Ads Top

Hi├ž 'Leyla ile Mecnun' ─░zlediniz Mi?


Daha yeni izliyorum, 25. b├Âl├╝mde falan─▒m. Youtube'ye saolsunlar her b├Âl├╝m├╝n├╝ y├╝klemi┼čler. Ve sadece 25 b├Âl├╝m izlememe ra─čmen rahat├ža s├Âyleyebilirim ki, ┼čuana kadar izledi─čim en iyi t├╝rk dizisi.

─░lk b├Âl├╝mden itibaren dizi beni ├Âyle bir i├žine ald─▒ ki, haftada iki b├Âl├╝m izlemeden duram─▒yorum. Nas─▒l anlatsam, zamanda yolculuk mu desin, klon mu dersin, r├╝ya i├žinde r├╝ya m─▒ dersin, a┼čk m─▒ dersin, karde┼člik mi dersin babal─▒k m─▒, ne dersen de muhte┼čem bir dizi abi bu yaa. Dizi sans├╝rle ├Âyle dalga ge├žiyor ki, sigara yerine sak─▒z, alkol yerine meyve kullan─▒yor.

Sanki bir grup tan─▒d─▒─č─▒m ki┼čiyi izliyormu┼čum gibi, sanki aralar─▒nda olup ben de muhabbet etmek istiyormu┼čum gibi hissediyorum. Beni ─░smail Abiyle b─▒rak─▒n saatlerce bana bir ┼čeyler anlats─▒n. H─▒rs─▒z Yavuz'la birlikte kap─▒ patlatal─▒m, Ak Sakall─▒ Dede, bana nasihat versin, ─░skender Abi omzuma elini koyup bir ┼čeyler anlats─▒n, Erdal Abi'ni bakkal─▒n─▒n ├ž─▒ra─č─▒ olay─▒m, Mecnun abim olsun beni yan─▒nda gezdirsin yeter ├Âyle hissediyorum yani. Hepsiyle oturup sak─▒z ├ži─čneyelim.

8 ya┼č─▒nda ├Âlen babas─▒n─▒n gemici oldu─čuna inan─▒p limanda o gemini gelmesini bekleyen, annesi daha renkli bir hayat isteyip gitti─či i├žin hep renkli ┼čeyler giyen ─░smail Abiyle durup gemi bekleyeyim yahu.



├ľyle g├Ândermeler var ki yeti┼čemezsin, bazen ├╝├ž├╝nc├╝ izleyi┼činde anlars─▒n yabanc─▒ filmlere, dizilere, kendine, her bir ┼čeye yapt─▒─č─▒ g├Ândermelere ne de g├╝lersin.

Abs├╝rd fantastik olaylar─▒ sana ├Âyle bir anlat─▒r ki ger├žekte ya┼čan─▒yor gibi izleyip a─člars─▒n iki dakika sonra kahkaha atar be┼č dakika sonrada hi├ž g├╝lmemi┼č gibi a─člars─▒n ├Âyle bir dizi bu. Seneryo yazar─▒ Burak Aksak'a ne de sayg─▒ duyuyorum, nereden akl─▒na geliyor bunlar yahu, g├Ârd├╝─č├╝m en iyi yazarlardans─▒n, Onur ├ťnl├╝'ye ne demeli, muhte┼čem y├Ânetmi┼č araya da ├žakt─▒rmadan kendini sokmu┼č.

Mecnun'un Leyla'ya a┼čk─▒yla ba┼člayan bu hikayenin her yerini seviyor ve nereye gitti─čini hi├ž ├Ânemsemiyorum, sadece o izledi─čim sahne bile bitmesin istiyorum bazen. Bu dizide ├Ân├╝mde daha 80 k├╝s├╝r b├Âl├╝m var ve ne kadar ┼čansl─▒y─▒m diye d├╝┼č├╝nmekteyim, belki bitecek ama ben yine geriye d├Ân├╝p izlerken zevk alaca─č─▒m b├Âl├╝mlerle ba┼č ba┼ča kalaca─č─▒m, mesela ┼×ekerpareli 18. b├Âl├╝m. H─▒rs─▒z Yavuz'un Zeynep'le tan─▒┼čt─▒─č─▒ b├Âl├╝m.

Bu dizinin t├╝r├╝n├╝ ┼č├Âyle ├Âzetleyebilirim, b├╝y├╝klerin izleyebilece─či bir ├žizgi film. Bu muhte┼čem dizi ┼čuan bitmi┼č olabilir ama, hayranlar─▒n da umut etti─či gibi; O dizi bir g├╝n gelecek...

8 yorum:

  1. ─░zlemez miyizz :)) halada a├žar a├žar izlerim o kadar severim. Bitti─či zaman ├žok ├╝z├╝ld├╝m vard─▒r hala buruklu─ču. Ama g├╝zel olan her ┼čey de bitiyor napal─▒m. ├çok g├╝zel yazm─▒┼čs─▒n eline sa─čl─▒k. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, benim ├Ân├╝mde ├žok b├Âl├╝m var mutluyum =D

      Sil
  2. D├╝zenli olarak hi├ž dizi izlemezdim, ta ki bu diziyi fark edene kadar.
    E─členceli, komik, bir o kadar da dramatik... Ayr─▒ca uzaklara dal─▒p, d├╝┼č├╝nd├╝recek kadar felsefi...
    Kaleminize sa─čl─▒k, efendim, yaz─▒n─▒zdaki heyecan─▒ hissettim. ─░yi ki bu yaz─▒y─▒ kaleme ald─▒n─▒z :)
    Ve keyifli seyirler! :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim N.G. , senin yaz─▒lar da felsefi ve dramatik izleyen ki┼či kendini belli ediyor, senle tan─▒┼čm─▒┼č olmaktan mutluyum :)

      Sil
  3. Ben her b├Âl├╝m├╝ bir ka├ž kere izledim zaten de arada ruh halime g├Âre sahne sahne tekrardan izlemeye devam ediyorum :) Benim i├žin Leyla ile Mecnun a┼čkt─▒r net :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de ayn─▒ fikirdeyim, hala a├žar bu k─▒za kadar ┼čark─▒lar─▒n─▒ dinlerim arada :)

      Sil
  4. Ben ┼ču an izliyorum. 70'li b├Âl├╝mlere kadar geldim. ├çok severek izliyorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Siz beni baya ge├žmi┼čsiniz, ├Ân├╝n├╝zde az b├Âl├╝m kalm─▒┼č sonunu ben yanl─▒┼čl─▒kla izledim dizi ├žok acayip final yap─▒yor =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.