Ads Top

HABERLER NE ALEMDE | TV FALAN FİLAN!


Merhaba, ben uzun bir süredir iş, okul, ev üçgeninde dolanan, gündemden baya uzak bir şekilde takıldığı bir diziden günde dört bölüm falan izleyen ben. Resmen durum şu:


Bir kaç haber kanalı açıp biraz izledim. Her şey baya karışıkmış, saçma sapan haberler de gördüm. 'Annesi aslında babası çıktı' falan gibi haber başlıkları vardı. Tartışma programlarını çok severim gece vakti çıkanları özellikle. Onlar da çok karışmış, durum resmen bu:


İçim karardı gerçekten ne bu televizyon, sloganı mutluluk satmak iken, zaman kaybettirip bunun yanında iq düşürmekten pek fazla bir şey yapmıyor. Diziler desen hiç bahsetmek istemiyorum düşer bayılırım şuraya. Neyse ya gündemi takip etmek de önemli tabi, hangi kaynak, nereye hizmet ediyor, nerenin maşası vesaire vs. 


Yine de akıl ve psikolojik sağlığım açısından zorunda kalmadıkça takip etmemeye devam edeceğim. Çok önemli şeyler olursa siz bloglarınıza yazın sizden öğrenelim bari. 

Alakasız bir konu ama Doctor Who'nun iki ve üçüncü sezonunu izledim baya iyi bölümler vardı uzun bir yazı geliyorrr...

6 yorum:

  1. Tv' nin sloganı mutluluk mu satmakmış!? Hadi bakalım Doctor yazısını beklemedeyim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen de öyleymiş, ya bu Doctor da neymiş ya, ne dizi be =D Uğraşılmış bir yazı yazmak gerek =D

      Sil
  2. Haberlerde hep görmek istemediğim yüzler var, diziler deseniz ajitasyonlu tümden. Bir zamanlar ne güzel CNBCE ye takılırdık. 45 dakikada biten dizeler yaparlardı çakılı kalmazdık başında. Haberleride çoğunlukla Face'den yakalıyorum. Bir de Twitter'dan. Twitter kapandı mı büyük olay var bir yerlerde demek oluyor.
    İlk karikatürdeki adama dönüşmeme az kaldı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim daha kaliteli işler yapilmali reyting uğruna kaliteden dusulmemeli ama maalesef görmüyoruz öyle şeyler :/

      Sil
  3. karikatürler cidden çok iyiymiş :) ben gündemden uzak kalmayı başaramayanlardanım ama gündemi tv den takip etmemek çok önemli.Aç gazeteden oku.Böyle sindire sindire oha dediğin yerde , acaba ben mi anlamadım dediğin de geri döne döne oku.Tv insanın olan aklını da alıyor oralardan bazen uzak durmak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki öyle ajanslar görmemizi istemediklerini gösteriyorlar falan çok karışık

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.