Ads Top

En Sevdi─čim 4 Film / 4 Dizi M├╝zi─či | Sherlock / Breaking Bad / Amelie / Suicide /Doctor Who!


Ben dinledi─čim ┼čark─▒lar─▒ ├žo─čunlukla izledi─čim dizi ve filmlerde kullan─▒lanlardan se├žerim. Baz─▒lar─▒n─▒ zil sesi bile yapar─▒m. Bunlar─▒ sevmemin nedeni san─▒r─▒m diziyi veya filmi sevmi┼č olmam ve m├╝zi─čin bana izlediklerimi hat─▒rlatmas─▒. Bu yaz─▒mda en sevdi─čim 4 Film / 4 Dizi M├╝zi─čini payla┼č─▒yorum!

Sherlock!



Dinleyince tekrardan, diziyi ├žok ├Âzledi─čimi fark ettim. 3'er b├Âl├╝ml├╝k 4 sezon dizi mi s├╝rermi┼č ya? Sevilmesine ra─čmen bitirilmesine ne demeli. Puf! Bu m├╝zik telefonumun zil sesi, her bu m├╝zi─či duydu─čumda da Sherlock gibi etrafa bak─▒p ├ž─▒kar─▒m yapmaya ├žal─▒┼č─▒r─▒m, favorilerimden.

Breaking Bad!



Son bir haftad─▒r Breaking Bad izliyorum ve son bir sezon kald─▒ bitirmeme, kurgusuna, a─č─▒r ve derin ilerlemesine o kadar bay─▒l─▒yorum ki, bir sahnede ┼ču m├╝zik ├žalarken dizinin b├Âl├╝m├╝ bitti ben de ekrana bakakalm─▒┼čt─▒m... Breaking Bad | S1 ─░nceleme

Amelie!



Frans─▒z yap─▒m─▒ bu filmi ne kadar izlesem de tam olarak anlamad─▒m ama ├žok sevmi┼čimdir hep, o frans─▒z sokaklar─▒n─▒, b├╝y├╝s├╝n├╝ ├žok iyi anlatan bir filmdi, m├╝zi─či de epey pop├╝ler ve saatlerce dinlemelik.

Barfi!


Hint filmlerini baya severim fakat m├╝zikleri bana ayn─▒ gelir genelde fakat bu n├╝zikteki enerji vs. ├žok farkl─▒ ve pozitif, filmi izlemediyseniz sizi yaz─▒ma y├Ânlendireyim ├ž├╝nk├╝ bu film hayat─▒m─▒n enlerinden: Engellilik Konulu 5 S├╝per Film!

GUARD─░ANS OF THE GALAXY!



M├╝zikleri kullanma konusunda en ba┼čar─▒l─▒ marvel filmlerinden biri zaten bu film. ─░lk filmin giri┼č sahnesinde kullan─▒lan bu m├╝zik filmi g├╝zel ├Âzetliyor enerjisiyle, ikinci filmi izleyip incelemesini yapm─▒┼čt─▒m yaz─▒ ┼čurada: GALAKS─░N─░N KORUYUCULARI VOL 2

SU─░C─░DE SQUAT!




Bu filmi e─členceli bulmu┼č ama sevmemi┼čtim, ama kulland─▒klar─▒ bu m├╝zi─če bay─▒l─▒yorum.

DOCTOR WHO!


Blogumu takip edenler doctor who hayran─▒ oldu─čumu anlam─▒┼čt─▒r san─▒yorum. Bu m├╝zi─čin bana diziyi hat─▒rlatmas─▒ bile sevmem i├žin yeterli.

LEYLA ile MECNUN!



En sevdi─čimi sona saklad─▒m, diziyi izleyenler i├žin yeri ├žok farkl─▒d─▒r bence bu m├╝zi─čin. Her dinledi─čimde a├ž─▒p bir b├Âl├╝m daha izleyesim geliyor...

-

E─čer buraya kadar dinleyerek geldiyseniz kusura bakmay─▒n, kafan─▒z kar─▒┼čm─▒┼č ruh haliniz de─či┼če de─či┼če bir farkl─▒ olmu┼č olabililir ­čśů Sizin bay─▒larak dinledi─činiz bir dizi veya film m├╝zi─či varsa yorumlara yaz─▒n bakal─▒m, bay. Yorumlarda g├Âr├╝┼č├╝r├╝z ­čśë Bu arada, bu aralar Facebook'ta ├žok aktifim takip ederseniz baya sevinir ve g├╝nde 3 yaz─▒ falan yazar─▒m!!

