Ads Top

SEO İÇİN YARDIMA İHTİYACIM VAR!!


Merhaba! Bloggerlar olarak ├žok okunmamaktan ┼čikayet├žiyiz hepimiz. Ben de ├Âyle fakat bunun nedeni yaz─▒lar─▒m─▒z─▒n k├Ât├╝ olmas─▒ de─čil sadece fazla ki┼čiye ula┼čamamas─▒ oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum hatta eminim. Yaz─▒lar─▒m─▒n daha fazla ki┼čiye ula┼čmas─▒ i├žin facebook, youtube, twitter sayfas─▒ a├žt─▒m fakat halen istedi─čim noktada de─čilim. Seo i┼činden de pek anl─▒yor de─čilim. San─▒r─▒m bir seo dan─▒┼čman─▒na ihtiyac─▒m var..

┼×├Âyle anlatay─▒m, sizin de kullanm─▒┼č oldu─čunuz ve memnun oldu─čunuz bir seo firmas─▒ var m─▒? T├╝m ayarlamalar─▒ yapacak ve fikir verecek ayn─▒ zamanda uygun fiyatta olacak. Yard─▒mlar─▒n─▒z─▒ bekliyorum.
Mail: Benmeczup@gmail.com 

15 yorum:

  1. Profesyonel destek almadan ├Âncesi buradaki yaz─▒lar─▒ma bakman─▒ ├Âneririm, uygulam─▒yorsan uygula derim. Faydas─▒n─▒ g├Âr├╝rs├╝n.

    https://semihkececioglu.blogspot.com/search/label/SEO

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim hepsini okuyaca─č─▒m :)

      Sil
  2. Yard─▒m isterken yard─▒m edece─činiz bir konu bu. Blogger yap─▒s─▒ ve blog d├╝nyas─▒ ile ilgili yazan arkada┼člar mutlaka ├Âneri de bulunurlar. Ben Blog Hocam da -ixir- seo firmas─▒n─▒ ├Âneren bir yaz─▒ okumu┼čtum. Belki gerek kalmadan kendiniz uygulars─▒n─▒z, kolay gelsin. Sonu├žlar─▒ okuruz yine..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Tabi s├╝reci payla┼č─▒r─▒m.

      Sil
  3. Bence Blogger'da seo firmas─▒na gerek yok.Seo firmalar─▒ genellikle y├╝ksek maliyet ├ž─▒kar─▒yorlar.(500 TL ile 2000 TL aras─▒ ) ├ťr├╝n sat─▒┼č─▒, marka olmak isteyen firmalar─▒n,rekabet i├žinde olan firmalar─▒n tercihidir.Bir blog yazar─▒n─▒n rekabet edece─či bir ortam─▒n olmad─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum.Herkes kafas─▒na g├Âre ,yazmak istediklerini yaz─▒yor.
    Google aramalar─▒nda Blogger seo ayarlar─▒,seo nas─▒l uygulan─▒r v.s gibi aramalarda ├Ân├╝n├╝ze bir ├žok faydal─▒ yaz─▒ gelecektir.

    ├ľyle bir yaz─▒ payla┼čt─▒n─▒z ki eyvah eyvah :)) ┼×imdi burada herkes seo uzman─▒,seo profes├Âr├╝ :))

    ┼×aka bir yana size her kim Google 1.s─▒rada yer almay─▒ vaad ediyorsa h─▒zl─▒ca uzakla┼č─▒n derim :))
    Nacizane ├Ânerim b─▒kmadan ,usanmadan g├╝ncel yaz─▒lar─▒n─▒za devam edin.Google amcam mutlaka g├Ârecektir.
    Sizin yaz─▒lar─▒n─▒z─▒ severek takip eden biri olarak blogunuza her girdi─čimde yorum yapsam da en az 5 yaz─▒n─▒z─▒ okuyorum ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim, fakat bence b├Âyle kalmamal─▒y─▒z biz de rekabete giri┼čmeliyiz. Ben sa├žma yaz─▒lar kadar okuyaca─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝nm├╝yorum ama ne kadar insana bir ┼čeyler katabilir veya bir ┼čeyler alabilirsem bu benim yarar─▒ma olur :)

      Sil
  4. benimde hi├ž anlamad─▒─č─▒m konular ama ben sadece kendimce biraz zaman ge├žirip ufak tefek ┼čeyler yazmaya ├žal─▒┼č─▒yorum onun i├žin bu konular─▒n i├žine hi├ž girmedim ama sayfan─▒ takip ediyor ve denk geldik├že yaz─▒lar─▒n─▒ okumaya ├žal─▒┼č─▒yorum.....

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim =) belki de benim blogdan beklentim b├╝y├╝k. ├ç├╝nk├╝ benim amac─▒m yazay─▒m kendim i├žin de─čil. Ben zaten biliyorum yazd─▒klar─▒m─▒ ben ├žok okunsun diye yaz─▒yorum =D

      Sil
  5. ├çok anlamad─▒─č─▒m konular...
    Do─ču┼č Hakan Y─▒lmaz, BlogHocam ve Blog Tecr├╝besi bloglar─▒nda okuduklar─▒m─▒ uygulamaya ├žal─▒┼č─▒yorum genelde. Ne kadar uygulayabiliyorum, emin de─čilim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben de hepsini takip ediyorum ama ne yapsakta pek yarar─▒ olmuyor, ├žok denedim.

