Ads Top

Adsense'den Ne Kadar Kazan─▒yorum? | Blog Yazarak Para Kazanmak!


Merhaba!

Bir zamanlar ├žok fakirdim, zengin insanlara hayretle bakar ├Âzenirdim. Ta ki blog yazana kadar. Art─▒k her ┼čey ├žok farkl─▒! ┼×u an bu yaz─▒y─▒ Helikopterimden yaz─▒yorum. Nas─▒l m─▒? Okumaya devam edin.




Blog sayfam─▒ a├žt─▒─č─▒m ve ilk yaz─▒m─▒ yazd─▒─č─▒m zamanlarda (yakla┼č─▒k bir y─▒l ├Ânce) blogdan ne kadar para kazan─▒l─▒r? Blog yazarak para kazanmak? gibi ba┼čl─▒klar─▒ ├žok├ža aratt─▒m taray─▒c─▒da. (bug├╝n tarih 9.11.2017) Fakat bir s├╝re sonra kendimi yazmaya kapt─▒rm─▒┼č ve biraz da umudu kesmi┼čtim para konusunda. Ta ki ├╝├ž ay ├Ânceye kadar. ├ť├ž ay ├Ânce Adsense'den onay al─▒p para kazanmaya ba┼člad─▒m.

Adsense'nin Mant─▒─č─▒ ve Para Kazanmak

Yine ├žok├ža adsense'ye nas─▒l ba┼čvurulur? Adsense'den nas─▒l onay al─▒n─▒r diye aratt─▒m taray─▒c─▒da. Fakat bunun net bir yan─▒t─▒n─▒ asla bulamad─▒m. Bunu zamana b─▒rakt─▒m ve hep ba┼čvurmaya devam ettim. Blogumun san─▒r─▒m 7. ay─▒nda onay ald─▒m ve benimle birlikte blog yazan di─čer arkada┼člar─▒m da ayn─▒ hafta i├žerisinde onay ald─▒. 

Adsensede para kazanman─▒n mant─▒─č─▒ aynen ┼č├Âyle: size verdikleri reklam kodunu sayfan─▒za ekliyor ve birilerinin ona t─▒klamas─▒n─▒ bekliyorsunuz. Ve tabii ki e─čer g├╝nde benim blogum gibi ortalama 300 k├╝s├╝r ziyaret├ži al─▒yorsan─▒z blogunuza ve ┼čans─▒n─▒z da varsa 2, 3 ki┼či reklama t─▒kl─▒yor. Ve t─▒k ba┼č─▒ de─či┼čken bir ├╝cret al─▒yorsunuz.

Peki Ne Kadar Kazan─▒yorum?

Asl─▒nda adsense politikalar─▒ gere─či bunu a├ž─▒klamam yasak! Ama sizi eliniz bo┼č g├Ândermeyece─čim tabi. Bunu dolayl─▒ yoldan anlatmaya ├žal─▒┼čaca─č─▒m..

E─čer reklam engelleyici eklentiler kullanm─▒yorsan─▒z sayfamda yakla┼č─▒k 4 reklam g├Ârebilirsiniz, bence benim blogumda onu etkinle┼čtirmeyin ve sizlere bunlara t─▒klay─▒n demem adsense reklam politikalar─▒ gere─či yasak. Ben bir sitede yaz─▒lan yaz─▒y─▒ be─čenince onun sayfas─▒ndaki reklamlara t─▒kl─▒yorum. Neyse ┼ču kadar kazan─▒yorum:

├ľnceden bir markete girip bir gofret, bir meyve suyu al─▒p ├ž─▒k─▒yordum, art─▒k blog sayesinde g├╝nde, bir gofret, bir meyve suyu iki de sak─▒z alabiliyorum. Hani ┼ču tad─▒ da olmayanlardan, ama sa─č olsunlar i├žinde d├Ârtl├╝k yazanlardan veriyorlar.. Peki 3 ayl─▒k kazanc─▒mla neler alabilirim anlatay─▒m:

Bir gofret, bir meyve suyu alabiliyordum ya, onun yan─▒nda art─▒k iki de cips alabilirim ama sak─▒z almamam gerek hi├ž. Ve bu cipsleri ├╝├ž ayda yava┼č yava┼č yemem gerek ├ž├╝nk├╝ ├╝├ž ay sonra iki cips daha alabilirim...

EEeee Yaani...

Yaanisi, b├╝y├╝k beklentiler i├žerisine girmeyin. Bunun yan─▒nda facebook'ta blog sayfam─▒n reklam─▒na verdi─čim paray─▒ geriye kazanmak i├žin iki y─▒l blog yazmam gerek. 

UNUTMADAN! ├ľnemli Bir Nokta!

Blogumdaki di─čer yaz─▒lara g├Âz gezdirdiyseniz yazd─▒─č─▒m t├╝rler pek de cezbedici durmuyor. Belki de bu y├╝zden ah─▒m ┼čah─▒m paralar kazanm─▒yorum. Siz e─čer cezbedici konularda yazarsan─▒z belki de ├╝├ž de─čil, on be┼č cips falan alabilirsiniz. Belki de daha fazlas─▒..

Son Olarak Blog Hakk─▒nda!

Daha ├Ânceden blogger olmakla ilgili yaz─▒lar yazd─▒m. Para kazanma y├Ântemleri ve motivasyonlar vs. Onlar─▒ ├╝stten blogging kategorisine t─▒klayarak bulabilirsiniz.. Umar─▒m siz istedi─činiz rakamlar─▒ kazan─▒rs─▒n─▒z. Ben maalesef istedi─čim rakamlar─▒n y├╝zde birini kazanamad─▒m. Yani arkada┼člar e─čer ekmek bekliyorsan─▒z buradan ekmek zor. Anca benim gibi sak─▒z ├ži─čnersiniz ve sonra i├žinden ├ž─▒kan d├Ârt sat─▒rl─▒k sa├žma maniyi okur buru┼čturup ├ž├Âpe atar hayata devam edersiniz.

4 yorum:

  1. Blogunuzu a├žmadan ├Ânce bir ara┼čt─▒rma yapt─▒─č─▒n─▒zda g├Âre biliyorsunuzdur. ─░yi paralar kazanmak i├žin zaman gerekiyor. 1 y─▒l olmu┼č zaten, biraz daha sabrederseniz

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. helikopter alamazsan─▒z bile, biraz para kazanabilirsiniz (:

      Sil
  2. Blog sayfanda yaz─▒lar─▒n─▒n kalitesi devam etti─či s├╝rece reklamlar gelecektir. Adsense ile hen├╝z 200 tl alamad─▒m ama baz─▒ yaz─▒lar─▒ma linkler ile 200 tl den fazla kazand─▒m mesela. Zaman─▒ geldi─činde hi├ž beklemedi─čin teklifler alabilirsin. Ba┼čar─▒lar diliyorum.

    Yan─▒tlaSil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.