16 yorum:

  1. Valla Sherlock beklemekten ├Âmr├╝m t├╝kendi :D Benim de zil sesim The Doctor's Theme. Her dinledi─čimde Murray Gold' a yeniden hayran oluyorum..
    Te┼čekk├╝rler Meczup ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim. Sherlock art─▒k beklemeyece─čiz k─▒rd─▒ bizi, muray gold'un yapt─▒─č─▒ t├╝m doctor m├╝zikleri muhte┼čem, hayran olmamak elde de─čil =D

      Sil
  2. Ah Breaking Bad... Ah Jane Margolis... En en sevdi─čim karakterlerden biriydi. Jane'in sonu ├žok ├╝zd├╝..
    Dizi m├╝kemmel. Ben de ┼ču an 4. sezonday─▒m ama bitmesin diye izlemiyorum resmen. :(

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben heisenberg hayraniyim ├Ân├╝ne ├ž─▒kan ne varsa sevmiyorum =D ben de yeni 5.sezona ge├žtim ve bu son sezon, ger├žekten m├╝kemmel dizi =)

      Sil
  3. Sevdi─čimiz film ve dizilerin bir ka├ž ufak fark hari├ž ayn─▒ olmas─▒... Sherlock ve Amelie ise bam telimdir cidden. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu diziler, filmler zaten en iyiler, bence sevmeyen ├žok az =)

      Sil
  4. Big Little Lies'─▒n jenerik m├╝zi─či de ├žok g├╝zeldir.
    Benim telefon melodim de Game of Thrones'tu bir zamanlar. Aabak bir de eskilerden Cold Case diye bir dizi vard─▒. Resmen g├╝zel m├╝zik cennetiydi.

    *Dr. Who'yu izlemedim, elim gitmiyor nedense :o

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Doctor who, ├žok e─členceli umar─▒m izlersiniz bir ara =D

      Sil
  5. Hey Brother Where Are Thou (─░zlemediysen g├╝zel bir komedi filmidir), Ally Mcbeal, Blues Brothers, Chocolat, The Last Mohican, ─░yi K├Ât├╝ ├çirkin, The Crow..

    Biraz daha d├╝┼č├╝nsem ba┼čka da ├ž─▒kar eminim ama ┼čimdilik bunlar yeter :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├ço─ču bilmedi─čim filmler, hepsine bir bakaca─č─▒, te┼čekk├╝rler =)

      Sil
    2. Ger├žekten de her biri ayr─▒ bir yaz─▒ konusu olabilecek soundtrack alb├╝mlerini yazm─▒┼čs─▒n─▒z Handan Han─▒m. Son Mohikan'─▒n macera dolu m├╝zikleri, Crow'un karanl─▒k atmosferi, Blues Brothers 'daki m├╝zikal co┼čku, ├çukulata'n─▒n a┼čk kokan naif m├╝zikleri, ─░yi, K├Ât├╝ ve ├çirkin'in tehditkar vah┼či bat─▒ ortam─▒ Hepsi birbirinden g├╝zel.

      Sil
  6. M├╝zik belki de bir filmi zirveye ta┼č─▒yan en ├Ânemli fakt├Ârlerden biri. Yann Tiersen'in Amelie i├žin yapt─▒─č─▒ m├╝ziklerin benim i├žin de ayr─▒ bir yeri var ger├žekten.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. filmin atmosferini m├╝zikler belirliyor, ve ├žok iyi yap─▒lm─▒┼č, dedi─činiz gibi filmi zirveye ta┼č─▒yan en ├Ânemli fakt├Ârlerden.

      Sil
  7. Sherlock ve Amelie'nin m├╝zikleri benim de ho┼čuma gitmi┼čti ├Ânceden. Amelie filmini seyretmedim ama m├╝zi─či ile kar┼č─▒la┼čt─▒m. Bir ara izlemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum. Ama Amelie'nin ┼ču m├╝zi─či: https://www.youtube.com/watch?v=2W_G3xmSGfo

    Yaz─▒lar─▒n─▒ g├Ârd├╝k├že film ve dizi zevklerimizin benzer oldu─čunu fark ettim. Bir dizi ├Ânereyim istersen. True Detective dizisine bir g├Âz at derim.

    Yan─▒tlaSil
  8. True detective'yi ├žok duydum, efsane dizi diyorlar mutlaka izleyece─čim, te┼čekk├╝rler =)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.