Ads Top

Doctor Who Sezon 6 | ─░nceleme Yorum | TARD─░S! S─░LENCE!


Doctor Who izlemeye devam ediyorum. Diziyi ge├žen sezonuna ra─čmen hala seviyorum ├ž├╝nk├╝ bu sezon g├╝zel etkileyici b├Âl├╝mlerle hala o b├╝y├╝s├╝n├╝ kaybetmedi─čini bize g├Âstermi┼č oldu. Dedi─čim gibi bu sezon etkileyiciydi, ┼ča┼č─▒rt─▒c─▒ bir giri┼čle ba┼člad─▒, Doctor ├Âld├╝ yani gelecekteki hali ge├žmi┼čte ├Âld├╝. Ba┼člang─▒ca bak.

Yani ben 10. sezonun ├ž─▒kt─▒─č─▒n─▒ bilen biri olarak tabii ki Doctor'un ├Âlmeyece─čini bilerek izledim diziyi ve nas─▒l kurtulacak diye ak─▒l y├╝r├╝tmeye ├žal─▒┼čt─▒m.

Bu arada diziye yeni uzayl─▒ yarat─▒klar gelmeye ba┼člad─▒ ve bu yarat─▒klar─▒ silence (sessizlik) olan─▒ ├žok farkl─▒ ve ilgin├žti. Yarat─▒─č─▒n ├Âzelli─či ┼č├Âyle, uzun zamand─▒r d├╝nyada ya┼č─▒yorlar ve onlara bakt─▒─č─▒n─▒zda onlar─▒ hat─▒rl─▒yor, g├Âz├╝n├╝z├╝ ondan ay─▒r─▒p bakmad─▒─č─▒n─▒zda ise onu aniden unutuyorsunuz. Doctor Who dizisi b├Âyle ilgin├žlikler yapmakta ├žok iyi, hat─▒rlarsan─▒z ge├žen sezonlarda da A─člayan Melek diye bir uzayl─▒ yarat─▒klar vard─▒, onlarda siz onlara bakmay─▒nca hareket ediyor bak─▒nca duruyorlard─▒. Ama bu yarat─▒klar bana daha ilgin├ž geldi.



─░lk b├Âl├╝m├╝n etkileyicili─činden sonra birbirinden ba─člant─▒s─▒z b├Âl├╝mler gelmeye ba┼člad─▒, fakat bu dizinin normal ├Âzelli─činden biri, tabi ba─člant─▒ olsa daha ├žok mutlu olurdum. Korsanl─▒ b├Âl├╝m oldu, TARD─░S'in insan versiyonunu g├Ârd├╝k, ki ├žok iyi ve ba┼čar─▒l─▒ buldum ben yap─▒l─▒┼č─▒n─▒. Yine Dalek'li ve Amy'li b├Âl├╝mleri ge├žip sonunda final b├Âl├╝mlerine ula┼čt─▒k. Ben zaten dizinin final b├Âl├╝mlerine hayran oldu─čumdan neredeyse sezon finalini izlemek i├žin t├╝m sezona katlan─▒yormu┼čum gibi hissediyorum bazen.

Sezon finalinde bekledi─čimiz Doctor'un nas─▒l kurtulaca─č─▒yd─▒. Bir s├╝r├╝ olay ger├žekle┼čti karma┼ča falan filan derken, sonunda bekledi─čim zekice bir ┼čey bularak olay─▒ ├ž├Âzd├╝ler. Genel olarak her ne kadar yine ilk 4 sezon gibi etkileyici olmasa da. G├╝zel hikaye ve Matt Smith'le iyi bir sezon ge├žti. 

---

Bu arada: Blogumu ilk defa ziyaret ediyorsan, takibe alman beni mutlu eder. Bilgisayardan giriyorsan sa─č taraftan mobilde isen a┼ča─č─▒dan takibe alabilir hatta yaz─▒lar─▒n mail adresine gelmesini bile sa─člayabilirsin, yorum b─▒rak─▒rsan da s─▒k─▒c─▒ g├╝n├╝m├╝n, e─členceli bir hale gelmesine vesile olursun... Te┼čekk├╝rler!

4 yorum:

  1. Ben bu diziyi izlemeyi b─▒rakal─▒ o kadar uzun zaman olmu┼č ki koskoca yaz─▒da tan─▒d─▒k tek ┼čey o Dalek li Amy li b├Âl├╝mler oldu.oralarda bir yerlerde b─▒rakm─▒┼č─▒m.
    Belki bende dizi yoklu─ču cektigim bir s─▒rada devam ederim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben 3. ve 4. sezonu izlemenizi tavsiye ederim Amy'li b├Âl├╝mleri pek sevmiyorum :)

      Sil
  2. Merhaba! :) Blogunuzu yeni ke┼čfettim ve takibe ald─▒m. Sizide kendi bloguma beklerim,takip ederseniz mutlu olurum ­čĺÄ www.nurundelidolublogu.tk ­čĺÄ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler ­čśâ, tabii hemen geliyorum =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.