      Sil
  6. SEO diye bir ┼čeyin oldu─čuna inanm─▒yorum. SEO tamamen para kazanma ama├žl─▒ bir dan─▒┼čmanl─▒k sistemi oldu. Bu konuyla ilgili video ve yaz─▒lar─▒m var.

    Youtube gelince: e─člence ve gereksiz ┼čeyler; zaman harcayacak, d├╝┼č├╝nd├╝rmeyecek videolar i┼č yap─▒yor. Ben 2 y─▒ll─▒k Youtube kanal─▒m─▒ sildim ve yeniden a├žt─▒m. ─░├ži bo┼č s─▒radan alayc─▒ kar┼č─▒dakine faydas─▒ olmayacak videolar yap─▒yorum. ├ľzellikle ba┼čl─▒k ├Ânemli...

    Blogda ise art─▒k kimse internette yaz─▒ okumuyor. Bloglar─▒n yerini zaten b├╝y├╝k sosyal medya siteleri ald─▒. Her konuda i├žerik ├╝reten yazarlar─▒ var. Bloglar i├žin g├╝ncel konular, ├žok merak edilen konular, tavsiyeler daha fazla ilgi g├Âr├╝yor. Tabii ki crack gibi korsan yaz─▒l─▒m da─č─▒t─▒m─▒. Bilgeli─če yer yok...

    SEO denilen ┼čey 8-10 maddeyi ge├žmez. ─░nsanlar─▒n ilgi alan─▒ de─či┼čti... Bilgelik ya da ki┼čisellik art─▒k ├Ânemini yitirdi. Sana konuyla ilgili deneme yan─▒lma yoluyla ├Â─črendiklerimi e posta olarak g├Ânderebilirim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim ben de bir y─▒ll─▒k blog tecr├╝bemde bizim yazd─▒─č─▒m─▒z t├╝rdeki yaz─▒lar─▒n ├žok al─▒c─▒s─▒ olmad─▒─č─▒n─▒ ├Â─črenmi┼č oldum. Umar─▒ youtubede izlenirsiniz. Youtube biraz farkl─▒ bir d├╝nya.

      Sil
    2. Evet ki┼čisel yaz─▒lar k├╝lt├╝r i├žerikli ya┼čam─▒n i├žinden yaz─▒lar okunmuyor. YouTube da ayn─▒ orada da durum farkl─▒ de─čil.

      Blogda ba┼čl─▒k ve etiket ve i├žerik uyumu gerekli. Etiketler i├žerikle uyumlu olmal─▒. Ba┼čl─▒k insanlar─▒n arayacagi kelimeler i├žermeli. Yay─▒n i├žin alt ba┼čl─▒k ve a├ž─▒klama yaz─▒s─▒... Blog i├žin de meta etiketleri blog tan─▒m─▒ SEO bu kadar... ─░├žerik g├╝ncel teknoloji gibi konular olunca ilgi ├žekiyor. YouTube'da bile durum ayn─▒.

      Ben bazen her ┼čeyin ┼čans i┼či oldu─čuna inan─▒yorum.

      Oyun
      Teknoloji
      Para kazanma
      Sa├žma anlams─▒z ┼čeyler

      ─░┼čte internetin en ├žok ilgi g├Âren konular─▒.

      ├ľzellikle ┼čablon ├žok ├Ânemli. ┼×u anki ┼čablonun ├žok iyi. Baz─▒ Js kodlar─▒ Google indeksini engelliyor. Bununla ilgili ├žok ilgin├ž bir deneyimim de var.

      Sil
  7. Seo uygulaman gereken kriterler ├ľmer. Temandan yaz─▒lar─▒na kadar her detay─▒ ilgilendiriyor. Meta etiketlerin do─čruysa ve anahtar kelimelerine dikkat ederek ├Âzg├╝n yaz─▒lar yaz─▒yorsan iyi yoldas─▒n demektir. Sayfa h─▒z─▒n─▒ etkileyecek bir ka├ž eklentiden de kurtulursan daha iyi olur.

    Senin yaz─▒lar─▒n─▒ be─čendi─čimi her zaman s├Âylerim sadece ilgi alan─▒ meselesi biraz da. Spor veya teknoloji konular─▒nda olsan daha ├žok okunursun mesela. Senin gibi d├╝┼č├╝nce yaz─▒lar─▒na a─č─▒rl─▒k verenler daha uzun, kapsaml─▒ bilgiler ve fikirler bar─▒nd─▒rmal─▒ diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Bir ├žok detay var ama sormak istedi─čin bir ┼čey olursa ├╝cretsiz yard─▒mc─▒ olmaya ├žal─▒┼č─▒r─▒z. Seo firmalar─▒ ba┼čar─▒ sa─člar ama kal─▒c─▒ olmak zaten zor olan.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim Do─ču┼č abi, sizin yaz─▒lar─▒n─▒zdan yola ├ž─▒karak bir ┼čeyler yapmaya ├žal─▒┼č─▒yorum fakat benim beklentilerim falan ├žok y├╝ksek oldu─čundan memnun olam─▒yorum, belki de ├žok ┼čey beklememem gerek blogdan.

      Sil

Blogger taraf─▒ndan desteklenmektedir.