Ads Top

F─░LM NASIL ─░ZLEN─░R? EVDE F─░LM ─░ZLEME TAKT─░KLER─░!


Evet bu komik bir ba┼čl─▒k, bu arada merhaba. Ama daha komi─čini Youtube'da g├Ârm├╝┼čt├╝m biri Youtube'a 'Youtube'a nas─▒l girilir?' ba┼čl─▒kl─▒ video atm─▒┼čt─▒. Neyse film nas─▒l izlenir? hadi a├ž─▒klayal─▒m.

├ľncelikle izlenecek filmler listenizi a├ž─▒yorsunuz ve ruh halinize g├Âre izleyece─činiz filmi se├žiyorsunuz. Listeniz yok mu? Bende de yok, o y├╝zden k├╝├ž├╝k bir ara┼čt─▒rma s├╝recine giri┼čmeniz gerekiyor, benim ara┼čt─▒rma s├╝recim ┼č├Âyle ge├žiyor, sevdi─čim bir oyuncunun veya y├Ânetmenin ya da senaristin ad─▒n─▒ nette arat─▒p filmleri aras─▒nda ilgimi ├žeken varsa a├ž─▒p izliyorum. Veya sevdi─čim birka├ž film yorumu bloguna girip oralardan se├žiyorum, size de ├Âneririm mesela 'Meczup' g├╝zel filmlerin incelemesini yap─▒yor ve incelemelerin sonunda filme puan─▒n─▒ veriyor... Neredeyse hi├ž k├Ât├╝ film izlemiyorum, bazen bir film s├╝resince izleyecek film ara┼čt─▒rmas─▒ yapt─▒─č─▒mdan izledi─čim film k├Ât├╝ ├ž─▒km─▒yor, ├ž─▒karsa da kapat─▒yorum sab─▒rl─▒ olam─▒yorum. Sab─▒rs─▒zl─▒k bazen iyi bazen k├Ât├╝ oluyor, bu y├╝zden Piyanist filmini hala izleyemedim, ayn─▒s─▒ Hayat G├╝zeldir filminde de olmu┼čtu ├žok kez s─▒k─▒l─▒p kapatm─▒┼čt─▒m filmi ama sab─▒rl─▒ olup izledi─čimde filmin sonunda a─čl─▒yordum.

Filmi buldunuz! ┼×imdi de kendinize rahat ve sessiz bir ortam ayarlay─▒n, yan─▒n─▒za at─▒┼čt─▒rmal─▒k al─▒n ama film ba┼člamadan da bitirmeyin. Bu m─▒s─▒r, cips olabilir veya sa─čl─▒ks─▒z herhangi bir yiyecek olabilir ­čśů

Filmi izlerken zevk almak istiyorsan─▒z, teknik detaylara tak─▒lmay─▒n, kendinizi karakterin yerine koyup filmi izleyin. Filmi tek seferde izlemeniz en iyisi, dondurup ba┼člatmak b├╝y├╝s├╝n├╝ ka├ž─▒r─▒yor, bununla birlikte altyaz─▒l─▒ izliyorsan─▒z, ki bence yabanc─▒ filmleri altyaz─▒l─▒ izleyin, ka├ž─▒rmamaya ├žal─▒┼č─▒n kelimeleri, hikayeyi anlamaman─▒za neden olacak bir kelime ka├ž─▒r─▒rsan─▒z filmi be─čenmeyebilirsiniz. Ve son olarak, T├╝rk komedi filmi izlemeyin! ­čśť

Sizin film izlemeden ├Ânce, s─▒ras─▒nda, sonras─▒nda yapt─▒─č─▒n─▒z ┼čeyler nelerdir?Yorumlarda konu┼čal─▒m ­čśë

19 yorum:

  1. T├╝rk komedi filmleri rezaleti... ├ľzellikle son ├ž─▒kacak olan Halil S├Âyletmez'in filmi bana kal─▒rsa ac─▒nacak vakit kayb─▒. Her neyse, zevk meselesi tabii.

