Ads Top

Hayat Kategorisinde Bir Film | YA┼×AMAK G├ťZEL ┼×EY / PUAN: 11/10

Tamam, tamam. Sezon bitmi┼čti. Ama bunu sezonlar aras─▒ yay─▒nlanan ├Âzel b├Âl├╝mler gibi d├╝┼č├╝n├╝n ├ž├╝nk├╝ izledi─čim bu filmi anlatmadan duramazd─▒m. Beni bilen bilir, bilmeyenlere de bilenler anlats─▒n ya da beni bilmeyin yahu, ┼čunu bilin, ben hayat─▒ma g├╝zel ┼čeyler katan her ┼čeyi payla┼čmadan duramam cimri de─čilimdir, ve bu filmi payla┼čmadan dayanamazd─▒m.



Film M├╝fit Can Sa├ž─▒nt─▒'n─▒n y├Ânetmen ve senaristi oldu─ču son film. Umar─▒m daha onlarcas─▒n─▒ izleriz, izlemesek de ben ba┼ča sarar sarar izlerim bu filmi. Maalesef sinemada izleyemedim, ya┼čad─▒─č─▒m il├žedeki iki sineman─▒n birinde yay─▒nlanmad─▒, di─čerinde de birka├ž g├╝nden fazla kalmad─▒. Nedeni filmi izleyince ├žok bariz anla┼č─▒l─▒yor. Filmin i├žerdi─či temalar, kapitalizm kar┼č─▒t─▒ ger├žek mutluluk ├╝zerine. Sinemada izleyemedikten sonra ne kadar ├╝z├╝lm├╝┼čt├╝m anlatamam, ├ž├╝nk├╝ en sevdi─čim y├Ânetmenin son filmiydi bu. Sonras─▒nda akl─▒mdan ├ž─▒k─▒vermi┼č film, nas─▒l unutmu┼čum bilmiyorum. Sonras─▒nda bug├╝n Youtube'de rastlad─▒m, izledim. Biliyorum bu film Youtube'den izlenmekten ├žok daha fazlas─▒n─▒ hak ediyor, bu y├╝zden 5-6 dvd'sini al─▒p bir tanesini kendime saklay─▒p di─čerlerini arkada┼člar─▒ma, sevdiklerime hediye edece─čim. Bu filmi nereden izlerseniz izleyin, bu filmi yapan insanlar─▒n zaten para kayg─▒s─▒ varm─▒┼č gibi durmuyor. Ama yapt─▒klar─▒ i┼čle bunu hak ediyorlar. Bu y├╝zden filmi sat─▒n da al─▒n. Bu sayede daha ├žok b├Âyle film yap─▒lmas─▒na da te┼čvik etmi┼č oluruz. Sonu├žta bu sa├žma sistem t─▒klanma say─▒s─▒na g├Âre bir ┼čeyler yap─▒yor...

├çok konu┼čtum, sadece filmi anlatmad─▒m. Eh ba┼čl─▒yorum, hayat─▒mda izleyip en be─čendi─čim en sevdi─čim hayat─▒ma en ├žok dokunan filmi anlatmaya ba┼čl─▒yorum. Korkmay─▒n spoiler yok ­čśů


BU F─░LMDE YA┼×ANANLAR TAMAMEN HAYAT ├ťR├ťN├ťD├ťR.

Film bu ba┼člang─▒├ž c├╝mlesiyle birlikte farkl─▒ bir ba┼člang─▒├ž yap─▒p, farkl─▒ g├╝zel bir film olarak devam ediyor... Konusu ┼č├Âyle: M├╝fit s─▒radan bir g├╝ne uyan─▒r, ama ya┼čayacaklar─▒ hi├ž de s─▒radan olmayacakt─▒r, zaten kendisi de pek s─▒radan bir adam de─čildir. Mesela kald─▒r─▒m ├žizgilerine bas─▒nca ├Âlece─čini san─▒r, ├žok ilgin├žtir ki ald─▒─č─▒ bir haberle art─▒k kald─▒r─▒m ├žizgilerine basmaktan, ya┼čamaktan, istedi─čini s├Âylemekten korkmayan bir adam olacakt─▒r ve bu adam bizlere ├žok ┼čey ├Â─čretecek.

Filmin kategorisi komediymi┼č, hadi oradan bu film hayat kategorisinde benim i├žin. Mandra Filozofu 1 ve 2 e─členceli ve g├╝zel filmlerdi, ama bu film ├žok farkl─▒. Sana unuttuklar─▒n─▒ hat─▒rlat─▒yor, hayat─▒n bir ezberden ibaret olmad─▒─č─▒n─▒, mutlulu─čun sat─▒n almakla alakas─▒ olmad─▒─č─▒n─▒, bir gazoz i├žin hayat─▒n─▒n bir k─▒sm─▒n─▒ nas─▒l g├Âz├╝n├╝ k─▒rpmadan verebildi─čini anlat─▒yor film sana.

