Ads Top

NEFRET ED─░YORUM | KARI┼×IK B─░'┼×EYLER! (no mizah/ no antidepresan)


Merhaba, nas─▒l gidiyor? Bende yine ortalama, al─▒┼čt─▒m art─▒k. Ne desem, olmaz. Bug├╝n e─členceli, yada ele┼čtiri yazmayaca─č─▒m bug├╝n biraz nefret kusmak istiyorum, kendimce hakl─▒ sebeplerimden ├Ât├╝r├╝, biraz da bo┼čalmak i┼čte.

Nereden ba┼člasamm, uzun zamand─▒r Facebook sitesine girmiyorum oras─▒ sarm─▒yor beni.Girdim bug├╝n, iki arkada┼čl─▒k iste─či bir mesaj falan, bir de payla┼č─▒mlara bakay─▒m dedim ve oray─▒ uzayl─▒lar─▒n ele ge├žirdi─či kanaatine vard─▒m. Ne oluyor dedim ya, ne sa├žma ┼čeyler bunlar, 'Yoruma nokta koy seni anlatay─▒m, gidip payla┼č─▒mlar─▒n─▒ be─čeneyim, tipini yarg─▒layay─▒m, ben bad boy'um, sigara duman─▒ olmu┼č hayat─▒m, sen gittin ya daha gelme, hayat bana vurmu┼č, d├╝nya d├Ânse ne yazar' falan filan. Yazarken bile i├žim karard─▒ ┼čuan. Umut falan kalmad─▒ gelecekten. Kusmak istedim...

Derin bir nefes al─▒p devam ediyorum... Ay─▒lardan da nefret ediyorum. HAYIR ormandakilerden de─čil ┼čehirdekilerden, 'Bilader ┼čekilsin, ne ayak, elini kolunu indir, g├Ât├╝rd├╝n m├╝ yengeyi, iyisin iyi, o ma├ž ka├ž ka├ž be, nargileyi yenile kar┼čim, hop yavru, benimsin, bana tak─▒l hayat─▒n─▒ ya┼ča.' bu ay─▒lara ne denir daha ba┼čka. senin de miden buland─▒ dimi.

Peki ya a─č─▒r abiler, delikanl─▒lar beeee, adamlar de─čil mi? vurdu mu oturturlar. Sen bana m─▒ yan bakt─▒n diye, a─čz─▒ndan jilet t├╝k├╝r├╝r, tespihle akrobatik hareketler yaparlar. 'Kad─▒n dedi─čin evde oturacak, ├žocu─ča bakacak, ├Âyle k─▒├ž─▒ ba┼č─▒ a├ž─▒k gezemez, erkeklere bakamaz, ben erke─čim bakar─▒m kad─▒nlara' ┼čuraya bir not: 'Hamile kad─▒n evden ├ž─▒kmas─▒n' diyen milletvekili bakanlar vard─▒, tak─▒m elbiselisi de oluyor ay─▒lar─▒n.

Devam etmek zor. ┼×iddet! Bask─▒! ne desem Empati yoksunlu─ču! ne istersen var g├╝zel ├╝lkemin pek de g├╝zel olmayan insanlar─▒nda. E┼čcinseli onaylamayan, ki sen kimsin kii!!! Ba┼čka dine, inan─▒┼ča sayg─▒ duymayan! ┼×iddet kullanarak olay─▒ ├ž├Âzmeye ├žal─▒┼čan! Erke─či kad─▒ndan ├╝st├╝n g├Âren! ├çocu─ču d├Âven! Anlat─▒lanlar─▒ sorgulayamayan, sorgulayana da engel olmaya ├žal─▒┼čan! Herkesten NEFRET ED─░YORUM.

Yani hep iyimser olam─▒yorum maalesef, bazen ├╝lkeyi sen mi kurtaracaks─▒n diyenlere ben demeye cesaret edemiyorum, kurtarma iste─či kald─▒ m─▒ i├žimde onu da bilmiyorum. Bazen de─čmez ya diyorum, nefesini harcama, b─▒rak ┼ču klavyede yazmay─▒, b├Âyle insanlar hep olacak, nefret edeceksin evet! ama ba┼čka ne yapabilirsin...

8 yorum:

  1. bence facebook listenin temizlik zaman─▒ gelmi┼č :) dedi─čin ┼čeylerle hi├ž kar┼č─▒la┼čm─▒yorum ben ┼čahsen ama yine de fCbooku sevmiyorum tabi o ayr─▒.
    bende genelde hocalar─▒m, ├╝ni arkada┼člar─▒m falan var. ho┼čuma gitmeyeni siliyorum akraba bile olsa.
    facebook kullanmamak bir eksiklik mi, hay─▒r. aksine, sinir sistemini korumak i├žin uzak durulmal─▒ bence. hep nefret, ter├Âr, vah┼čet... gazetelerin 3.sayfalar─▒n─▒n sanaldaki kar┼č─▒l─▒─č─▒ facebook.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Facebook asl─▒nda son damla oldu, silsen Dr onlar─▒ onlar hala var bu d├╝nyada ├žok kalitesiz olan insanlar g├╝nden g├╝ne art─▒yor...

      Sil
  2. Kar┼č─▒la┼čt─▒─č─▒n olumsuz ┼čeylere ├╝z├╝ld├╝m. ┼×u yaz─▒y─▒ okuyunca bir kez daha ├╝lkemin insanlar─▒na ne oldu diye sordum kendime. Eskiden daha ─▒l─▒ml─▒yd─▒k, ┼čimdi her ┼čeye ┼č├╝pheyle yakla┼čan, empati yoksunu insanlar olmaya ba┼člad─▒k :(

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ger├žekten d├╝zg├╝n c├╝mle kuran, sayg─▒l─▒ , d├╝r├╝st insanlara ne oldu ben de ├žok merak ediyorum...

      Sil
  3. ┼×imdi sana desem ki hi├žbirini de─či┼čtiremezsin bo┼č ver, bu yanl─▒┼č olur. Ya┼čay─▒p g├Ârmen, ├žabalay─▒p belki de─či┼čebilecekler i├žin umut etmen laz─▒m. Nefret de─čil de ac─▒mak, bazen ├╝z├╝lmek ama en ├žok da anlamaya ├žal─▒┼čmak laz─▒m. Onlar bazen unutsalar da sen unutma, onlar sadece insan.
    Sen ├Âyle olmad─▒─č─▒na g├Âre, bir ki┼či kalsan bile umut var demektir. Belki zamanla senin gibi d├╝┼č├╝nenlerle de kar┼č─▒la┼čt─▒k├ža yaln─▒z olmad─▒─č─▒n─▒ anlayacaks─▒n.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi li yanl─▒z de─čiliz ama ├žok az─▒nl─▒k kald─▒ kaliteli denilebilecek insan say─▒s─▒. Okuyan ara┼čt─▒ran sayg─▒ duyan.

      Sil
  4. heey bak son yaz─▒mdas─▒─▒n :) bir dee ben de bug├╝n nefretle ilgili bir ├Âyk├╝ yazcakt─▒m tesad├╝f olmu┼č :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler Deep, ├Âyk├╝n├╝n bekliyor olaca─č─▒m =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.