Ads Top

KA├ç K─░┼×─░ OKUMU┼×? | BLOGGER OLMAK #5


Yeniden merhaba. Blogu kurduk, yazd─▒k, okunma ald─▒k, yorum ald─▒k falan filan da ka├ž okunduk ka├ž? Senin s─▒ralaman ka├ž bakay─▒m? Haftal─▒k, ayl─▒k hitin ka├ž? Peki ya sayfanda kalma oran─▒? Ne ├Ânemi varr!

Blogger olmak serisinin be┼činci b├Âl├╝m├╝ne ho┼č geldiniz... Bu birinci, bu ikinci, bu da ├╝├ž├╝nc├╝, bu da d├Ârd├╝nc├╝ b├Âl├╝m.

├ľncelikle anlatt─▒klar─▒m benim fikrim olup ki┼čisel blog tarz─▒ bloglar hakk─▒ndad─▒r. Mesela bir sinema blogun var ve okunma alman ├Ânemlidir bence. Benim ki┼čisel bir blogum var ve ┼čuan sevdi─čim ┼čeyler hakk─▒nda yaz─▒lar yaz─▒yorum ├Âneriler falan yaz─▒yorum.

Tabi ki okunmak istiyorum ama anlanmay─▒, fikirlerimin ├Ânemsenmesini, de─čer g├Ârmesini veya ele┼čtirmesini daha ├žok istiyorum. At─▒yorum 200 ki┼či okumu┼č 3 yorum yerine 3 ki┼či okumu┼č 3 yorum alm─▒┼č bir payla┼č─▒m ├žok daha de─čerlidir benim i├žin. ├ľnceden her bir okunma, takip├ži ald─▒k├ža daha mutlu olurken ┼čuan yorumlara bak─▒yorum ve okunma benim i├žin sadece bir say─▒ gibi geliyor...

Sa├žma sapan anahtar kelimelerle yaz─▒n─▒n gidi┼čat─▒n─▒ bozmak istemiyorum veya sadece okunmas─▒ i├žin pop├╝ler konularda yaz─▒p hedefledi─čim kitleyi kendimden uzakla┼čt─▒rmak istemiyorum. Blog blog gezip ''blogumu oku! takip et.'' tarz─▒ yorum yapmak en ho┼čuma gitmeyen ┼čey. M├╝zikle ilgilenen bir adam─▒n gelip benim sinema hakk─▒ndaki yaz─▒m─▒ okumas─▒ ne onun ne de benim yarar─▒ma olur, beni takip etmesini rica etmem de ├žok anlams─▒z olur. Vakit kayb─▒!

Bu y├╝zden say─▒lar─▒n ├Ânemi olmamal─▒, anlat─▒lanlar─▒n ve anlat─▒lanlara gelen tepkilerin ├Ânemi olmal─▒. S─▒ralama neye g├Âre veriliyor, arama motorlar─▒n─▒n seni tan─▒mas─▒na g├Âre. Kaliteli veya senin kafada kitlenin seni tan─▒mas─▒na g├Âre de─čil. Siz yaz─▒n, b─▒rak─▒n 3 yorum gelsin 200 okumadan daha mutlu etsin. Bir sonraki b├Âl├╝mde g├Âr├╝┼čmek ├╝zere...

8 yorum:

  1. blogunun daha pop├╝ler olmas─▒ daha ├žok indekslenmesi i├žin daha ├žok t─▒klanmas─▒ laz─▒m.hi├žkimse okunmayan bir blog yazar─▒ olmak istemez.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi ki hakl─▒s─▒n─▒z ama bunlar benim fikrim olup ki┼čisel bloglar i├žindir. Herkes pop├╝ler olmak ister fakat pop├╝ler olmak i├žin yap─▒lan ┼čeyler bazen kaliteden ├Âd├╝n vermemize neden oluyor ben bunu sevmiyorum.

      Sil
  2. Evet ziyaret├ži say─▒s─▒ ├Ânemli. Daha kolay bulunabilir olman─▒ sa─čl─▒yor her ┼čeyden ├Ânce. Google amcan─▒n b├Âcekleri s├╝rekli gezinip duruyor bu y├╝zden. Ama yazd─▒klar─▒nla ger├žekten ilgilenen, yorumlar─▒yla payla┼č─▒mda bulunan ziyaret├žiler ├žok daha ├Ânemli bence. Bu nedenle say─▒dan ├žok do─čru izleyici kitlesi daha ├Ânemli diye d├╝┼č├╝n├╝yorum.

    Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende ayn─▒ fikirdeyim, yorumunuz i├žin te┼čekk├╝r =)

      Sil
  3. eveet do─čru i┼čteee :)

    Yan─▒tlaSil
  4. Say─▒lar bir s├╝re sonra kan─▒ksan─▒yor. Reklam al─▒p para da kazanmad─▒─č─▒m─▒za g├Âre... Etkile┼čime girmek daha anlaml─▒. Daha ger├žek. :)

    Yan─▒tlaSil
  5. Kesinlikle kat─▒l─▒yorum.. Say─▒lar insanlar─▒n ger├žekten okuyup okumad─▒klar─▒n─▒ bile yans─▒tm─▒yor ki .. O y├╝zden etkilendiysen yorum yapars─▒n ve kar┼č─▒l─▒kl─▒ payla┼č─▒m olur.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.