Ads Top

GALAKS─░N─░N KORUYUCULARI VOL 2 | E─×LENCEL─░!


Birinci filmi izleyip ├žok e─členceli bulmu┼čtum. M├╝zi─či, g├Ârselli─či ve komedisi olsun beni ├žok memnun etmi┼čti. ─░kinci filmden de beklentim bunun bir t─▒k ├╝st├╝ne ├ž─▒kmas─▒yd─▒...

Yine tek ba┼č─▒ma gittim sinemaya ve filmin ya┼č kitlesinden dolay─▒ sa─č─▒mda solumda 12, 13 ya┼č─▒nda ├žocuklarla, ├╝├ž boyutlu olarak filmi izledim.


─░lk filme nazaran, daha duygusal bir filmle kar┼č─▒la┼čt─▒m, beklentimin ├╝st├╝nde olarak beni memnun etti. ─░ki saatlik bir filmde 5, 6 karakteri iyi bir ┼čekilde anlatm─▒┼čt─▒, ilk filme g├Âre daha yava┼č ilerlemesi beni rahats─▒z etmedi aksine daha ince i┼členmesi ho┼čuma gitti. San─▒r─▒m s─▒k─▒ld─▒k h─▒zdan ve yo─čun tempodan Marvel da son zamanlarda yava┼č tempoda karakter odakl─▒ filmler ├žekmeye ba┼člad─▒ Logan gibi...


Seksenler m├╝zik temas─▒ ├žok ho┼čuma gitti... Film ger├žekten e─členceli yan─▒n─▒za karde┼činizi, ├žocu─čunuzu al─▒p iki saat e─členceli vakit ge├žirebilirsiniz, tavsiye ederim.

Filme puan─▒m: 7 
Fragman: BURADA.

Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.