Krallar gibi ya┼čamak da neymi┼č diyor, ne kadar ya┼čad─▒─č─▒n de─čil, neyi nas─▒l ya┼čad─▒─č─▒n ├Ânemlidir diyor, mesela d├╝nyay─▒ fetheden krallar─▒n hangisi ┼č├Âyle oturup rahat├ža dondurma yalayabildi ki diyor.

Film sev diyor, sevmekten korkma, sevdi─čini s├Âyle. Erteleme diyor, hayat─▒n─▒ sev, hayat─▒ndakileri sev, sevdi─čini s├Âylemekten korkma. ├ç├╝nk├╝ bug├╝n hayat─▒n─▒n geri kalan─▒n─▒n son g├╝n├╝ olabilir...

D├╝zg├╝n anlatamam─▒┼č olmaktan nas─▒l kayg─▒ duyuyorum bir bilsen, okuyucu. Filmi ben ├žok sevdim puan─▒m 10 ├╝zerinden 11. Bu film hayat─▒mda izledi─čim en i├žime dokunan film. Bana g├╝venebilirsin ├žok├ža film izledim. Tavsiye eder miyim? Bunu sorma bile, hadi hemen izle. ✌­čśë­čĺô

20 yorum:

  1. Ben de ne izlesem diye d├╝┼č├╝n├╝yordum verdi─čin puana inanarak bu hafta sonu izleyece─čim, te┼čekk├╝rler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░zledikten sonra ne d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n├╝z├╝ yazarsan─▒z ├žok mutlu olurum =D

      Sil
  2. Baya sevmi┼čsiniz filmi ben de merak ettim :) Mutlaka izleyece─čim, te┼čekk├╝r ederim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim, hem de baya baya be─čendim =)

      Sil
  3. Film izlemeyi seven biri olarak notlar─▒ma ald─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Umar─▒m k─▒sa zamanda s─▒ras─▒ gelir =)

      Sil
  4. Film vizyona girince hemen izledim ├ž├╝nk├╝ ├Âncesinde merakla bekliyordum. Dediklerinize aynen kat─▒l─▒yorum, filmin ad─▒n─▒ ta┼č─▒yan yaz─▒y─▒ izledikten sonra hemen yazm─▒┼čt─▒m ben de. ─░nstagram hesab─▒n─▒z varsa M├╝fit Can Sa├ž─▒nt─▒'ya izlenimlerinizi yaz─▒n bence hatta link verin okusun, ├ž├╝nk├╝ g├Ân├╝l insan─▒ deriz ya ├Âyle biri bu film de g├Ân├╝lle yap─▒lm─▒┼č bir i┼č, dokunan filmlerden. Herkese tavsiye ediyorum ben de..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝rler, film ger├žekten g├Ân├╝l i┼či olmu┼č, hi├ž gereksiz ayr─▒nt─▒, gereksiz komedi yok, her ┼čey yerli yerinde, tutarl─▒ ve g├╝zeldi =)

      Sil
  5. ├çok be─čenmi┼čsin filmi..Bakal─▒m izleyince nas─▒l bir etki b─▒rakacak..Te┼čekk├╝rler

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok be─čenece─činizi d├╝┼č├╝n├╝yorum, izledikten sonra yaz─▒s─▒n─▒ yazarsan─▒z ├žok sevinirim =D

      Sil
  6. mandira filozofundandan daha etkili demissin bende simdi merak ettim izliycem

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Mandra fizozofu ger├žekten anlaml─▒yd─▒ fakat hikayeyi ger├žek hayattan uzak bir insandan dinliyorduk, bu adam hayat─▒n i├žinden =)

      Sil
  7. ┼×imdi ba┼čl─▒yorum izlemeye :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben unutup tekrar izlemek isterdim ┼čuan =D Umar─▒m be─čenir ve blogunuzda yorumunuzu payla┼č─▒rs─▒n─▒z =D

      Sil
  8. Film,Mand─▒ra filozufuna ├žok benziyo..:) "Mand─▒ra Filozofu ─░stanbul" ├žok iyiydi..Bu filmin fragman─▒na bakt─▒m,harika bir yap─▒m olmu┼č..─░zlemek laz─▒m..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Umar─▒m bir yandan da mandra filozofu devam eder, daha ba┼čka filmlerde izleriz sineman─▒n filozofundan =D

      Sil
  9. Mutlaka izlenmeli o halde hatta ben baya─č─▒ heyecan yapt─▒m :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de yazarken heyecanl─▒yd─▒m ondan oldu herhalde =D

      Sil
  10. Bu film hakk─▒nda do─čru d├╝r├╝st bir bilgim yoktu. O kadar g├╝zel ┼čeyler s├Âyledin ki. Hayatta b├Âyle umut ettirecek, g├╝zel anlar ya┼čatacak filmleri ka├ž─▒rmamak laz─▒m.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabii ki, izlemenizi tavsiye ederim, izledikten sonra da ne d├╝├╝nd├╝─č├╝n├╝z├╝ bilmek beni mutlu eder =)

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.