Ads Top

K─░NGSMAN | G─░ZL─░ SERV─░S | HAVALI!


Pek aksiyon filmi sevmem, benim tarz─▒m de─čildir ama aksiyon, komedi ve macera kar─▒┼č─▒m─▒ bu film bana aksiyonu baya sevdirdi.

Konusu: D├╝nya n├╝fusunu azaltmak i├žin plan─▒ olan bir k├Ât├╝ adam─▒ ve Kingsman ad─▒nda gizli bir ajan grubunun ilgin├ž teknolojik aletleriyle bu plan─▒ engellemeye ├žal─▒┼čmas─▒n─▒ anlat─▒yor film.



Tak─▒m elbiseli haval─▒ adamlar─▒n kibar bir ┼čekilde konu┼čup, aksiyon oldu─čunda s├╝per bir d├Âv├╝┼č yapmas─▒ ├žok e─členceliydi. Hatta ┼čuraya bir sahne koyay─▒m:


Bu filmi izledi─čim filmler aras─▒nda nereye koyaca─č─▒m─▒ hala kestiremedim. Ajanl─▒kla dalga m─▒ ge├žiyor, ciddiye mi al─▒yor? hi├ž bilmiyorum, e─členceli, ikincisi bir ka├ž ay i├žinde ├ž─▒kacak heyecanla bekliyorum.

Filme puan─▒m: 8
Fragman BURADA.

2 yorum:

  1. ─░zledi─čimde ├žok sevmi┼č ve e─členmi┼čtim. ├ľzellikle ajanl─▒k i├žin kullan─▒lan silahlar ve e─čitim sahneleri, ├žekim kalitesi yerinde. ─░zlemeyenlere tavsiye ederim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle di─čer ajan filmlerinden farkl─▒ olan yanlar─▒ da ├žok g├╝zel ve e─členceli =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.