Ads Top

Hayalperest ├ť┼čenge├ž | SONRA...


Merhaba, herhalde bayaa merhaba oldu, daha ├žok da olacak gibi. Yeni yay─▒na t─▒klad─▒ktan sonra merhabay─▒ yaz─▒p sonra ne yazaca─č─▒ma karar veriyorum. B├Âylece art─▒k d├╝┼č├╝n├╝p yapmama i┼čini bir kenara b─▒rakm─▒┼č oluyorum. Nedir bu d├╝┼č├╝n├╝p yapmamak? Dur anlatay─▒m.

Ben hep o m├╝d├╝r├╝n odas─▒na ''ben kap─▒y─▒ ├žalaca─č─▒m sen gir konu┼č.'' diyen ki┼čiydim veya ''B├Âyle ┼č├Âyle yapsan iyi olur'' diyip yapmayand─▒m. ya da '' Ben daha g├╝zel yapar─▒m'' diyip ┼ča┼č─▒rt─▒c─▒ fikirler ortaya at─▒p onun u├žmas─▒n─▒ bekler on dakika sonra unuturdum.

Hep b├Âyle ge├žti g├╝nler, ├╝┼čenge├žli─čin de pay─▒ b├╝y├╝k tabii, motivasyon eksikli─či falan. Ba┼čka sebebi yok. ''Art─▒k buna bir dur demenin zaman─▒ geldi!'' de diyemiyorum. 



Hayalperest olman─▒nda pay─▒ b├╝y├╝k g├╝nde bir saatten fazla y├╝r├╝yorum ve bazen m├╝zi─či kapat─▒p yol boyunca d├╝┼č├╝n├╝yorum bazen hafif g├╝l├╝yor bazen h├╝z├╝nleniyorum, plan yapm─▒yor, hayal ediyorum. Ne yapaca─č─▒m─▒ de─čil, ne hissedece─čimi ├Ânemsiyorum. ├çok hayal kurup az ┼čey ge├žiriyorum hayat─▒ma.

Bazen ├žok konu┼čup hi├ž bir ┼čey anlatmamak gibi d├╝┼č├╝n├╝yorum. Ba─č─▒r─▒rken ses ├ž─▒karmamak, bakarken g├Ârmemek gibi.

U├žuk hayaller kuruyorum bazen, kafam─▒ bir kald─▒r─▒yorum ├Â─čretmen ders anlat─▒yor, dalam─▒yorum da geri hayallere, alarmla tatl─▒ r├╝yan─▒n b├Âl├╝n├╝p devam etmemesi gibi. Bazen vayy beee! ne senaryo yazd─▒m be, ┼ču filmlere bin basar diyorum, on dakikaya hat─▒rlam─▒yor, yirmi dakikaya ba┼čkas─▒n─▒ kuruyorum akl─▒mda.



Bu d├╝nyay─▒ hayalperestler kurtaracak asl─▒nda. D├╝nya'ya geni┼č a├ž─▒dan bakanlar, sorgulayan, ara┼čt─▒ranlar. Biz kurtaramayacaksak kim kurtaracak bu d├╝nyay─▒? Politikac─▒lar m─▒, hadi can─▒m. S├╝per kahramanlar m─▒, yok art─▒k. Aya─ča kalksak bir ad─▒m atsak biz kurtaraca─č─▒z bu d├╝nyay─▒. Biz insan─▒z yahu, ┼čural─▒dan bural─▒dan, ┼čundan bundan ├Ânce insan─▒z biz. Neyse ben az da olsa att─▒m ad─▒m─▒m─▒. ┼×u yaz─▒y─▒ da yazm─▒┼č oldum. Bitmedi az daha ├╝┼čenmesem kalk─▒p kurtaraca─č─▒m d├╝nyay─▒, ama ┼ču dizinin ┼ču sezonu bitsin, ┼ču hamburgeri yeyip ┼čunun ┼čark─▒lar─▒n─▒ dinleyip ┼čunun oynad─▒─č─▒ sekiz serilik filmi izleyeyim sonra...

3 yorum:

  1. Karikat├╝re bay─▒ld─▒m:) Hayalperest olmak g├╝zel. Hayal kurmadan ger├žekle┼čtiremeyiz. Yaln─▒z tabii bir ad─▒m da atmal─▒:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle maalesef ┼čuan her ┼čey hayal a┼čamas─▒nda =D

      Sil
  2. Hayalperest olmak g├╝zel bir ┼čey elbette fakat ├žok da abartmamak gerek diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Ger├žek├ži olman─▒n ve ger├žekler ├╝zerine planlar yapman─▒n gerekece─či zamanlarda hayalperest insanlar─▒n i┼či zorla┼č─▒yor. Tabi yak─▒nd─▒─č─▒n gibi hayalleri ger├žekle┼čtirme k─▒sm─▒ da zorla┼č─▒yor.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.