝rk sanat m├╝zi─či ├žok severim ve dikkat ettim de ├Ânceden ┼čark─▒c─▒lar, bir kelimeyi 15 saniyede ├ž─▒kar─▒rken (her saniyesinden zevk alarak.) ┼ču anda 5 saniyede on c├╝mle kuruyor ┼čark─▒c─▒lar. (RAP falan.)

Dizilere baksak, birinci b├Âl├╝mde bir ki┼či birini seviyor falan, ikinci b├Âl├╝mde kad─▒n hamile, ├╝├ž├╝nc├╝ b├Âl├╝mde ayr─▒l─▒yorlar, d├Ârd├╝nc├╝ b├Âl├╝mde k─▒z asl─▒nda ba┼čkas─▒ndan hamileymi┼č! ne oluyor lan. Hat─▒rlar─▒m Leyla ile Mecnun dizisinde mecnun Leyla'yla 12.b├Âl├╝m sar─▒lm─▒┼čt─▒, sevdi─čini s├Âyleyebilmi┼čti.

Yar─▒┼čmalar desen zamana kar┼č─▒, ekranda koskoca 10'dan geriye say─▒l─▒yor falan gerilim. Ko┼ču┼čturuyor yar─▒┼čmac─▒lar oradan oraya -At gibi-

─░nsanlar uyumay─▒ vakit kayb─▒ olarak g├Ârmeye bile ba┼člad─▒, ben dahil. Bu h─▒zl─▒ hayat i├žerisinde daha az uyuyup sa─čl─▒klar─▒ndan oluyorlar... Yine hat─▒rlar─▒m 9 ya┼č─▒mda falan okuldan eve gelir yemek yerdim d─▒┼čar─▒da saatlerce oyun oynard─▒m, eve girer ├ž─▒kard─▒m falan ezan okunurdu, hava karar─▒rd─▒ yemek yerdim tv izlerdim uyurdum, ┼čimdi eve geliyorum yemek, bilgisayar uyku, hem de aceleyle falan.



Hep ay sonunu, g├╝n sonunu bekliyoruz, hep de geliyorlar bekletmiyorlar pek. Ben de bazen ┼ču da oluyor zaman ├Â─čle vaktine kadar yava┼č ├Âyle vaktinden sonra h─▒zl─▒ ge├žiyor ├žok ilgin├ž. ┼×u zaman─▒ da bir sevemedim gitti bu arada. Yanl─▒┼č zamanda gelmi┼čim d├╝nyaya. Hangi zaman benim zaman─▒md─▒ ki, ┼ču s*├žt─▒─č─▒m d├╝nyan─▒n her zaman─▒nda illa bir bokluklar olmu┼č. ┼×u d├Ânemde bok!

11 yorum:

  1. T├╝rk sanat m├╝zi─čini ben de ├žok severim, ilk ba┼čtaki Nas─▒l Ge├žti Habersiz O G├╝zelim Y─▒llar─▒m dahil..ne ho┼č ┼čark─▒d─▒r. Bu zaman─▒ ben de hi├ž sevmiyorum, m├╝mk├╝n de─čil sevmek diziler konusundaki ele┼čtirinde de hakl─▒s─▒n ben de a─člakl─▒klar─▒ndan ┼čikayet├žiyim bir de, a─člayanlar, kendini yerlere atanlar, elinde tekerlekli sandalye fel├ži ├žocu─čunu gezdirenler, k├Ât├╝ ├╝vey ana baba elinde ac─▒ ├žeken ├žocuklar ay mazo┼čist de─čilim ben yeter bu kadar ac─▒ istemiyorum....:(

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben g├╝l├╝yorum art─▒k o dizileri g├Âr├╝nce yahu d├╝nyada herkes m─▒ yetim psikopat mafya ne oluyor ya falan diyorum =D

      Sil
  2. Zaman─▒n bereketi azald─▒ art─▒k ahir zamanda ya┼č─▒yoruz. :(

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle, bu zamanda ne zor ya┼čam.

      Sil
  3. Eskiden zaman fazlas─▒yla yetiyordu ├ž├╝nk├╝ teknolojiye esir olmam─▒┼čt─▒k.Bundan sonra da yava┼člayaca─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝nemiyorum. Ko┼čar ad─▒mlarla ya┼č─▒yoruz ilerde adam ak─▒ll─▒ ko┼čturmaya ba┼člar─▒z art─▒k. Hayat─▒m─▒z kolayla┼čaca─č─▒na daha da d├╝─č├╝m olmaya devam ediyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen de ├Âyle daha da karma┼č─▒kla┼č─▒yor...

      Sil
  4. Zaman o kadar h─▒zl─▒ ak─▒p ge├žiyor ki, yeti┼čmek ne m├╝mk├╝n. Bundan 15 sene ├Ânce telefon hayat─▒m─▒zda yoktu, ileti┼čim ne kadar zordu. ┼×imdi ararken birinin ge├ž a├žmas─▒na ne kadar sinirleniyoruz :):)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen devam ├Âyle insanlar da kosusturmayi seviyor, bir sak─▒n durup an─▒ ya┼čamak vakit kayb─▒ gibi geliyor :/

      Sil
  5. Resmen zaman─▒ yettiremedi─či m g├╝nler haftalar var bende ne oldu neden bu kadar h─▒zland─▒ diyorum bu d├╝nya.Yada biz b├╝y├╝d├╝k ko┼čmaya ba┼člad─▒k yada var bu i┼čte bir i┼č. Eskiden d├Ârt g├Âzle hafta sonu olsun diye bekler g├╝n sayard─▒k bak bug├╝n olmu┼č per┼čembe bitti yine bir hafta....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ger├žekten biraz hi├ž i┼čim olmay─▒p s─▒k─▒ld─▒─č─▒n─▒ zamanlar─▒ ├Âzledim, s─▒k─▒lmaya vakit bulam─▒yoruz ger├žekten, g├╝ne┼čin yava┼č yava┼č batt─▒─č─▒ zamanlar vard─▒ ya :/

      Sil
  6. tam da yaz─▒n─▒n sonunda dedi─čin gibi , bu d├╝nyan─▒n m├╝kemmel bir zaman─▒ hi├ž olmam─▒┼č ki ama en az─▒ndan daha iyi zamanlar─▒ olmu┼čtur di mi ?

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.