Ads Top


Biraz depresifim. Neden mi? Belki de sebebi 20 ki┼čiye mesaj g├Ânderirsem bana 1gb internet vaad eden uygulamaya girip rehberimde 16 ki┼či oldu─čunu fark etmemdir. Tabi ki internet gelmedi─či i├žin depresifim.

Yani gelse belki birka├ž ki┼činin instagram fotolar─▒na bakard─▒m, onlar─▒n haberi olmazd─▒, ben onlar─▒ tan─▒rd─▒m, onlar beni bilmezdi. Ya da film izlerdim, dizi izlerdim. Ba┼črol kad─▒na a┼č─▒k olur, adama da hayranl─▒k duyar onun gibi olmaya ├žal─▒┼č─▒rd─▒m. Olamazd─▒m tabii. 

Mesaj m─▒ atard─▒m birine? kime mesela. Tan─▒┼čmak istedi─čim, instagram vitrininden be─čendi─čim bir k─▒za m─▒? Ne yazard─▒m? 'Merhaba'? 'hi'? 'Selam'? 'Hey'? Yazar m─▒yd─▒m? Yazsam m─▒? Yazsam yazar m─▒? Yazsa m─▒yd─▒m? Puf... Anlatsam anlarlar m─▒? Dinlerler mi? ├ľnemserler mi? Severler mi? D├╝┼č├╝n├╝rler mi? En ├Ânemlisi bunlar─▒ d├╝┼č├╝nmeme de─čerler mi?!

Sanki hayat─▒ bir ┼čeyi eksik ya┼č─▒yorum gibi, hayret oysa ┼čeker atmadan da i├žerim ├žay─▒. Kahveyi sevmem, uykum gelmesin diye dikerim kafaya. Ye┼čil ├žay uyutur beni.

Ne oldu bana b├Âyle? Ya da ne olmad─▒? Ne yapt─▒m veya yapmad─▒m? Yapmam gerekenler listesi elimde, bunlar─▒n d─▒┼č─▒ndakiler yapmamam gerekenler mi? Bunlar─▒n d─▒┼č─▒ndaki sonsuz ┼čeyi yapmamal─▒y─▒m. Yoksa beni yarg─▒larlar. Sevmezler. Mesaj atmazlar!

Yap─▒lacaklar listesindeki liseye bir ├žizgi atal─▒m. Ne bak─▒yorsun? Daha bug├╝n bitti! Ya hay─▒r di─čerlerine hemen ba┼člamak istemiyorum. Kurs mu? Dershane mi? S─▒nav m─▒ var? Askerlik mi? Ne evlilik ne zaman? Ev mi almal─▒y─▒m araba m─▒? En uygun kredi hangi bankada? ─░┼če hangi otob├╝sle gidece─čim? ├çocu─čun servisi mi geldi? Emekli maa┼č─▒ bu ay ge├ž mi yatacak?!!!

2 yorum:

  1. Zaten elimize modern zamanlarda bir "yap─▒lacaklar listesi" verdiler ve hepimiz robot olduk. Ya┼čam listeyle olmaz, biraz rastgele biraz kafaya g├Âre biraz d├╝zenli, biraz d├╝zensiz...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabii ki ├Âyle fakat listeye uymayanlar yaln─▒z kal─▒p d─▒┼član─▒yor maalesef.

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.