Ads Top

NEFRETL─░K: FAN OLMAK!


Merhaba, ben buralar─▒n en gen├ž blogger─▒. Yine kafama tak─▒lan hatta nefret etti─čim bir konu hakk─▒nda bir ka├ž kelime edip rahatlamak istiyorum.

Bilirsiniz Twitter vb. yerlerde ├žok├ža fan sayfalar─▒ veya ki┼čisel sayfa olmas─▒na ra─čmen ├╝nl├╝ birinin foto─čraflar─▒n─▒n dolu oldu─ču profiller var. Bunu ├žo─čunlukla k─▒zlarda g├Âr├╝yorum, ├Ânceleri yabanc─▒ ┼čark─▒ gruplar─▒, sonralar─▒ kore sevdal─▒lar─▒ ve devam─▒nda da dizi karakterlerine ├Âlesiye ba─članan insanlara rastlamaya ba┼člad─▒m. Bu insanlar acayip fanatik, s├Âz s├Âyletmiyorlar hayran olduklar─▒ ki┼čiye.

Hatta ┼čunu da eklemeden ge├žemeyece─čim, hayran olduklar─▒ dizi karakterlerine bakarsan─▒z, kad─▒n─▒ sahiplenen, ''Ben tehlikeliyim k─▒z─▒m, bana bula┼čma.''diyen kaba sert erkekler. Vallahi akl─▒m alm─▒yor bu psikolojiyi.

Tamam, benim de hayran oldu─čum baz─▒ film, dizi oyuncular─▒, ┼čark─▒c─▒lar, sporcular falan var ama hi├žbir zaman saatlerimi/g├╝nlerimi onlara ay─▒racak kadar delirmedim. Bunda hi├žbir anlam g├Âremiyorum. Kendilerini hayatta nereye koyuyorlar anlam─▒yorum, olduklar─▒ yere ├Âylesine ba─čl─▒lar ki sanki hayat ama├žlar─▒ bu ve bunun i├žin yarat─▒lm─▒┼člar gibi ├žabal─▒yorlar hatta san─▒r─▒m kendilerine zirve nokta olarak birinin en b├╝y├╝k hayran─▒ olmay─▒ g├Âr├╝yorlar. Ger├žekten ne kadar u─čra┼čsam da anlayam─▒yorum. O y├╝zden nefret ediyorum.

- Hep blogda sevdi─čim ┼čeylerden vs. bahsediyordum art─▒k nefret ettiklerimi de eklemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum. Sizin g├Âr├╝┼čleriniz nedir bahsetti─čim konu ve konsept hakk─▒nda.

9 yorum:

  1. ├ťz├╝lerek s├Âyl├╝yorum ki, bana diyecek bir ┼čey b─▒rakmam─▒┼čs─▒n. ─░├žimi d├Âkm├╝┼čs├╝n resmen. Gidiyorum ben. =D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Haha ­čśé ├žok sevindim milyonlar─▒n sesi olmak i├žin buraday─▒m ­čśë­čśÄ

      Sil
  2. Ergen kafasi (kafasizligi) i┼čte. Yapacak bir sey yok. Bo┼čluktan kaynaklanan, gelip ge├žici bir durum asl─▒nda. bi d├Ânem sonra onlarda ayn─▒ ┼čeyleri d├╝┼č├╝necekler. Tabii hastal─▒k boyutuna ula┼čmadan kendi i├žlerinde halledebilirseler ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabii ki ├Âyle, beni ├žok rahats─▒z eden bir durum, ke┼čke zamanlar─▒n─▒ bo┼ča harcamasalar =)

      Sil
    2. Ke┼čke ama yasamadan ogrenilmiyor :) o nedenle hic gormeyeceksin, yoksa kufurbaz bile olursun ­čśä

      Sil
  3. gelip ge├žici ┼čeyler diyelim esas biraz ya┼č ilerleyip hayat m├╝cadelesine girdiklerinde ├žokta hayranl─▒k kalm─▒yor ama i┼č hastal─▒k boyutundaysa ona bir┼čey diyemem i┼čte o zaman psikoloji girer i┼čin i├žine:))))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Malaesef baya hastal─▒kl─▒ boyut, mesela Justin bib─▒rla evlenme hayalleri kuran 14 ya┼č─▒ndaki k─▒zlar :/

      Sil
  4. Benim de asla anlam veremedi─čim bir durum bu. Sevdi─čim, takip etti─čim insanlar oldu ama b├Âylesine delice bir psikolojiye b├╝r├╝nmedim hi├ž. Bana da ├žok manyak├ža geliyor a├ž─▒k├žas─▒.

    Yan─▒tlaSil
  5. Merhabalar blog aleminin en gen├ž bloger─▒,
    Klasik ergen davran─▒┼člar─▒ diyorum ben buna bo┼čluktan, ├žo─čuda ├Âzentiden yap─▒lan davran─▒┼člar. Hele bir hayata at─▒ls─▒nlar o zaman g├Âr├╝rler d├╝nya ka├ž bucakm─▒┼č :D
    Bana da beklerim belki ilgini ├žeken bi┼čeyler rastlars─▒n blo─čumda :)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.