Ads Top

Blog Yazarak ┼×i┼čmanlamak ├çok Kolay | Ayda En Az 5 Kilo!


Blog yazmak, blog yazar─▒ olmak ger├žekten ├žok e─členceli ve insana de─čerli ┼čeyler katan bir aktivite. K├╝├ž├╝kl├╝─č├╝mden beri yazar olma hayalim de ger├žekle┼čmi┼č oldu say─▒l─▒r, yaz─▒yorum sonu├žta, buna yazarl─▒k denemez belki ama ben ├Âyle g├Âr├╝yorum. Yine de ilerde mesela on y─▒l sonra bir kitap ├ž─▒kar─▒r─▒m. T├╝r├╝ deneme olabilir veya roman. Roman zor ama deneme kesin. Ve ├žok kolay. ─░mla kurallar─▒na uydu─čun s├╝rece d├╝┼č├╝ncelerinden ba┼čka bir ┼čey yazm─▒yorsun, detayl─▒ bir ara┼čt─▒rma vs. yapmana da gerek yok. Ama az ├žok bilgi birikim ve tecr├╝be gerekli. Neyse...

Ben ┼čey diyecektim, 3 K─░LO ALMI┼×IM! iki haftada falan. ┼×u aralar bir i┼čim veya gitmekte oldu─čum bir et├╝t/kurs olmad─▒─č─▒ndan g├╝n├╝m├╝n ├žo─čunu evde ge├žiriyor, film/dizi izliyor yemek yiyor ve blog yaz─▒p, blog okuyorum vs. vs. Bu e─členceli ve rahat g├Âr├╝nebilir, ve ├Âyle zaten ama az biraz kilo ald─▒r─▒p, depresyona sokup, i├že kapan─▒k olmana sebep oluyor. Bunu yan─▒nda iyi yanlar─▒ yeni ┼čeyler ├Â─črenip, kendine vakit ay─▒r─▒yor ve kendine bir ┼čeyler kat─▒yorsun...

Vee bunlar aras─▒nda en k├Ât├╝s├╝ kilo almak, ├Ânce boynun sonra da yanaklar─▒n ┼či┼čiyor ve sonra g├Âbek. Kilo yak─▒┼č─▒yorsa veya zay─▒fsan sorun yok ama ben zaten 65 kiloyum yahu ve boyum da 1,66 falan yani almamam laz─▒m. Neyse ki haftaya kursa ba┼čl─▒yorum, YGS i├žin. ┼×uan rahat olabilirsiniz ben ygsye birka├ž ay kala isyan dolu yaz─▒lar yazar─▒m. Y├╝r├╝mek iyi olur o y├╝zden yar─▒m saatlik mesafe y├╝r├╝yece─čim otob├╝se filan binmeyece─čim, en iyi y├Ântem bu. Size de bilgisayar ba┼č─▒nda ge├žirdi─činiz vakti telafi etmeniz i├žin y├╝r├╝y├╝┼č yapman─▒z─▒ ├Âneririm. En iyi kilo verme y├Ântemlerinden biri, ha bir de yemek yememek var...

Bilgisayar ba┼č─▒nda yemek yemekte durdurulamaz bir ┼čey, mutfa─ča gidip geliyorum yar─▒m saatte bir, bazen dolab─▒ a├ž─▒p kapat─▒yorum, bazen de d├╝n ak┼čam yeme─činden kalma yemeyi ─▒s─▒t─▒p ├Â─člen yiyorum, bazen de en k├Ât├╝s├╝, yar─▒m tencere makarna ha┼čl─▒yorum. ├ťzerine de ket├žap veya ba┼čka bir sos d├Âkt├╝n m├╝ tamam, garanti ayda 5 kilo! Bir de at─▒┼čt─▒rmal─▒klar var tabi, patates k─▒zartmas─▒, cips vs. bunlar yerine meyve daha iyi olur tabi, ama bir kilo elma da yememek laz─▒m tabi. Bir de oturma ┼čeklinin d├╝zg├╝n olmas─▒ gerekiyor, uyku d├╝zenine de dikkat etmen ┼čart. Ne de zormu┼č blogger olmak!

