Ads Top

1. SEZON SONU

Finish Çizgisine Daha Çok Var!

Elveda okuyucular, elveda blog. 7 ayd─▒r yazd─▒─č─▒m 200 yaz─▒ ile birinci sezonu bitiriyoruz. G├╝ld├╝k e─člendik ve yeni ┼čeyler ├Â─črendik. Bunlar ├žok de─čerli...

B├╝t├╝n bunlar─▒ yaparken ├žok├ža acemilik de yapmad─▒m de─čil, belki uzun zaman sonra bu yaz─▒lar─▒m─▒ dalga ge├žerek okuyaca─č─▒m, ergen ruh hali ile yazd─▒─č─▒m yaz─▒larda bir g├╝n depresif, di─čer g├╝n e─členceli, tutars─▒z yaz─▒lar yazd─▒m. Eh ne var yani ┼čimdi bakt─▒─č─▒mda okuyucular─▒n e─členceli zaman ge├žirecekleri bir blog, b─▒rakt─▒─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. Asl─▒nda b─▒rakm─▒yorum, ara veriyorum. ┼×uan hayat─▒mda ├Âncelik s─▒ralamas─▒nda s─▒nav─▒m vs. oldu─čundan gitmem gereken bir kurs ve ├ž├Âzmem gereken onlarca test kitab─▒ var. Ve bununla birlikte ger├žek├ži hayallerle birlikte hedefler belirlemem ve kendimi bir├žok alanda geli┼čtirmem gerek... 

Yapmam gerekenleri d├╝zenli bir hale getirip planlamam, birka├ž ay s├╝recek. Bu s├╝re i├žerisinde kendinize iyi bak─▒n, umar─▒m geri d├Ând├╝─č├╝mde, t├╝m takip├žiler gitmi┼č olmaz. Yaz─▒lar─▒m─▒ okuyan, yorum yapan, payla┼čan ve destek olan herkese ├žok te┼čekk├╝r ederim.

Geri d├Ând├╝─č├╝mde bir domain alm─▒┼č ve d├╝┼č├╝ncelerimi toparlam─▒┼č ne yapmam gerekti─čine karar vermi┼č olurum. G├╝zel bir d├Ân├╝┼č yapm─▒┼č olurum yani. Hadi bay, g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ­čśů

20 yorum:

  1. Ba┼čar─▒lar. 2. sezonu bekliyoruz...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, ├žok uzun s├╝rmez umar─▒m =)

      Sil
  2. Hedeflerine en k─▒sa zamanda ula┼čman─▒ diliyorum Meczup, ├Âzletme bizi.. ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, umar─▒m hepimiz ula┼č─▒r─▒z hedeflerimize, ├Âzletmem merak etmeyin =D

      Sil
  3. Sen d├Ând├╝─č├╝nde yine seni takip ediyor olaca─č─▒z ­čśë

    Yan─▒tlaSil
  4. 2. sezon i├žin ba┼čar─▒lar

    Yan─▒tlaSil
  5. Merhaba, Blog Atlas─▒ -1- / Bloglar─▒n G├╝ndeminde Neler Var? ba┼čl─▒kl─▒ yaz─▒mda bu yaz─▒n─▒zdan k─▒saca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Okumak isterseniz http://geceedebiyat.blogspot.com.tr/2017/07/blog-atlas-1-bloglarn-gundeminde-neler.html adresini ziyaret edebilirsiniz.
    Sayg─▒lar─▒mla.

    Tuna BA┼×AR

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler yaz─▒n─▒z─▒ okudum, g├╝zel bir payla┼č─▒m olmu┼č her hafta veya ay olacaksa mutlaka ziyaret edece─čim :D

      Sil
  6. Yaz─▒lar─▒n─▒ severek okuyan ancak yorum yapmayan vefas─▒z takip├žilerinden biri olarak kendine iyi bak diyorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de sizi takip ediyordum uzun zamand─▒r, takip etti─činizi duyunca ┼ča┼č─▒rmakla birlikte heyecanlan─▒p mutlu oldum =D Te┼čekk├╝rler =)

      Sil
  7. Espriler havada kalacak desene :) idare ederiz madem kendine iyi bak :)

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.