Ads Top

Gerildim: Hayat (Life) | Farkl─▒!


Kategori: Gerilim, Bilim Kurgu.

Konusu: 6 astronot bir uzay arac─▒nda, Mars'tan al─▒nan bir ├Ârnekteki ya┼čam formunu ara┼čt─▒r─▒yor ve bu ara┼čt─▒rd─▒klar─▒ ya┼čam formu tahmin ettiklerinden ├žok daha farkl─▒ ├ž─▒k─▒yor.

Fragman burada.


Filmin ├Âncelikle be─čenmedi─čim y├Ânlerinden bahsetmek istiyorum, ki ├žok fazla be─čenmedi─čim y├Ân├╝ yok, genel olarak be─čendim. Filmin tonunun hep karanl─▒k olup sadece uzay gemisinin i├žinde ve ├ževresinde ge├žmesi bunun yan─▒nda da bazen filmin dura─čanla┼čmas─▒ be─čenmedi─čim y├Ânleriydi.

Bazen kli┼če olan konulara y├Ânelse de hi├ž de kli┼če olmayan bir sonla bitti. Beklenmedik bir son diyebiliriz ki bu son beni tatmin etti. 


Uzay ya┼čam formuna farkl─▒ bir bak─▒┼č a├ž─▒s─▒yla bakmalar─▒ ├žok anlaml─▒yd─▒. Tahmin etti─čimiz gibi bir uzayl─▒ de─čil de tek h├╝creli her yeri kas, g├Âz ve ayn─▒ zamanda beyin olan bu ya┼čam formu, biraz da hayvans─▒ bir t├╝rd├╝. Eminim uzayda b├Âyle ya┼čam formlar─▒ da vard─▒r, insana benzeyecek de─čiller ya. Uzayda bakteri de ya┼č─▒yorsa, ya┼čam vard─▒r demektir.

Genel olarak be─čendim dedi─čim gibi, filmde gerilim iyi kullan─▒lm─▒┼čt─▒ baz─▒ sahnelerde kalbimin at─▒┼č─▒n─▒ baya hissediyordum. Yani sinemada izlemeye de─čecek bir filmdi. 

6 yorum:

  1. Ben de benzer yorumlar yapm─▒┼čt─▒m filmle ilgili.
    Sondaki beklenmedik final de ho┼č oldu izleyenler i├žin de─čil mi?

    Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi ki, iyi bitseydi ├žok s─▒radan olurdu. :)

      Sil
  2. Bu filmi ba┼čtan sona arkada┼č─▒m anlatt─▒─č─▒ i├žin izleyesim gelmiyor ama bir yandan da merak ediyorum. Belki a├ž─▒p bakar─▒m denk geldi─čimde.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hm anlatmas─▒ iyi olmam─▒┼č ama yinede zevk alaca─č─▒n─▒za gerileceginize eminim ├ž├╝nk├╝ g├Ârsel olarak da geren bir film.

      Sil
  3. T├╝r├╝n├╝n hakk─▒n─▒ verip gerilimi ya┼čatan bir film olmu┼č demek ki... ┼×aka gibi gelecek ama film trafi─činin yo─čunlu─čundan Hayat filmini izlemeyi unutmu┼čtum :) G├╝zel bir hat─▒rlatma oldu te┼čekk├╝r ediyorum :)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.