    Benim i├žin IMDB puanlar─▒ ├žok ├Ânemli oluyor. E─čer IMDB puan─▒ 7 ├╝st├╝ bir film bulmu┼čsam ├Ânce Youtube'dan film trailer'─▒n─▒ izliyorum. Ho┼čuma giderse B─░NGO! :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ac─▒nak hale geldi, fakat en ├žok izlenenler de onlar, bu ├žok sinir bozucu. IMDB'ye pek fazla dikkat etmiyorum ├ž├╝nk├╝ imdb 3 olan filmlerden bile be─čendiklerim var ve Trailer ├žok ├Ânemli filmi izlememdeki en ├Ânemli etkenlerden biri =)

      Sil
    2. Maalesef, halk olarak e─čitimsiz oyunculara ├žok prim veriyoruz.
      Tabi ki olabilir ben hi├ž ├Âyle bir filme denk gelmedim hen├╝z. :)

      Sil
    3. Art─▒k Hollywood'da fragmanlar i├žin ├Âzel y├Ânetmenler ├žal─▒┼čt─▒r─▒ld─▒─č─▒ s├Âyleniyor. Dolay─▒s─▒yla art─▒k fragmanlar bile belki bir k─▒stas olmamal─▒. Bir bak─▒yorsunuz ├žok kaliteli bir fragman ama film vasat ├ž─▒k─▒yor. Ama tabii hala elimizdeki en ├Ânemli donelerden biri fragmanlar. IMDb de sonu├žta izleyicilerin verdi─či puanlarla liste olu┼čturdu─ču i├žin o da ortalama bir izleyici profilini yans─▒t─▒yor. Dedi─činiz gibi IMDb puan─▒ ├žok d├╝┼č├╝k bile olsa ho┼čunuza giden filmler olabiliyor.

      Sil
  2. vallah kardes ben turkce dublaj izlerim onceki tercihlerim aksiyon gerilim korku tarzi oluyo ilk filmin fragmanini bakarim sonra konusunu okurum ve o sekkilde karar veririm izleyip izlemeyecegime izlemeye basladigim bi film eger beni sarmis ise telefonum elimde degil demektir ah filimi begenmemis isem kesinlikle telefonumu bi sekilde elime almisim oynasiyorum demektir oyle iste :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen telefon le al─▒nd─▒m─▒ film k├Ât├╝d├╝r, =D bende aksine dram, fantastik filmleri seviyorum.

      Sil
  3. Ben de genelde dublaj seyretmiyorum. Kendi diliyle izlemeyi seviyorum. Yan─▒ma ├žay─▒m─▒, kahvemi al─▒yorum ve mutlaka cebimi kapat─▒yorum.

    Film izlerken b├Âl├╝nmesinden ho┼članm─▒yorum ├ž├╝nk├╝. Bir de filmleri evde de sinemada da tek ba┼č─▒ma izlemeyi tercih ediyorum. ├ç├╝nk├╝ sohbet etmeyi ya da soru cevaplamay─▒ sevmiyorum filmle ilgili.

    Bir de filmi izlemeden ├Ânce yorumlar─▒ okuyorum ama sinema sitelerinin klasik kes-yap─▒┼čt─▒r yaz─▒lar─▒n─▒ de─čil, fikir beyan eden yaz─▒lar─▒ okumay─▒ seviyorum.

