Ads Top

Mim | Yaz ├ľnerileri: ─░zlemelik Birka├ž Film ve Dizi!


Yaz geliyor, bloggerlar ├Ânerilerle co┼čturuyor buralar─▒. Yine bir g├╝n biz b├Âyle beni mimlemi┼č, hi├ž de beceremem mim ┼čeysini ama deneyece─čim. ├ľncelikle benden nereye gidilir vs. gibi ├Âneriler beklenemez ├ž├╝nk├╝ bakkala gitmeye bile ├╝┼čenirim ev ve balkon insan─▒y─▒m, k─▒yafet makyaj desen daha ├žok yeme─če harcar─▒m param─▒ ama izlemek, ha i┼čte onda var─▒m, yaz─▒n neler izlemeli bir ka├ž film ve dizi ├Ânerisi payla┼čabilirim.

├ľncelikle dizilerden ba┼člayay─▒m, ├Ân├╝m├╝zde uzun bir yaz var ve uzun bir diziyle yaz─▒ya ba┼čl─▒yorum...


HOW I MET YOUR MOTHER

Dizi 9 sezon ben 6. sezonda falan─▒m. Ge├žen y─▒l ├Âylesine dizi ararken ilk b├Âl├╝m├╝ne t─▒klay─▒p, g├╝nde bir sezon izlemi┼čtim. Dizinin 20 dakika olmas─▒ i├žerisinde komedi olmas─▒ dizinin h─▒zl─▒ca izlenmesini sa─čl─▒yor. Konusu ┼č├Âyle, Ted'in ├žocuklar─▒n─▒ annenizle nas─▒l tan─▒┼čt─▒m hikayesini anlatmaya ba┼člamas─▒yla ba┼čl─▒yor dizi ve 27. ya┼č─▒ndaki mimar Ted'in arkada┼člar─▒yla olan d├╝nyas─▒n─▒ izlemeye ba┼čl─▒yoruz. Birbirinden ilgin├ž arkada┼člar─▒yla her zaman evlerinin alt─▒ndaki barda bira i├žip komik ┼čeyler ya┼č─▒yorlar. Benim en sevdi─čim karakter Barney (Neil Patrick Harris). 



SHERLOCK

Sir Arthur Conan Doyle'un Sherlock Holmes kitaplar─▒ndan uygulanan 3'er b├Âl├╝ml├╝k 4 sezondan olu┼čan bir mini dizi Sherlock, arada ├Âzel b├Âl├╝mler de var. Mini dizi olmas─▒ ├╝z├╝c├╝yd├╝ ├ž├╝nk├╝ hikayeleri, ├žekim teknikleri ve Benedict Cumberbatch'in oyunculu─čuyla her b├Âl├╝m├╝ i├žin aylarca beklenen vazge├žilmez bir dizi olmu┼čtu. Malesef 4. sezonda bitirdiler. Steven Moffat'─▒n seneryosunu yazd─▒─č─▒ dizi, ilk sezon baya etkileyiciyken sonlara do─čru etkisini azlatt─▒ ama yine de ├žo─ču diziden g├╝zeldi. 


DOCTOR WHO

En sevdi─čim dizi olmakla birlikte en h─▒zl─▒ bitirdi─čim dizidir, bir ayda 10 sezon. Klasik seriyi sayarsak 50 y─▒ll─▒k dizi. Dizinin Sherlock gibi ─░ngiliz dizisi olmas─▒ i├žine o ingiliz b├╝y├╝s├╝n├╝ kat─▒yor. Bilim kurgu, uzayl─▒lar, zamanda yolculuk falan filan derken ├žok heyecanl─▒ b├Âl├╝mler i├žeriyor. Yaz boyunca izlenebilir bir dizidir...

---

Ge├želim filmlere, film asl─▒nda tek g├╝nl├╝k izlenebilir bir ┼čeydir ama ben seri filmleri ├Ânermek istiyorum ki bari bir ka├ž haftaya g├╝ne yay─▒labilir olsun.


Gelece─če D├Ân├╝┼č (Back To The Future) Serisi: 1-2-3

Zaten bir klasiktir Gelece─če D├Ân├╝┼č, en iyi zamanda yolculuk filmlerinden biri olmas─▒yla birlikte en e─členceli ve en komi─čidir de. Seri boyunca siz zamanda yolculuk yapsan─▒z ne yapaca─č─▒n─▒z─▒ neredeyse aynen g├Âsteriyor. ├ľnce ge├žmi┼če gidip Anne- Baban─▒z─▒ g├Ârmek, sonra iddia oynamak vs. bu ├╝├ž filmlik seriyi izlemediyseniz yaz─▒n s─▒k─▒ld─▒─č─▒n─▒z bir zamanda, izleyebilirsiniz.


