Ads Top

K─░TAP FUARI VE ALI┼×VER─░┼×─░M!


K─░TAP FUARI VE ALI┼×VER─░┼×

Merhaba bizim buralarda g├╝ne┼čli-ya─čmurlu-g├╝ne┼čli-r├╝zgarl─▒-ya─čmurlu ge├žen kar─▒┼č─▒k haval─▒ bir g├╝nde bir anda bana bir ka├ž mahalle uzak olan kitap fuar─▒na gitmeye karar verdim. Bir haftad─▒r ne yazarlar gelmi┼č gitmi┼č haberim bile yok...

┼×ehirde ├žok├ža b├Âyle etkinlikler olmad─▒─č─▒ndan, etkinli─či g├Ârd├╝─č├╝m an baya sevindim. ┼×ehirden ve kalabal─▒ktan uzak bir yere yap─▒lmas─▒na ra─čmen -iyi mi k├Ât├╝ m├╝ bilmiyorum- baya kalabal─▒kt─▒. Ya┼č ortalamas─▒ san─▒r─▒m 16 faland─▒. ├ço─čunlukla da k─▒zlar gelmi┼čti. Hatta bug├╝n 'Yabanc─▒' kitab─▒n─▒n yazar─▒ '├ľznur Y─▒ld─▒r─▒m' imza g├╝n├╝ i├žin geldi ve san─▒r─▒m 50 k├╝s├╝r k─▒z ├ž─▒─čl─▒k at─▒p baz─▒lar─▒ saatlerce imza i├žin s─▒rada bekledi. Bu k├Â┼čede dursun bir ara ara┼čt─▒raca─č─▒m. ─░mza i├žin maalesef 25 TL olan kitab─▒ al─▒p s─▒raya giremedim b├╝t├žem en fazla 35TL idi zaten. Bende fuarda en ├žok ho┼čuma giden ┼čey olan 5TL'lik kitaplara y├Âneldim. ─░nanabiliyor musunuz? 20TL olan baz─▒ kitaplar 5TL idi. 'Ne al─▒rsan 5TL' yazan yerler bile vard─▒. Ben nas─▒l mutlu oldum nas─▒l mutlu oldum anlatamam. Baya kitap ald─▒m hepsini anlataca─č─▒m.

Bu arada belediyemizin b├Âyle etkinlik d├╝zenlemesi ger├žekten ├žok ho┼čtu, ger├žekten kendimi oraya ait hissettim, bir s├╝r├╝ insan kitaplar hakk─▒nda konu┼čuyor ve yazarlar da kitaplar─▒ imzal─▒yordu, b├Âyle etkinliklerle bizi mutlu edip bana da ├žok sevdi─čim yazar ve program sunucusu Cansu Canan ile tan─▒┼č─▒p foto─čraf ├žekinme f─▒rsat─▒n─▒ sa─člayan belediyeye te┼čekk├╝r ederim. (Zaten as─▒l g├Ârevi bunlar, ├ž─▒k─▒p sa├žma sa├žma konu┼čup bir ┼čey yapmayaca─č─▒na kitap fuarlar─▒ d├╝zenlesin)

Cansu Canan'la foto─čraf─▒m: https://goo.gl/Uz6R5z

UYKUSUZ



Uykusuz karikat├╝r dergisinin onlarca say─▒s─▒ vard─▒ ve bu say─▒lar─▒n her biri 5TL'ydi ben de biraz e─členme ve yaz─▒lar─▒mda kullanaca─č─▒m karikat├╝rler bulma amac─▒yla bu derginin sat─▒c─▒n─▒n tavsiyesi ├╝zerine 19. say─▒s─▒n─▒ ald─▒m.

D├ťNYADA B─░R TUHAFLIK - K├ľPEK - HAYAT FELSEFES─░


Birbirinden ilgin├ž bu ├╝├ž kitab─▒ stant g├Ârevlisinin yeter ki okuyun demesi ile toplamda 20TL'ye ald─▒m ve hepsini ├žok merak ediyorum. Biri deneme, biri bilimsel, biri de roman olan bu ├╝├ž kitab─▒ da okuduktan sonra yorumuyla payla┼čaca─č─▒m.

PALTO


Klasik bir kitap almak istiyordum. Kafka'n─▒n Dostoyevski'nin kitaplar─▒na bakarken g├Âz├╝me dakikada bir bu kitap ├žarp─▒yordu ben de Yeralt─▒ndan Notlar'la bu kitap aras─▒nda kal─▒p stant g├Ârevlisinin ├Ânerisi ├╝zerine bu kitab─▒ ald─▒m ve merakla merak ediyorum ­čśë

LAMA



Son olarak da Lama ad─▒nda bir karikat├╝r, mizah dergisi daha ald─▒m pardon bir de─čil her say─▒s─▒ 5TL iken 50 kuru┼č oldu─čundan baya ald─▒m 6 tane falan ­čśť

Ger├žekten de bug├╝n ├žok e─členceli ge├žti ┼čehrinizde kitap fuar─▒ olursa kesinlikle ka├ž─▒rmay─▒n ben de bundan sonra etkinlikleri daha dikkatli takip edip haz─▒rl─▒kl─▒ olaca─č─▒m... Ald─▒─č─▒m kitaplar hakk─▒nda d├╝┼č├╝nceleriniz neler? Daha ├Ânce okudu─čunuz oldu mu? Kitap fuarlar─▒ hakk─▒nda ne d├╝┼č├╝n├╝yorsunun? Kitap fuar─▒ndan en son ald─▒─č─▒n─▒z kitap neydi? Yorumlay─▒n...

6 yorum:

  1. ├çok g├╝zel kitaplar alm─▒┼čs─▒n :). Hem de uygun fiyatlara. Hepsini g├╝le g├╝le oku :). Palto'yu okudum g├╝zeldi.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de ilk olarak Palto dan ba┼člad─▒m, hepsini okuyaca─č─▒m =D

      Sil
  2. ├ľznur Y─▒ld─▒r─▒m'─▒ bence hi├ž ara┼čt─▒rma wattpad kitaplar─▒n─▒ sevmiyorsan. ┼×imdi buraya yazmayay─▒m ama yazd─▒─č─▒ ┼čeylerde seviye falan yok k├Ât├╝ ├žocuk kitab─▒n─▒ al biraz betimleme serp oldu yabanc─▒.
    iyi yapm─▒┼čs─▒n paran─▒ daha g├╝zel ┼čeylere harcad─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.
    En k─▒sa zamanda yorumlar─▒n─▒ bekliyoruz.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, anlad─▒m anlatmak istedi─čini aynen baya iyi se├žtim kitap al─▒rken, hepsini de en k─▒sa zamanda okuyaca─č─▒m =D

      Sil
  3. Ben de ge├žen aylarda okudum Palto'yu.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. http://benmeczup.blogspot.com.tr/2017/05/gogolun-paltosu-inceleme.html

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.