Ads Top

Newton Olmasa Hepimiz U├žar Giderdik | BLOG-MAN!


Mucit olmak ├žok kolay asl─▒nda yazarak... Nas─▒l m─▒? Telefon icat edemezsiniz belki ama Graham Bell icat edebilirsiniz. Ne kadar ├Ânemli bir ┼čey bu. D├╝┼č├╝nsenize, Newton olmasa yer├žekimini kim bulacakt─▒? Mazallah hepimiz u├žar giderdik. Yazd─▒klar─▒n─▒zla okuyanlar─▒n hayat─▒na dokunman─▒z ├žok kolay, mesela ┼čuan senin hayat─▒nda 5-6 saniye ald─▒m. Bunu s├Âylemeli miydim bilmiyorum. Fakat bunun da fark─▒nda olman─▒ sa─člad─▒m ┼čuan. Yaz─▒n─▒n g├╝c├╝ budur...


Yazmak olmasa ne yapard─▒m, bilmiyorum. Konu┼čmakta ├žok da ba┼čar─▒l─▒ de─čilim, mesela ┼čuan bu yaz─▒y─▒ 60 ki┼činin okudu─čunu d├╝┼č├╝n├╝n ve okuyan kitlenin bilin├žli, k├╝lt├╝rl├╝ insanlar oldu─čunu varsayarsak kar┼č─▒lar─▒nda bir ┼čeyler anlatabilece─čimi, kendimi tam olarak ifade edebilece─čimi hi├ž sanm─▒yorum. ├çok mu ciddi oldu bu yahu!

Yani diyorum ki S├╝per-Kahraman olmak zor karde┼čim. Blog-man olmak zor veya Blog-girl , yazman gerek, ├žok yazman gerek okuyanlar─▒n sevece─či ┼čeyler olmal─▒ bunlar, ya da nefret edece─či ki olumlu veya olumsuz tepki alas─▒n. Hep diyoruz ki teknoloji geli┼čiyor, benim g├Ârd├╝─č├╝m tek geli┼čme telefonda oluyor yahu! Nerede klonlama ve zamanda yolculuk. Bana ├╝├ž klon yeter, biri sinema, biri kitap biri de deneme kategorisini yazs─▒n, ben mi? Ben ┼če- yapar─▒m, muhasebeyle ilgilenirim ­čśů

Ne yani paraya m─▒ ihtiyac─▒m oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorsun, fakirsem fakirim, Breakin Bad'deki Heisenberg gibi m├╝thi┼č kimya bilgilerimle uyu┼čturucu yapmad─▒─č─▒m i├žin fakirim, vicdan─▒m var yapm─▒yorum, bir de kimya bilmiyorum. Kimya bilsem de, neyse- ┼×u an 10TL var cebimde yani ├žal─▒┼čmaya ihtiyac─▒m yok.

Ger├žekten de S├╝per-kahraman olup para kazanmak zor. D├╝┼č├╝nsene ├ľr├╝mcek adam insanlar─▒ kurtarmak yerine cam silseydi, ne de zengin olurdu. Ya da Flash kargocu olsa. Bak benden bah┼či┼čini iyi al─▒r, ama pizzan─▒n gelmesi 20 saniyeyi ge├žerse ├Âdeme yapmam.

Blog-man ne yaps─▒n. Yaz─▒k, k├Ât├╝ de olam─▒yor. K─▒l─▒c─▒, ├žekici, a─č atan kollar─▒, g├Âr├╝nmez yapan pelerini yok. Kitab─▒, klavyesi ve blogu var... Hahah, dur ya ben de blogger─▒m.

Hi├ž yorum yok:

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.