Ads Top

SEZON 5 DOCTOR WHO | K├ľT├ť!


Doctor Who izlemeye devam ediyorum. Dizinin en sevmedi─čim sezonuna ve companion k─▒z─▒na karar vermi┼č oldum. Yazar de─či┼čimi veya geli┼čen sekt├Âr y├╝z├╝nden dizi iyice bozdu bu sezon kendini. 

Tamam, konu, seneryo g├╝zeldi fakat di─čer sezonlarla kar┼č─▒la┼čt─▒racak olursam, k├Ât├╝ bir sezondu. van gogh'lu b├Âl├╝m d─▒┼č─▒nda pek sevdi─čim bay─▒ld─▒─č─▒m b├Âl├╝m olmad─▒ ama Matt Smith'i doktor olarak benimsedim ve sezon g├╝zel bir sezon finali yaparak az da olsa toparlad─▒. Zaten bekliyordum etkileyici bir sezon finalinin olmas─▒n─▒ ├ž├╝nk├╝ dizi bunu ├žok iyi ba┼čar─▒yor...


─░zleyici kitlesini geni┼čletmek istediklerinden san─▒r─▒m, a┼čk, gen├žlik, a┼č─▒r─▒ g├╝zel companion falan koymu┼člar bana doctor who dizisinin o sayg─▒s─▒n─▒ veremedi. ├ľzledi─čim Tannent'l─▒ b├Âl├╝mlere benzeyen b├Âl├╝mleri beklemekteyim gelece─čine de inan─▒yorum, izlemeye devam.

Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.