    Ne uzun yazd─▒m yafff :p

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kat─▒l─▒yorum s├Âylediklerinize ve dublaj─▒ ├Ânceden seviyordum sonradan altyaz─▒l─▒ daha zevk ald─▒─č─▒m─▒ fark ettim, dublajda da ayn─▒ sesleri duymaktan s─▒k─▒ld─▒m en ├žok da (Tamer karada─čl─▒) her filmde sesi var =D

      Sil
  4. Murat ve Ahmet yaparsa her t├╝rl├╝ izlerim o filmi, hatta hep dizi yapsinlar.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben dizilerini seviyordum, filmleri ise k├Ât├╝n├╝n iyisi gibi bir ┼čey =D Tak─▒m olarak ├žok iyiler =)

      Sil
  5. Ben Netflix te t├╝rlere t─▒kl─▒yorum, favorim romantik komediler ya da filme ├žekilen romantik kitaplar. Alt yaz─▒l─▒ izliyorum. T├╝rk komedi filmi aman uzak olsun benden, sadece komedi de─čil hi├žbir t├╝r├╝ne gitmiyorum. T├╝rk filmi olursa sadece benim ├žocuklu─čumda ├žekilen Ediz Hun, Hulusi Kentmen, M├╝nir ├ľzkul, Filiz Ak─▒n'l─▒ filmleri seviyorum. Onlar─▒n da sonu mutlu bitenlerini.....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende kanallarda denk gelerek izledim o eski filmleri, ger├žekten de filmlerde bir kibarl─▒k, anlatmak istenileni anlatma vs. m├╝kemmel. Fakat ┼čimdiki filmler bana a─čz─▒nda bir┼čey varken konu┼čup bir ┼čeyler anlatmaya ├žal─▒┼č─▒yor gibi geliyor, itici. =D

      Sil
  6. T├╝rk filmi dedi─čim zaman akl─▒ma sadece Ye┼čil├žam geliyor..┼×imdiki filmleri hi├ž izlemiyorum. Genelde yabanc─▒ filmleri sadece altyaz─▒l─▒ izlerim. Altyaz─▒l─▒ bulamad─▒─č─▒m filmleri indirip, altyaz─▒ ekler ├Âyle izlerim. Genellikle gerilim, dram, romantik kategorilerini se├žerim. Hangi film olursa olsun fragman─▒n─▒ be─čenmedi─čimde kolay kolay izlemem. E─čer oyuncular─▒ seviyorsam, ├žekim kalitesi ho┼čuma gitmi┼čse ve fragman─▒ iyi geldiyse mutlaka izlerim ve tan─▒t─▒r─▒m..En sevdi─čim filmler genelde Hint ve ─░spanyol filmleri oluyor.Ayr─▒ca film izlemeye ba┼člamadan ├Ânce kesin yiyecek, i├žecek haz─▒rl─▒klar─▒ yapar─▒m ve ba┼člad─▒─č─▒m gibi bitiririm.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende aynen yap─▒yorum hepsini ve art─▒k film izleyip yaz─▒s─▒n─▒ yazmad─▒─č─▒m olmuyor, neredeyse yazmak i├žin film izler duruma geldim, tan─▒tmay─▒ seviyorum, tan─▒d─▒klar─▒ma saatlerce ─▒srar edip izledi─čim filmi izletmi┼čli─čim vard─▒r =D

      Sil
  7. Yorumlarda g├Ârd├╝─č├╝m kadar─▒yla kimse b├Âyle yaz─▒ m─▒ olur dememi┼čler :) Aksine b├Âyle yaz─▒lar daha fazla ilgi de ├žekebiliyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de silip silmemek konusunda karars─▒zl─▒k ya┼časam da, ├žok yorum geldi─činden silmemem gerekti─čini d├╝┼č├╝nd├╝m, bir anl─▒k fikirle yazm─▒┼čt─▒m aynen daha dikkat ├žekici gelebiliyor =D

      Sil
  8. Karde┼čim sen severek yaz─▒yorsun. O y├╝zden her yaz─▒n okunas─▒ oluyor :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim Cem abi ­čśë­čśÄ

      Sil
  9. Online film izleyip indirebilece─činiz bir film sitesi ar─▒yorsan─▒z bu siteye bir g├Âz at─▒n derim. Yabanc─▒ film ve yabanc─▒ dizilere yer veren bir sitedir.

    Full hd film izle

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.