Ads Top

Yay─▒nland─▒! G├Âr├╝nen Adam 1, 2, 3. B├ľL├ťM | YORUM!

Merhaba daha birka├ž g├╝n ├Ânce bahsetti─čim G├Âr├╝nen Adam dizisinin bug├╝n ├╝├ž b├Âl├╝m├╝ bir anda yay─▒nland─▒. Ben nas─▒l mutlu oldum anlatamam. Sonunda izlenmeye de─čer, vakit ay─▒rmaya de─čer bir yerli dizi buldum. Hem de pek vaktinizi de alm─▒yor b├Âl├╝mler ortalama 15 dakika ama ne kalite ne kalite. Yaz─▒n─▒n bu an─▒nda sonras─▒ spoiler i├žeriyor, e─čer izlemediyseniz izleyip gelin 3 b├Âl├╝m bir saatinizi almaz, izlemeyi d├╝┼č├╝nm├╝yorsan─▒z da, okursunuz dizi hakk─▒nda bir fikriniz olur falan filan ama bence izleyin ­čśë

Fragman BURADA.


Diziyi neresinden ├Âvmeye ba┼člasam diye d├╝┼č├╝n├╝rken be─čenmedi─čim iki k─▒sm─▒ndan bahsetmek istiyorum. Oyuncular─▒n verdi─či tepkiler ├žok da ger├žek├ži olmamakla birlikte biraz abart─▒yd─▒, bunu biraz da al─▒┼č─▒k olmamalar─▒na ba─čl─▒yorum ki b├Âyle bir dizi ilk defa yap─▒l─▒yor ├╝lkemizde. Belki de buna tak─▒lma nedenim son zamanlarda baya kaliteli, ingiliz dizileri ve fantastik filmleri. Oralar kendini a┼čm─▒┼č art─▒k baya ger├žek├ži oynad─▒klar─▒ndan k─▒yaslarsam bu dizinin oyunculu─ču herhalde d├╝┼č├╝k gelir bana.

Bir de direkt olarak konunun ben ne yapaca─č─▒m, her ┼čey k├Ât├╝ oldu, isyan─▒m var gibi T├╝rk dizi kli┼čelerine azc─▒k da olsa yana┼čmas─▒ oldu. Ulan g├Âr├╝nmez olmu┼čsun ne isyan ediyorsun vallahi ben isyan etmeden birka├ž hafta e─členir tak─▒l─▒rd─▒m, oray─▒ ├žok ├žabuk ge├ži┼čtirdiler.

┼×imdi de ├Âvme k─▒sm─▒; ilk olarak birinci b├Âl├╝m ba┼člang─▒├ž sahnesi, bir aksiyonla ba┼člay─▒p sonra da, durun size hikayemi ba┼čtan anlatay─▒m, diyor ya orada i┼čte dedim iyi ba┼člad─▒ dizi. Sonras─▒nda g├Ârsellik falan iyi kullan─▒lm─▒┼č bir ┼čekilde ba┼čl─▒yor hikaye 'bizim d├╝nyam─▒z sizinkinden farkl─▒' falan diye. ├çekim kalitesi aynalar─▒n ve renklerin kullan─▒m─▒ ger├žekten de beni hayran b─▒rakt─▒ kendine baya u─čra┼č─▒lm─▒┼č.

Hayal g├╝c├╝ muhte┼čem yazar Onur ├ťnl├╝'ye alk─▒┼čl─▒yorum, zaten leyla ile mecnun hayranlar─▒ kesin diziyi ka├ž─▒rmayacak. Reklam─▒ bile ikinci b├Âl├╝mde ├Âyle bir yerle┼čtirmi┼čler ki, normal dizi sahnelerinden daha ├žok reklam b├Âl├╝m├╝nde g├╝ld├╝m.

Bu arada fantastik ├Â─čelere biraz hakim oldu─čumdan, 100 k├╝s├╝r Doctor Who izledikten sonra 3. b├Âl├╝mdeki ayna sahnesinin zamanda yolculukla ilgili oldu─ču detay─▒n─▒ fark ettim ki, aynan─▒n i├žine bir ka├ž saniye girildi─činde bile san─▒r─▒m ge├žmi┼čte haftalar, aylar bile ge├žmi┼č olabiliyor bu da ilerideki b├Âl├╝mlerle kullan─▒lacakt─▒r diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. 

Son olarak san─▒r─▒m dizinin ba┼člang─▒├ž sahnesi finale ba─članacak ki, ├Âyle olsa g├╝zel olur ├ž├╝nk├╝ dizilerde bir sezon plan─▒ yap─▒l─▒yorsa daha tutarl─▒ ve zekice oluyor ki ben bunu ├žok isterim. Her yay─▒nlanan b├Âl├╝m oldu─čunda izler izlemez buralara yorumumu yazaca─č─▒m, benimle birlikte takip edecek olan var m─▒?

11 yorum:

  1. Bu ak┼čam bu diziye ayarlad─▒m kendimi..Merak ettirdin o kadar izlemeden olmazd─▒.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben sevdim ├žizgi roman filmleri tad─▒nda, birde farkl─▒ bir ┼čey, be─čenece─činizi d├╝┼č├╝n├╝yorum =D

      Sil
  2. bilemiyorum bu T├╝rk dizilerinin vakit kayb─▒ oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum. ├ľzellikle sbsv gibi g├╝zel bir konulu diziyi mahfettiklerinden beri fantastik konulu olanlara da beklentiyle ba┼člay─▒p hayal k─▒r─▒kl─▒─č─▒ ile yar─▒m b─▒rakmaya niyetli de─čilim. ─░yi izlemeler sana (okuyucu el sall─▒yor)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bence bu ┼čans verilmesi gerekilen bir dizi zaten b├Âl├╝m 15 dk, sbsv hakk─▒nda ayn─▒ fikirdeyim baya ergen dizisi oldu o =D

      Sil
  3. ┼×imdi ba┼čl─▒yorum, Onur ├ťnl├╝'n├╝n i┼či oldu─ču i├žin beklentim y├╝ksek.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Benimde ├Âyleydi, beklentinin kar┼č─▒lad─▒ sonu├žta risk al─▒p g├╝zel bir ┼čey ortaya koydu.

      Sil
  4. Yutupta g├Ârm├╝┼čt├╝m fragman─▒n─▒. Yorumlar─▒n─▒z─▒ okuyunca bir izleme iste─či geldi :)
    F─▒rsat bulur bulmaz, yay─▒nlanan b├Âl├╝mleri izleyece─čim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Haha, be─čendi─čim bir ┼čeyi ovmeden ba┼čkalar─▒na izletmeye ├žal─▒┼čmadan duram─▒yorum, umar─▒m siz de─čerli begenirsiniz diziyi ­čśü

      Sil
  5. Manyak bir ┼čey oldu─čundan hi├ž ┼č├╝phem yok. Onur ├ťnl├╝ ├žok kaliteli i┼člere imza atan birisi. Muhtemelen yak─▒nlarda izleyece─čim. B├Âyle dizilerin devam etmesi gerekiyor. G├╝n├╝m├╝z├╝n TV dizilerinin sonucu belli.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ayn─▒ fikirdeyim bende. TV dizilerine art─▒k ne desem bilemiyorum =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.