Ads Top

Blood Drive | Dizi ─░ncelemesi!

Merhaba, sizin de bo┼č vaktiniz var ve s─▒k─▒lmak yerine e─členmek istiyorsunuz, ├Âyle de─čil mi? Ya da ne bo┼č vaktim olacak deyip, bu yaz─▒y─▒ okuyorsunuzdur. Neyse i┼čte yaz─▒ya bir t├╝rl├╝ giri┼č yapam─▒yordum b├Âyle girdim sa├žma oldu. Bir dizi izledim onu anlatmak istiyorum sadece.

┼×ey gibi olmad─▒ m─▒ bu, hi├ž bir ┼čey anlatmadan bir s├╝r├╝ ┼čey anlatmak, hep yap─▒yorlar bunu sinir oluyorum. Sanki bilerek konuya girmiyorlar. Mesela karde┼čim, ba┼čl─▒─ča dizi incelemesi yaz─▒yorsan dizi konu┼čacaks─▒n ­čśů


Kanl─▒, aksiyonlu, e─členceli ├ž─▒lg─▒n bir dizi. E─členmek istiyorsan─▒z s├╝per m├╝per bir dizi. Zaten daha ilk b├Âl├╝m├╝ yay─▒nland─▒ ve 45 dakika falan. Ben de izleyecek dizi ararken tabi ├Âyle 7 sezonluk falan istemiyorum sadece e─členmelik bir ┼čeyler bu dizi kar┼č─▒ma ├ž─▒kt─▒. 

Konusunu ┼č├Âyle anlatay─▒m: Dizinin hikayesi distopik bir gelecekte ge├žiyor, bu gelecekte benzin fiyatlar─▒ da u├žuk bir miktarda oldu─čundan bir tarikat benzeri grupla┼čma kanla ├žal─▒┼čan arabalar yap─▒p yar─▒┼č yap─▒yorlar. Bu gelecekteki son d├╝r├╝st poliste bu olaylar─▒ ├Ânlemeye giderken zorla yar─▒┼ča sokuluyor ve ba┼črol kad─▒n karakterle erkek karakterin maceras─▒ ba┼čl─▒yor...


Tabii ├žo─ču aksiyon kategorili film/dizilerin olmazsa olmaz─▒ ├žekici bir k─▒z ve yak─▒┼č─▒kl─▒ kasl─▒ adam─▒m─▒z var dizide ve bu da ├žok├ža diziye malzeme olmu┼č. Yani dizi i├žin 18 ya┼č ├╝st├╝ diyebiliriz. Bununla birlikte ├žok├ža kan vah┼čet, ┼čiddet bulunduruyor dizi. A├ž─▒l─▒┼č sahnesinden itibaren haval─▒ ve kanl─▒ bir giri┼č yap─▒yor zaten. Arabalar─▒ ├žok sevdim ve arabalar─▒n kanla ├žal─▒┼čma ┼čeysini ├žok iyi yapm─▒┼člar, adam─▒ direk araban─▒n ├Ân kaputundan at─▒yor ve adam parampar├ža!

Ben bu diziyi severek takip edece─čimi d├╝┼č├╝n├╝yorum, ├ž├╝nk├╝ ger├žekten uzun soluklu yava┼č ilerleyen dizilerden s─▒k─▒ld─▒m. Siz de h─▒zl─▒ tempolu bir aksiyon dizisi izlemek istiyorsan─▒z tavsiye ederim! Diziye puan─▒m: 8!

6 yorum:

  1. Biraz bi┼čeyler yazmak laz─▒m ama hemen pat diye yoruma girilmiyor. O y├╝zden gayet g├╝zel yapm─▒┼čs─▒n.
    Tavsiyenden sonra "The Last Man On Earth"e ba┼člad─▒m. Bu diziyi de not al─▒yorum. Listem ├žo─čal─▒yor :p

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok sevindim =D Bende de liste yapma gibi bir al─▒┼čkanl─▒k olsa ke┼čke ben hep ya pat diye izliyor ya da unutuyorum :D

      Sil
  2. Selam seni mimledim :) yaz i├žin ├Âneriler istiyorum belki bir kac dizi onerirsin? :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabii te┼čekk├╝r ederim, neden olmas─▒n =D

      Sil
  3. Konu olarak dikkat ├žekiciymi┼č ama sezonu bitirmeden ba┼člamam.en nefret etti─čim ┼čey yeni b├Âl├╝m├╝n gelmesini beklemek.├ľyle olunca zevki ├ž─▒km─▒yormu┼č gibi geliyor bana

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hmm ben beklemeyi seviyorum biraz, haftan─▒n her g├╝n├╝ bekledi─čim diziler oluyor ├žok e─členceli =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.