Ads Top

Hayat─▒ Ciddiye Almal─▒ M─▒y─▒m? | SORUYORUM!


Yeniden merhaba, son zamanlarda daha ├žok sohbet tarz─▒ yaz─▒lara y├Âneldim b├Âyle olmas─▒ iyi mi oldu bilmiyorum ama art─▒k ├žok aman aman bay─▒ld─▒─č─▒m film veya kitaplar olmad─▒k├ža yorumlar─▒n─▒ yazm─▒yorum.

Bug├╝nk├╝ konu asl─▒nda uzun zamand─▒r dert yand─▒─č─▒m bir konu. Ben asl─▒nda ne kadar stresli ve sorumluluklar─▒n─▒ unutmayan bir insan olsam da (kendime g├Âre) ba┼čkalar─▒ taraf─▒ndan sorumsuz rahat bir insan olarak g├Âr├╝n├╝yorum ki ├žok├ža tepkiler al─▒yorum.



Arada ya┼č─▒m─▒ savunma ama├žl─▒ s├Âylesem de bunu bahane olarak anl─▒yorlar. Bazen de 'ya yar─▒n olmazsa felsefesiyle hareket ediyorum' desem de 'ama hep yar─▒n oluyor' diyip laf─▒ koyuyorlar... Big Lebrovski filmini izlediyseniz o da ├žok rahat ve sorumsuz denilebilecek bir adamd─▒r ve bir g├╝n evine girip onu d├Âv├╝yorlar hi├ž bir ┼čey demiyor, biri hal─▒s─▒na i┼čeyece─či zaman 'no man...' falan diyor. Birileri sorumsuzsun falan dedi─činde de siyah g├╝ne┼č g├Âzl├╝─č├╝n├╝ tak─▒p duymamazl─▒ktan falan geliyor...

Tamam ben de pek fazla ciddiye alm─▒yorum, g├╝l├╝yorum e─členiyorum, i┼č ciddile┼čince ortamdan uzakla┼č─▒yor veya konuyu de─či┼čtiriyorum, k├Ât├╝ an─▒lardan bahsetmiyorum, can─▒m bir ┼čey istedi─činde az param var diye almamazl─▒k etmiyor arkada┼člar─▒m bor├ž istedi─činde de ├žok zor durumda olmad─▒k├ža vermemezlik etmiyorum bununla birlikte sa├žma sapan konular─▒ kafaya takm─▒yor ├╝zerine g├╝nlerce ├╝z├╝lm├╝yorum 'siktir et' de demiyorum tabi hatalar─▒mdan ders ├ž─▒kar─▒rken bazen de yine olsa yine yapard─▒m diyorum, mutlu olmaya, mutlu etmeye bak─▒yorum bazen sadece iki arkada┼č─▒m g├╝ls├╝n diye duydu─čum f─▒kralar─▒ ezberlemeye ├žal─▒┼č─▒yor bazen de maymunluklar yap─▒yorum.



...Peki ya sen hi├ž mi... Ya sen... Sen... evet sorumsuzum. Hahaah BKM skeci gibi oldu. Neyse i┼čte ya, ne yapmal─▒y─▒m. Siz hayat─▒ ne kadar ciddiye al─▒yorsunuz? Hayat ciddiye al─▒nmal─▒ m─▒?


''Fazla ciddiye almay─▒n bu hayat─▒, nas─▒l olsa i├žinden canl─▒ ├ž─▒kamayacaks─▒n─▒z.'' Necip Faz─▒l K─▒sak├╝rek

8 yorum:

  1. ┼×imdi ┼čuraya 'amaan takmay─▒ver can─▒m ne ciddili─či' gibi bir ├ži├žek ├žocuk yorumu yapmak isterdim ama c─▒k, olmad─▒. Valla bu hayatta ne yap─▒yorsan onu al─▒yorsun, ciddiye al─▒rsan ciddiye al─▒n─▒rs─▒n bunu bilir bunu derim :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle galiba ciddiye almad─▒─č─▒n─▒ ortamlarda bir s├╝re sonra ciddiye alinmadigim oluyor. Fakat baz─▒lar─▒n─▒n ciddi olmamas─▒ laz─▒m ger├žekten =D ciddi olmak i├žin do─čmam─▒┼č olabilirim :)

      Sil
  2. ─░├žinden canl─▒ ├ž─▒kamayaca─č─▒m─▒z i├žin ciddiye almal─▒y─▒z asl─▒nda.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Asl─▒nda dini a├ž─▒dan d├╝┼č├╝n├╝rsek hakl─▒s─▒n─▒z. Tabi kendi bak─▒┼č a├ž─▒m─▒z, ya┼čad─▒─č─▒m─▒z b├Âlge ve inan─▒┼č bi├žimimiz bu y├Ânde oldu─čundan.

      Sil
  3. Aaa sen manyak m─▒s─▒n? B├Âyle devam. Ben ciddiye ald─▒m da ne oldu sinir stres sahibi bir insan oldum ┼ču gen├ž ya┼č─▒mda. Valla hi├ž gerek yok ciddiyete i├žinden geldi─či gibi yar─▒n hi├ž gelmeyecekmi┼č gibi ya┼čamaya devam.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Oh be sonunda bekledi─čim bir yorum geldi, ger├žekten bu yoruma ihtiyac─▒m vard─▒, ayn─▒ kafadayiz =D

      Sil
  4. Bence sadece an─▒n─▒ ya┼ča. Ben ne zaman kendimi gelece─či d├╝┼č├╝n├╝rken bulsam hemen kendimi durduruyorum. Orada dur! ┼×u an buradas─▒n, diyorum. Bazen yapam─▒yorum ama ├žo─ču zaman i┼če yar─▒yor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de arada deniyorum g├╝zel y├Ântem, gelece─či d├╝┼č├╝n├╝p an─▒ ya┼čayam─▒yoruz falan.

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.