Ads Top

H─▒zl─▒ ve ├ľfkeli 8 | AKS─░YON | YORUM | ─░NCELEME!


Merhaba, sinemas─▒z ge├žen iki haftadan sonra gitmek istedi─čim bir filmi sinemada bulamay─▒p bu filme bilet ald─▒m. Asl─▒nda izlemek istedi─čim film M├╝fit Can Sa├ž─▒nt─▒'n─▒n ''Ya┼čamak G├╝zel ┼×ey'' filmiydi, fakat para kazanma ama├žl─▒ ├╝├ž salona bu filmi koyup o filmi yer ay─▒rmamak mant─▒kl─▒yd─▒, belki de kapitalist sistemin i├žinde bulunan bu sekt├Âr, kapitalizmi ele┼čtiren bir filmi yay─▒nlamak istemedi! Neyseee...

Seriye hi├ž hakim olmamakla birlikte, aksiyon filmi seven biri de─čilim ama e─členceli ve ho┼čuma giden bir film izledim, belki de be─čenmemin sebebi hi├ž beklentim olmamas─▒yd─▒. 

A├ž─▒k├žas─▒ biraz da kli┼če buldum, arkada patlama olurken son anda atlayarak kurtulan ba┼č rol, y├╝zlerce insana kar┼č─▒ k├╝├ž├╝k bir ├žete ve binlerce kur┼čuna ra─čmen bir s─▒yr─▒k bile almayan yak─▒┼č─▒kl─▒, kasl─▒ insanlarla dolu tak─▒m!


Yani bu film bir ka├ž y─▒l sonra babalar─▒m─▒z─▒n yemek sonras─▒ tv' de izleyecek kanal ararken yar─▒m saat reklam─▒n oldu─ču kalitesiz bir kanalda denk gelip tak─▒l─▒ kalaca─č─▒ bir film olacak.

Filmi genel olarak d├╝┼č├╝n├╝rsek alman gereken bir mesaj yok fakat komik ve g├╝zel diyaloglar─▒n oldu─ču, i├žinde e─členceli, aksiyonlu sahnelerin bulundu─ču heyecanland─▒ran bir film. Sinemada olmas─▒ gereken filmlerden. Filme puan─▒m 6.

Insatagram'dan bana ula┼čabilirsiniz: @Omerstt

Genel bilgiler!

Y├Ânetmen:  F. Gary Gray
Yazar:  Chris Morgan
Oyuncular:  Vin Diesel, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Chris Bridges, Eva Mendes, Lucas Black, Kurt Russell, Charlize Theron ve Jason Statham

K├╝ba'da ├žekilen ilk Hollywood filmi.

4 yorum:

  1. Ben t├╝m seriyi severek bay─▒larak takip ettim ├žokta severim. H─▒zl─▒ ve ├Âfkelinin daha ├Ânceki b├╝t├╝n filmlerinde de ayn─▒ mant─▒k var sahneler ger├žek ├╝st├╝. Ger├žekle ├Ârt├╝┼čt├╝rmeyi se├žmiyorlar onun yerine imkans─▒z bile olsa seyir zevki ya┼čatma ├žabas─▒ hakim. Hi├žbir filmini ka├ž─▒rmad─▒─č─▒m jason'─▒n bu filmde iyi adam rol├╝ ├╝stlenecek olmas─▒da gitmek i├žin beni sab─▒rs─▒zland─▒r─▒yor :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Jason'un ger├žektende aksiyon sahneleri s├╝per bayilacaksiniz ­čśü

      Sil
  2. Kapitalist sistem ele┼čtiri falan takar m─▒, paraya bakar. Her i┼čin bir eti─či ve raconu var, salonlara t├╝m izleyici profillerini kapsayacak ├že┼čit film diyece─čim hi├ž inand─▒r─▒c─▒ olmayacak. G├╝zel i┼č yerini bulur. Spoilerden ├Ât├╝r├╝ filmlerin suyunu ├ž─▒karan 3. 5. versiyonu olay─▒n─▒n seride de oldu─čunu ├Â─črenmi┼č oldum. Ama bu ├ž─▒kar─▒m da yeni de─čil zaten. Sonu├žta futuristik i┼čler..

    Yan─▒tlaSil
  3. Bir filmde illa bir mesaj alman─▒z gerekmez bazen oyuncular─▒n duygular─▒ onlar─▒n kaliteli prod├╝ksiyon ve emekleri bile sizi mest etmeye yeterdir. Sizi yeni ke┼čfettim takibe ald─▒m iyi g├╝nler.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.