Ads Top

─░ZLED─░M: Wonder Woman!


Bug├╝n ger├žek bir s├╝per kahraman filmi izledim. Ki┼čisel meseleleri olmayan bar─▒┼č i├žin sava┼čan tek s├╝per kahraman─▒n filmiydi bu san─▒r─▒m. Bilirsiniz son zamanlarda arka arkaya bir s├╝r├╝ b├Âyle filmler geliyor, DC ve Marvel y─▒lda neredeyse 5 film ├ž─▒kar─▒yor. Bu filmlerin ├žo─ču da g├Ârsellik efekt s├╝per iken hikaye ve karakterler t─▒rt oluyor. Fakat izledi─čim bu film ger├žekten ayaklar─▒ yere basan sa─člam bir filmdi.

├ľncelikle filmin konusu ┼č├Âyle: Amazonlar─▒n (insan ├╝st├╝ kad─▒nlar─▒n) ya┼čad─▒─č─▒, herkes taraf─▒ndan gizlenmi┼č bir ada bulunmaktad─▒r ve bu adada zaman─▒n ba┼č─▒ndan beri amazonlar ya┼čamaktad─▒r. D├╝nya'n─▒n sava┼čta oldu─ču bir d├Ânemde bu adaya u├ža─č─▒ d├╝┼čen bir asker olur ve amazonlara sava┼čtan bahseder, bunu ├╝zerine bir kad─▒n sava┼č─▒ durdurmak i├žin askerle birlikte yola koyulur...



Film ba┼člang─▒c─▒nda mitolojiyle etkili bir ┼čekilde giri┼č yap─▒yor. Sonras─▒nda bayaa etkileyici aksiyon sahneleri ve yava┼člat─▒lm─▒┼č detayl─▒ sahneler geliyor. Bu sahneler, amazonlar─▒n d├Âv├╝┼č koreografileriyle ├žok iyi kurgulanm─▒┼čt─▒. Wonder Woman'─▒ canland─▒ran Gal Gadot karakterin hakk─▒n─▒ vermi┼č ve san─▒r─▒m sinemada karakterle ├Âzde┼čle┼čmi┼č say─▒l─▒ oyunculardan biri olacak. 

Benim filmde tek be─čenmedi─čim nokta son 20dk i├žerisinde ya┼čananlar ve ares meselesiydi ger├žekten bayd─▒ beni son sahneler ama filmden ├ž─▒kt─▒─č─▒mda baya memnundum. Filme puan─▒m: 7 !!

Not: Ben filmde feministlik konusu i┼členece─čini d├╝┼č├╝n├╝p gitmi┼čtim fakat i┼členebilir olmas─▒na ra─čmen ben bekledi─čimi bulamad─▒m. 

Not2: Filmin birka├ž sahnesinde T├╝rk bayra─č─▒ vard─▒ ve T├╝rk'lerden bahsediliyordu.

5 yorum:

  1. heeeey ├žizgi roman─▒n─▒ okumu┼čtuuum izleriim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tavsiye ederim, yorumunuzu da blogunuzda okumak isterim =)

      Sil
  2. Film begenmenize sevindim. F─▒rsat bulursam bende gitmek istiyorum.
    Ayrica Ares g├╝zel bir ayrinti :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle fakat daha g├╝zel yap─▒labilirdi, bana yanl─▒┼č se├žim olmu┼č gibi geldi :) acaba ares tahmin edilen ├ž─▒kacak m─▒? biraz ┼ča┼č─▒rt─▒yor film sonunda =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.