Ads Top

Truman Show | ─░ZLE-MED─░YSEN ┼×ANSLISIN!


Merhaba, ben bu filmin yorumunu yazd─▒─č─▒m─▒ san─▒yordum, yazmam─▒┼č─▒m. Neyse ┼čuan ┼ču g├╝zel filmin incelemesini yaz─▒yorum izleyecek film arayanlara da ila├ž gibi gelece─čine eminim. 

Jim Carey komedi filmlerine bay─▒l─▒yorum. Maske olsun, Aman tanr─▒m, Bay Evet, Yalanc─▒ Yalanc─▒ vs. her filmini, her izledi─čimde g├╝lerim. Fakat bu filmde g├╝lmekle birlikte hayat─▒n ger├žekli─čini sorgulatan bir konu i┼člemi┼čler. ─░lk olarak filmin konusundan sonra d├╝┼č├╝ncelerimden bahsedece─čim.



Kategori: Komedi, Dram.
Konusu: Truman do─čdu─čundan beri bir Tv program─▒nda hayat─▒ boyunca g├╝n├╝n 24 saati canl─▒ bir program olarak ya┼čad─▒klar─▒ yay─▒nlanan ve bundan haberi olmayan bir adamd─▒r. Hayat─▒ bir adada ge├žen Truman'─▒n hayat─▒ndaki herkes oyuncudur ve bir zamandan sonra  Truman bunun fark─▒na varmaya ba┼člar...

Benim k├╝├ž├╝kl├╝─č├╝mden beri d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m bir konudur bu. Hep ilgimi ├žekmi┼čtir hayat─▒n ger├žekli─čini konu alan dizi/filmler. Westworld olsun, Matrix, 13.kat ve bunlar gibi filmler. Nedenini bilmiyorum, mesela ┼ču s├Âz├╝n ├╝zerine bile saatlerce d├╝┼č├╝nm├╝┼čt├╝m: ''California diye bir yere gitmediysen oran─▒n var oldu─čunu nas─▒l bilebilirsin.'' hi├žbir zaman y├╝zde y├╝z emin olamazs─▒n. 



Filmi ger├žekten ├žok sevdim. Kullan─▒lan m├╝zikler olsun ├Ârne─čin t├╝rk mar┼č─▒, oyunculuk olsun zaten Jim Carey ve bununla birlikte seneryo ve teoriler konusundaki i├ži dolulu─ču olsun, kesinlikle m├╝kemmel. ─░zlemediyseniz ├žok ┼čansl─▒s─▒n─▒z. Haf─▒zam─▒ silip tekrar izlemek isterdim. Bir dakika g├╝zel konuymu┼č herkes haf─▒zas─▒n─▒ silip tekrar izlemek istedi─či film ve dizileri yorum olarak yazs─▒n bakal─▒m ­čśů

14 yorum:

  1. Jim Carrey filmlerde garip ve komik hareketleriyle biliniyor san─▒r─▒m. Hi├žbir filmini ba┼čtan sona izlemedim ama filmlerinden k─▒sa kesitlere bakt─▒m. Ho┼čuma gitmi┼čti. ├ç├╝nk├╝ nerede garip ve sa├žma bir rol varsa orada Jim Carrey yer al─▒yordu. Elimdekileri bitirdikten sonra filmlerini izleyebilirim asl─▒nda. Bahsetti─čin film akl─▒mda bulunsun. ┼×imdi geleyim senin sorunun cevab─▒na, Forrest Gump filmini, The Mentalist ve Fringe dizilerini izlemek isterdim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kesinlikle Jim Careyi ilk f─▒rsatta izleyin derim ben. Forrest gump s├╝per dizilere de bakicam =)

      Sil
  2. Bu filmi bir t├╝rl├╝ izleyemedim ya... En k─▒sa zamanda izleyece─čim.

    Yan─▒tlaSil
  3. Ben de ├žok be─čenmi┼čtim filmi. Jim Carey m├╝thi┼č oynam─▒┼č.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Her oynad─▒─č─▒ filmde oyunculu─čun hakk─▒n─▒ veriyor, ├žok fazla b├Âyle oyuncu yok =)

      Sil
  4. Ay bende izlemi┼čtim ├žok etkileyiciydi insan─▒ hapsetmi┼čler ya resmen

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bizde evrene hapsedilmi┼č de─čil miyiz zaten?

      Sil
  5. Yan─▒tlar
    1. Zaten medya ele┼čtirisi de i├žeriyor film, umar─▒m gelecek bu kadar ac─▒mas─▒z olmaz :/

      Sil
  6. Jim Carey'in bir de Majestic'ini severim, tuhaf y├╝z hareketi yapt─▒klar─▒n─▒ sevmiyorum. Ama bu filmi tekrar tekrar izledim. Sonra Ya┼čam─▒n Renkleri, Esaretin Bedeli, ├çikolata, Amelie, Benden Bu Kadar, ├ľl├╝ Ozanlar Derne─či, ┼×ahane Hayat di─čer tekrar tekrar izledi─čim filmlerden.

    Yan─▒tlaSil
  7. ├žook g├╝zel bir filmdi. Tekrar izleyesim geldi...

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.