Ads Top

G─░ZL─░ SAYILAR | PUANIM 9.5!

O m├╝zikler, seneryo, oyunculuk, zeka, kad─▒nlar (├Âzellikle Janelle Monae) ne muhte┼čemdi. Blogu sevme nedenlerimden biri de bana fark─▒nda olmam gereken ama fark─▒nda olmad─▒─č─▒m ┼čeyleri fark ettiren yaz─▒larla kar┼č─▒la┼čmam bu y├╝zden ├Âncelikle sizi ┼ču yaz─▒ya g├Ândereyim, ├ž├╝nk├╝ bu filmi o yaz─▒ sayesinde izlemi┼č oldum. Te┼čekk├╝r ederim.

Filmin Kategorisi: Biyografik Dram.
Konusu: Uzay'a ├ž─▒kma yar─▒┼č─▒n─▒n oldu─ču d├Ânemde NASA'da ├žal─▒┼čan ├╝├ž Afro-Amerikan kad─▒n─▒n hikayesini anlat─▒yor...



Ayn─▒ filmde motive oldum, kad─▒nlara ve ba┼čar─▒l─▒ insanlara sayg─▒ duyarken, insanl─▒k tarihimden de utand─▒m. Binlerce y─▒ll─▒k insan ya┼čam─▒nda siyahi insanlara kar┼č─▒ sayg─▒n─▒n ge├žen y├╝zy─▒l i├žerisinde olmas─▒, ne diyeyim k├╝f├╝r bulamazs─▒n diyecek. 

'Ayr─▒ ve e┼čit kavram─▒ birbirinden farkl─▒ kavramlard─▒r.' hala da insanlar birbirlerini k├Âkenlerinden dolay─▒ yarg─▒l─▒yorlar ya, kafay─▒ yemek ├╝zereyim. PK filminde Aamir Khan'─▒n ┼ču s├Âz├╝n├╝ s├Âylemek istiyorum y├╝zlerine 'Madem .......'s─▒n nerende damga var, g├Âstersene.' sadece renk fark─▒ndan dolay─▒ bu kadar ├Âtekile┼čtirilen insanlar─▒n ba┼čar─▒ hikayesini izlemi┼č oldu─čumuz bu filmde duyguland─▒k, evet mutlu olduk fakat bug├╝n bunlar─▒ s├Âylememi┼č olmay─▒ dilerdim. Bunlar─▒n (insan ayr─▒m─▒n─▒n) ├Âneminin olmad─▒─č─▒ bir d├╝nyada ya┼čamay─▒ ├žok isterdim.

Film ayn─▒ zamanda bana Umudunu Kaybetme filmini an─▒msatt─▒, ger├žekten de liseyi bitirdi─čim ┼ču d├Ânemde bana moral verdi ve bir ┼čeyler ba┼čarabilece─čimi hat─▒rlatt─▒. 

Bu moral verici t├╝rde olan filmlere bay─▒l─▒yorum, benim i├žin tam bir s├╝per-kahraman filmiydi. Ger├žek hayat─▒n s├╝per-kahramanlar─▒. Filme puan─▒m 9.5

Filmi izlemenizi ve yorumunu payla┼čman─▒z─▒ tavsiye ederim. Benim sayemde bir ki┼či bile bu filmi izlerse ├žok mutlu olurum. Kendinize ve vicdan─▒n─▒za iyi bak─▒n, ├ž├╝nk├╝ vicdan insan─▒ insan yapan tek ┼čeydir...

10 yorum:

  1. Vicdan insan─▒ insan yapan tek ┼čeydir, kalple birlikte ├žal─▒┼č─▒r akla da dan─▒┼č─▒r.. Filmi izlemi┼čtim, hatta yazmay─▒ da d├╝┼č├╝nd├╝m bir ara. Amerika'n─▒n her t├╝rl├╝ adaletsiz ve antih├╝manist yan─▒n─▒ ├Âz├╝r dilercesine dile getirmesi g├╝zel ama yine de ya┼čat─▒lan onca ac─▒y─▒ unutturur mu bilemem. Film de ger├žek bir olay ├Ârg├╝s├╝ i├žerisinde hem ─▒rk├ž─▒l─▒k hem kad─▒n haklar─▒n─▒n i┼členmesi ho┼čuma gitti. G├╝zel film..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ayn─▒ fikirdeyim ya┼čanan onca ac─▒y─▒ unutturmaz ve yine olsa yine yaparlard─▒ diye d├╝┼č├╝nmekteyim :/

      Sil
  2. ─░zlemek istiyordum, ┼čimdi izlenecekler listesinde ilk s─▒ray─▒ ald─▒..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok sevindim, umar─▒m yorumunuzu payla┼č─▒rs─▒n─▒z okumak isterim =)

      Sil
  3. Denemek laz─▒m ama, uzay filmlerinin ├žo─ču bilin├žalt─▒ mesajlarla dolu. Benim tavsiye listemde olanlar bile ├Âyle :) Listeye ekleyeyim bakal─▒m bu filmi

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Asl─▒nda bu film sadece s├╝reci anlat─▒yor ├ž─▒kma k─▒sm─▒ pek yok, filmin anlatmak istedi─či onlar da insan (siyahiler) onlara iyi davranmal─▒y─▒z. Bir nevi g├╝nah ├ž─▒kartmak.

      Sil
  4. Sinemada yeti┼čemedim bende en k─▒sa zamanda izleyece─čim bu filmi.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de sinemada g├Âremedim zaten, bizim buralarda sekt├Âr T├╝rk komedisi d─▒┼č─▒nda film pek yay─▒nlan─▒yor ­čśü­čśÄ

      Sil
  5. Bu filme kadar san─▒r─▒m bu harika kad─▒nlar─▒ bilen yoktu, iyi ki ├ževirmi┼čler. Be─čendi─čine sevindim, yaz─▒m─▒n bir i┼če yaramas─▒na daha da sevindim :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sevinmenize ├žok sevindim, umar─▒m ba┼čkalar─▒n─▒ da sevindirmi┼č oluruz filmi tavsiye ederek =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.