Sa─čl─▒─č─▒m─▒za dikkat etmeliyiz...

16 yorum:

  1. Kesinlikle kilo ald─▒r─▒yor. Ki kilo almak ne hesapta ne ak─▒lda ne de imkan dahilindeyken. ├ç├╝nk├╝ oturgan yap─▒yor. Bir g├╝n, bir hafta, bir ay, bir y─▒l de─čil. Birka├ž y─▒l sonra s├╝rekli oturmak kilo olarak kar┼č─▒ya ├ž─▒k─▒yor. Bunu k─▒rmal─▒... Kilo sevimli olabilir; ama k─▒s─▒tlay─▒c─▒ da olacakt─▒r ├žok konuda. Ald─▒ysak da verelim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ald─▒ysakta verelim dedi─činiz gibi. Dikkat etmek gerek yoksa kendimizi100 kilo olmus bir halde bulabiliriz ­čśé­čśŐ

      Sil
  2. ­čśä ,neredeyse e┼č zamanl─▒ olarak,iki blogger ayn─▒ konuda dertlenmi┼č ve oturup yaz─▒ yazm─▒┼č. O zaman r├╝┼čvete dur de­čÖő diyorum ben de..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. R├╝┼čvete dur diyorum, yaz─▒n─▒z ger├žekten ├žok g├╝zeldi ­čśŐ

      Sil
  3. Yanl─▒┼č anlamazsan─▒z k├╝├ž├╝k bir uyar─▒m olacakt─▒ m├╝stakbel yazar bey.

    "Bu e─členceli ve rahat g├Âr├╝nebilir, ve ├Âyle zaten ama az biraz kilo ald─▒r─▒p, depresyona sokup, i├že kapan─▒k olman─▒ sa─čl─▒yor."

    demi┼čsiniz. Bir ┼čey k├Ât├╝ bir ┼čeye sebep oluyorsa "sa─čl─▒yor" de─čil de "sebep/neden oluyor" demek laz─▒m.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler uyard─▒─č─▒n─▒z i├žin, ├╝┼čenge├žli─čimden kontrol etmeden payla┼čm─▒┼č─▒m =)

      Sil
  4. Aslina bakarsan bilgisayar basinda calistigin bir isin varsa yine cok rahat kilo alabiliyorsun. Dedigin gibi dogru gidalar ve spor olmazsa olmaz!

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bir de i┼če araba veya otob├╝sle gidiyorsan bittin =D

      Sil
  5. Bende 10 y─▒ld─▒r daha 50 nin ├╝st├╝ne ├ž─▒kamad─▒m. ├çok zay─▒f─▒m kurtar─▒n beni ☺

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Vay be, ne desem bilemedim, sa─čl─▒kl─▒ olundu─ču s├╝rece bence sorun yok, ama 50 de ├žok az gibi =)

      Sil
  6. salam. Blog yaz─▒b oxumaq d├╝┼č├╝n├╝l╔Önd╔Ön daha ├žox vaxt ald─▒─č─▒ ├╝├ž├╝n b├╝t├╝n g├╝n oturaq h╔Öyat bizi ├ži├žmanl─▒─ča y├Ân╔Öldir. Bu is╔Ö yayda (summer) ist╔Ödiyim ╔Ön son ┼čeydir. :) B├╝t├╝n bloggerl╔Örin ortaq n├Âqt╔Ösidir bu yaz─▒ :D

    Yan─▒tlaSil
  7. Ben oturdugum halde kilo alam─▒yorum onun bir takti─čini bulmu┼č de─čilim b├╝nyeye g├Âre de─či┼čiyor san─▒r─▒m .d

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aynen ├Âyle, metabolizma vs. detay detay konular =D

      Sil
  8. Bence sadece blog yazd─▒─č─▒m i├žin de─čil ├žok yedi─čin i├žin de kilo alm─▒┼č olabilirsin :) Sevgilerimle :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, ben de ayn─▒ fikirdeyim =D

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.