Aman Tanr─▒m (Bruce Almighty) 1 - 2 

Oyuncular─▒n Jim Carey, Morgan Freman, Steve Carell olmas─▒ bence izlemek i├žin yeterli bir sebep. Bunun yan─▒nda komedisi ve hikayesi de ├žok iyi. Birinci filmde tanr─▒ bir haftal─▒k g├Ârevini bir insana veriyor, ikinci filmde de tanr─▒ bir insandan gemi yapmas─▒n─▒ bir tufan gelece─čini s├Âyl├╝yor...

--

Umar─▒m hayat─▒n─▒zda g├╝zel ┼čeylerin oldu─ču e─členceli bir yaz ge├žirirsiniz, sonunda mim'i yazd─▒m. Benimde etiketlemem gereken ki┼čiler olacak san─▒r─▒m, ├ľneri makinesi 'ni mim'e etiketliyorum, bize yaz hakk─▒nda tavsiyeler verir umar─▒m ­čśĆ

---

Bu arada: Blogumu ilk defa ziyaret ediyorsan, takibe alman beni mutlu eder. Bilgisayardan giriyorsan sa─č taraftan mobilde isen a┼ča─č─▒dan takibe alabilir hatta yaz─▒lar─▒n mail adresine gelmesini bile sa─člayabilirsin, yorum b─▒rak─▒rsan da s─▒k─▒c─▒ g├╝n├╝m├╝n, e─členceli bir hale gelmesine vesile olursun... Te┼čekk├╝rler!

17 yorum:

  1. Doctor Who hari├ž hepsini izledim. (Sherlock'un 4.sezonuna geldim.)
    ├ľnerilerinin hepsi gayet g├╝zel ­čĹŹ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, hepsini izlemeniz ne g├╝zel, ben de hepsini izledikten sonra ne izleyece─čim diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. The it Crowd izliyorum ┼čuan yaz─▒s─▒n─▒ yazm─▒┼čt─▒n─▒z bende birka├ž g├╝ne payla┼čaca─č─▒m :)

      Sil
    2. Merakla bekliyorum yaz─▒n─▒! :))

      Sil
  2. ├ľneriler gayet ba┼čar─▒l─▒ :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, umar─▒m izleyenler be─čenir =)

      Sil
  3. Te┼čekk├╝r ederim, mimledi─čin i├žin :). En yak─▒n zamanda yapaca─č─▒m :).

    Yan─▒tlaSil
  4. Hiym ├žok sevmi┼čtim izlerken ama 3 sezon kald─▒ hen├╝z bitiremedim bu yaz bitireyim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben dayanamay─▒p son b├Âl├╝m├╝z izledim, benim de bitirmeme 4 sezon falan va :)

      Sil
  5. Sadece Sherlock'u izledim aralar─▒nda. Doktor Who yu da listeme ekliyorum. G├╝zel ├Âneriler olmu┼č :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler izlemedi─činiz i├žin ┼čansl─▒s─▒n─▒z bence, ben hepsini unutup tekrar izlemek isterdim =D

      Sil
  6. ├ľnerdiklerinden sadece Doctor Who'yu izledim, asl─▒nda daha bitmedi 5.sezonunday─▒m. ─░n┼čallah biter, di─čer dizilerine ileri de bo┼č kal─▒rsam bir g├Âz atar─▒m. Sana da 11.22.63 dizisini ├Âneriyorum. Mini dizi kendisi. Sevece─čine eminim. G├╝zel ├Ânerilerin var, ba┼čar─▒lar :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Doctor who 5. sezon s─▒k─▒labilirsiniz ama sonras─▒ g├╝zel, kesinlikle di─čerlerine de g├Âz at─▒n. 11.22.63 de yeni izledim ger├žekten ├žok g├╝zeldi http://benmeczup.blogspot.com/2017/06/112263-en-surukleyici-dizi.html =)

      Sil
  7. ├çok g├╝zel ├Âneriler cok te┼čekk├╝rleerr in┼čallah bu yaz art─▒k bir ┼čeyler izleyebilirim ger├žekten yabanc─▒ film dizi izlemeyi ├Âzledim :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Umar─▒m hepsini be─čenirsiniz!=D

      Sil
  8. Himy'─▒ sevdiysen Friends'i kesin izle e─čer ki izlememi┼čsen. Sherlock cand─▒r ya.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Friends bayaa ├Âv├╝l├╝yor ger├žekten bir g├╝n izlemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum. Aynen Sherlock cand─▒r da k─▒sa s├╝rd├╝, devam etmeliydi =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.