Ads Top

G├╝lmek i├žin yarat─▒lm─▒┼č, G├Âzlerde ya┼člar niye, G├╝lmek i├žin yarat─▒lm─▒┼č, G├Âzlerde ya┼člar niye. Sevmek i├žin yarat─▒lm─▒┼č Kalpler hep bombo┼č niye...



Sen Ayd─▒nlat─▒rs─▒n Geceyi , ne diyebilirim ki 4 ├Âd├╝l. ─░ki g├╝zel m├╝zik, oyuncular ve y├Ânetmen tan─▒d─▒k. Ali Atay, Serkan Keskin, Onur ├ťnl├╝.

Psikolojik bir film, yorumlar─▒na bakt─▒─č─▒mda da 'Hi├ž bir ┼čey anla┼č─▒lm─▒yor.' diyenleri g├Âr├╝yorum. Filmi bir aksiyon filmi, komedi filmi veya ne bileyim normal bir film izler gibi izliyorsan tabi anlamazs─▒n. Psikolojik bu, k├╝├ž├╝k detaylar─▒n bile temsil etti─či ┼čeyler var, bu arada film siyah-beyaz.

Konusu anlatabilirsem ┼č├Âyle; Cemal diye bir adam var ve bu adam duvarlar─▒n i├žinden ge├žip, duvarlar─▒n i├žini g├Ârebiliyor. K├╝├ž├╝kken bir travma ya┼čam─▒┼č ve psikolojik sorunlar─▒ var, hikaye kasabada ge├žiyor ve kasabada ya┼čayan herkesin farkl─▒ ola─čan├╝st├╝ ├Âzellikleri var...

Dram, fantastik ve psikolojik ├Â─čeleri birlikte i┼čleyip ba┼čar─▒l─▒ bir i┼č ├ž─▒kar─▒lm─▒┼č. Filmin ba┼člar─▒nda anlamay─▒p s─▒k─▒lsam da sonlara do─čru beklentimi kar┼č─▒lad─▒ son 20 dakikas─▒ baya anlaml─▒yd─▒ filmin. 



Filmin ismi William Shakespeare'in bir ┼čiirinden al─▒nma ve dizide de ┼čiir bir sahnede ge├žiyor...

yarayla alay eder yaralanmam─▒┼č olan  
bak nas─▒l da sarar─▒p soluvermi┼č tanr─▒├ža kederlerden
sen ├žok daha parlaks─▒n ├ž├╝nk├╝ 
sen t├╝m g├Âklerdeki y─▒ld─▒zlar─▒n ilki 
sen ayd─▒nlat─▒rs─▒n geceyi

Genel olarak sevdim filmi, her ne kadar ├Âd├╝l alsa da belki de ├žok anlamad─▒─č─▒mdan, puan olarak 7 veriyorum, daha iyi filmler bekliyorum.

2 yorum:

  1. ├žok sevdi─čim film, kad─▒k├Ây moda sahnesinde izlemi┼čtim, aral─▒k 2013 galiba, bir de ┼čubat adl─▒ dizinin hastas─▒y─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de sevdim fakat hi├ž bana hitap eden bir film de─čildi, belki 55 ya┼č─▒mda be─čenirim =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.